2021-03-11, 22:36
Medlem
saganshuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slö
jag är inte riktigt säker på att du förstår något av de 2 begreppen.

Uhm, du vet vart bankerna lånar sina pengar och vad de får betala i ränta, som du sen lånar av dem?

Jag tror han menar att det är bättre om du blir rik och kan ge ditt hus till dina barn , istället för att banken blir rik, och "lånar ut" ditt hus till dina barn.

född på 00 talet? ganska sent på 00 talet?
Jag är riktigt säker på att du inte vet ett smack om vad du pratar om. Jösses vilken mängd gallimattias du kommer med.
Citera
2021-03-11, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saganshus
Jag är riktigt säker på att du inte vet ett smack om vad du pratar om. Jösses vilken mängd gallimattias du kommer med.

Mitt i prick med andra ord?
Citera
2021-03-11, 22:51
Medlem
saganshuss avatar
Citat:
Mitt i prick med andra ord?
Du har inget sakligt argument i ditt huvud? Det finns bara gegga där?
Citera
2021-03-12, 00:14
Medlem
WordWarriors avatar
Polen är ett friheterligt land på väg upp, och Sverige är en PK-diktatur på väg ner. Ja, jag är inte förvånad över att polska kvinnor tar för sig mer än svenska. De tror på egen kraft och inte offerskap och statlig curling.

Tummen upp för starka polska kvinnor, jag är djupt imponerad!
Citera
2021-03-12, 06:32
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Det är ett sant nöje att se dig dribbla med dessa sköra manliga egon... Eller förlåt - denna helt världsunika "manliga logiken".
Citera
2021-03-12, 06:51
Medlem
saganshuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Det är ett sant nöje att se dig dribbla med dessa sköra manliga egon... Eller förlåt - denna helt världsunika "manliga logiken".
Tack.
Citera
2021-03-12, 07:00
Medlem
Citat:
jag är inte riktigt säker på att du förstår något av de 2 begreppen.

Uhm, du vet vart bankerna lånar sina pengar och vad de får betala i ränta, som du sen lånar av dem?

Jag tror han menar att det är bättre om du blir rik och kan ge ditt hus till dina barn , istället för att banken blir rik, och "lånar ut" ditt hus till dina barn.

född på 00 talet? ganska sent på 00 talet?

Spot on! (eller kanske t.o.m. äldre men den mentala mognaden motsvarande)

Hon kör det klassiska tjej/kvinno/vänster spelet. Likt ett barn som spelar Alfapet så rapar de upp ord de knappt förstår betydelsen av. Går det inte bra så försöker de hitta på nya ord och betydelser och går inte det så blir det gap och skrik.
Citera
2021-03-12, 07:06
Medlem
Citat:
Jag noterar att du inte har några sakliga argument överhuvudtaget. Istället fyller du inlägget med befängt nonsens.

Seså lilla gumman, var försiktigt med de gamla befästa orden. Du har bara orden som vapen här och du är uppenbart inte särskilt bra på dem.
Citera
2021-03-12, 07:06
Medlem
saganshuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Polen är ett friheterligt land på väg upp, och Sverige är en PK-diktatur på väg ner. Ja, jag är inte förvånad över att polska kvinnor tar för sig mer än svenska. De tror på egen kraft och inte offerskap och statlig curling.

Tummen upp för starka polska kvinnor, jag är djupt imponerad!
Då tycker jag att du ska flytta till Polen med den inställningen. Vad väntar du på?
Citera
2021-03-12, 07:08
Medlem
saganshuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Seså lilla gumman, var försiktigt med de gamla befästa orden. Du har bara orden som vapen här och du är uppenbart inte särskilt bra på dem.
Jag noterar att du inte har några sakliga argument överhuvudtaget. Istället så fyller du inlägget med befängt nonsens.
Citera
2021-03-12, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Spot on! (eller kanske t.o.m. äldre men den mentala mognaden motsvarande)

Sant, ålder har ju ingen större betydelse egentligen, men det hade förklarat varför finnanskrisen i mitten på 2000 talet gått henne förbi, men går man på bidrag och spenderar sina dagar på instagram och tiktock så kanske det inte spelar någon större roll hur gamal man är.

Citat:
Hon kör det klassiska tjej/kvinno/vänster spelet. Likt ett barn som spelar Alfapet så rapar de upp ord de knappt förstår betydelsen av. Går det inte bra så försöker de hitta på nya ord och betydelser och går inte det så blir det gap och skrik.

Jag har fått "förklarat" för mig att det är logik, tydligen utan någonsomhelst skillnad mot Aristoteles eller Freges definitioner av logik....
Citera
2021-03-12, 07:09
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9

Citat:
Tack.

Girlpower!!! Whoop whoop!

..fasen vad vassa ni är tjejer! Systerskapet™ for the win!!

..hahaha!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in