Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-05, 22:24
  #12913
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Det finns ingen ”falang” mot Chrippa, utan det är personer som arbetar mot att användare, på ett oorganiskt sätt, försöker rikta tråden åt ett specifikt håll. Det är under all kritik och alla flipfloppare som idkar detta borde lägga fram allt på bordet istället för att portionera ut det som gör att ena parten ser ut som offret i den här historien.

Den här tråden byggde en gång på fakta. Fakta framtagen av då pålitliga användare som nu är något annat. Man smusslar, håller tillbaka och (värst av allt) medvetet undanhåller information.

Nu är det en paus till åtal väcks 15/1 dörav all pajkastning, men önskar se en tråd med ordentliga länkar till bilder, dokument och uttalanden ifrån inblandade som den här tråden hade gott av en gång i tiden.
Dock är ju problem att förut handlade denna tråd om en offentlig person, då kunde man dela med sig av bevisen.

Nu är det en brottsutredning som pågår, alla bevis ska till polisen för att användas i domstolen. Inte spridas på flashback.
Så alla får vänta med att se bevisen till FUPen släpps.

Jag vet också saker, sitter också på bevis, men allt det hör inte hemma på nätet just nu tyvärr.

Därför sitter jag inte och skriker att jag har bevis 24/7 eftersom jag vet att jag inte kan dela med mig av dem

När FUPen släpps kommer tråden bli som förut
Citera
2024-01-05, 22:25
  #12914
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Woodiedo
Eller så kan du som är ett riksmongo hålla käften och stanna utanför denna tråd om du enbart ska komma med dina påståenden och anjo källor hahaha

Jaså jag ska dra för att jag inte är av samma åsikt i denna händelse som er avarter? Härlig logik! Clue, Liam, Anjo, Rask mfl har lagt ut en hel del din tomte. Du är så uppe i arslet på lynchmobben att du inte fattar att horan är helt slut i huvudet. Sen till råga på det så ska du leka nån jävla domare, du är pinsam.

Jag har sett film på hennes utbrott och andra chattar som inte kommit ut än, och nej jag är ingen råtta som publicerar något jag lovat hålla privat bara för att behaga en nonamer som dig!

När allt detta nått en klarhet är du som bortblåst för du kan inte ta när man säger " vad var det jag sa" tönt!
Citera
2024-01-05, 22:25
  #12915
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Japp, det barkar åt *******
Frågan är dock på vilket sätt detta kaos kommer braka åt helvete
Citera
2024-01-05, 22:26
  #12916
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Frågan är dock på vilket sätt detta kaos kommer braka åt helvete

Ja du, som det verkar nu kan det gå åt många håll - kanske samtidigt...
Citera
2024-01-05, 22:30
  #12917
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Jaså jag ska dra för att jag inte är av samma åsikt i denna händelse som er avarter? Härlig logik! Clue, Liam, Anjo, Rask mfl har lagt ut en hel del din tomte. Du är så uppe i arslet på lynchmobben att du inte fattar att horan är helt slut i huvudet. Sen till råga på det så ska du leka nån jävla domare, du är pinsam.

Jag har sett film på hennes utbrott och andra chattar som inte kommit ut än, och nej jag är ingen råtta som publicerar något jag lovat hålla privat bara för att behaga en nonamer som dig!

När allt detta nått en klarhet är du som bortblåst för du kan inte ta när man säger " vad var det jag sa" tönt!
Vi kan diskutera chrippa om du vill.

Hur ser du på att chrippa tyckte Linnea var våldsam, instabil i humöret och aggressiv, och trots att hon misshandlat honom så tyckte han det var en bra ide att lämna lilla C ensam med Linnea flera gånger i flera timmar?
Tycker inte du att man som förälder har ett ansvar att skydda sitt barn från personer man anser är farliga?
Citera
2024-01-05, 22:31
  #12918
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Dock är ju problem att förut handlade denna tråd om en offentlig person, då kunde man dela med sig av bevisen.

Nu är det en brottsutredning som pågår, alla bevis ska till polisen för att användas i domstolen. Inte spridas på flashback.
Så alla får vänta med att se bevisen till FUPen släpps.

Jag vet också saker, sitter också på bevis, men allt det hör inte hemma på nätet just nu tyvärr.

Därför sitter jag inte och skriker att jag har bevis 24/7 eftersom jag vet att jag inte kan dela med mig av dem

När FUPen släpps kommer tråden bli som förut

Glöm brottsutredningen. Den är vad den är. Jag skiter i bevisen kopplad dit, de får vi ta del av i sinom tid eller så läggs allt ner och det är ur världen. Jag pratar om allt kring relationen som påstås finnas men inte förs fram. Typ vittnesmål från Ls ex. Bilder på L efter 29/12. Mer SMS konversationer mellan L och C
Citera
2024-01-05, 22:34
  #12919
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Glöm brottsutredningen. Den är vad den är. Jag skiter i bevisen kopplad dit, de får vi ta del av i sinom tid eller så läggs allt ner och det är ur världen. Jag pratar om allt kring relationen som påstås finnas men inte förs fram. Typ vittnesmål från Ls ex. Bilder på L efter 29/12. Mer SMS konversationer mellan L och C
För att det tar tid för förtals gängen att skapa dessa falska bevis.
Ge dem lite tid, snart har dem nog både fejkade sms konversationer, och någon kille som påstår att han är Linneas ex som sitter och gör en falsk intervju.
Citera
2024-01-05, 22:35
  #12920
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vi kan diskutera chrippa om du vill.

Hur ser du på att chrippa tyckte Linnea var våldsam, instabil i humöret och aggressiv, och trots att hon misshandlat honom så tyckte han det var en bra ide att lämna lilla C ensam med Linnea flera gånger i flera timmar?
Tycker inte du att man som förälder har ett ansvar att skydda sitt barn från personer man anser är farliga?


Det är sjukt, men jag kan ha förståelse.För den mannen har inte tänkt klart på länge, det är mycket mer komplicerat än så. Men det är lätt som utomstående att poängtera, precis som vi gjort tidigare. Jag har dock en förståelse över hans beteende senaste året/halvåret nu när detta kommit ut. Sen att han är en störig gaphals och dum I huvudet på många vis är en annan femma. Chrippa är nog egentligen inte en farlig person, han är stor i käften, men ack så liten egentligen. Linnea däremot är på riktigt en jävligt farlig människa!
__________________
Senast redigerad av CCkane 2024-01-05 kl. 22:39.
Citera
2024-01-05, 22:38
  #12921
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Bästa är att alla lägger ner.

Linnea sa till Cluee News att hon gjorde slut. Då är det så! Folk ljuger aldrig. Detta kallas bevis. Chrippa har då slagit till henne. Polis grep även Linnea och anhöll henne 2 dagar. Varför man griper en grovt misshandlad kvinna tycks dock märkligt. Räcker att säga att Chrippa är oskyldig till kriget i Gaza så försvarar man han att han slår på kvinnor.

Så nu är allt klart!

Låt utredningen ha sin gång. När det gäller Linnea alltså. Chrippa dömer vi på förhand. Han sitter ju ändå häktad. Folk har massa bevis mot Chrippa men polis ska ha de så kan inte släppas. Förståeligt. Men bevis mot Linnea ska komma ut. Annars finns inget. Men släpps nåt är det ett drev.

Bra då är vi överens?

//
Jocke


Flashback har egna små låtsas domare och förståsigpåare. Man ska gärna följa lynchmobben, annars kommer 10 konton in och direkt tar horan i försvar. De skapar likadan lynchmobb som de hävdar att " klanen" gör! Men de är för dumma i huvudet för att inte se det!
Citera
2024-01-05, 22:38
  #12922
Medlem
Alltså det här Ninetone drevet får en på riktigt att må illa. Vem fan regisserar det haveriet? Stefan Hallgren? Kan nog tänka mig att det finns anmälningar från Jocke, Jonna, Anja och Gustav mot Linnea för både det ena och det andra. Samt att dom matat fullt med div. klipp till höger och vänster. Linnea matar på med psyksjuka grejer från sitt håll. Finns ingen åklagare i hela jävla värden som kommer orkar beblanda sig med Ninetone skiten. Såg att någon skrev att chrippa satt för narkotikabrott. Det gör han inte. Anledningen är som någon skrev att snuten vill få jobba i fred. Bilen är tagen i beslag, dom har inte varit i lägenheten. Det stämmer det som någon skrev innan, Linnea träffade inte chrippa när hon bad en kompis ringa snuten. Så det är en riktig fucking härva.
Citera
2024-01-05, 22:39
  #12923
Medlem
Miys avatar
Jag tror att Linnea vet saker om Jocke som han absolut inte vill ska komma ut och att det är därför detta klantiga drev rullar fram som ett panikslaget godståg.

Det ska bli spännande att få reda på vad det kan vara för något.. 😏
__________________
Senast redigerad av Miy 2024-01-05 kl. 22:41.
Citera
2024-01-05, 22:42
  #12924
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Jag tror att Linnea vet saker om Jocke som han absolut inte vill ska komma ut och att det är därför detta klantiga drev rullar fram som ett panikslaget godståg.

Det ska bli spännande få reda på vad det kan vara för något.. 😏

Ja fast om det nu är som du hävdar. Skulle hon då bli rädd och dra tillbaka anmälan? Hon har ju då chans att sänka Chrippa och Jocke.

Makes no sens
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in