Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-05, 22:42
  #12925
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Det är sjukt, men jag kan ha förståelse.För den mannen har inte tänkt klart på länge, det är mycket mer komplicerat än så. Men det är lätt som utomstående att poängtera, precis som vi gjort tidigare. Jag har dock en förståelse över hans beteende senaste året/halvåret nu när detta kommit ut. Sen att han är en störig gaphals och dum I huvudet på många vis är en annan femma. Chrippa är nog egentligen inte en farlig person, han är stor i käften, men ack så liten egentligen. Linnea däremot är på riktigt en jävligt farlig människa!

Håller verkligen med om "Jag har dock en förståelse över hans beteende senaste året/halvåret nu när detta kommit ut."

Konstigt att flera användare känner så här 🙂
__________________
Senast redigerad av 400Ben 2024-01-05 kl. 22:47.
Citera
2024-01-05, 22:44
  #12926
Avstängd
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Det är sjukt, men jag kan ha förståelse.För den mannen har inte tänkt klart på länge, det är mycket mer komplicerat än så. Men det är lätt som utomstående att poängtera, precis som vi gjort tidigare. Jag har dock en förståelse över hans beteende senaste året/halvåret nu när detta kommit ut. Sen att det ärven störig gaphals och dum I huvudet på många vis är en annan femma. Chrippa är nog egentligen inte en farlig person, han är stor i käften, men ack så liten egentligen. Linnea däremot är på riktigt en jävligt farlig människa!
Jag kan inte ha förståelse hur man inte skyddar sitt barn.
Många som blir fysiskt misshandlade i en relation kan vittna om hur dem hela tiden gjorde allt dem kunde för att skydda sitt barn får att bli misshandlad.
Chrippa lämnar sitt barn med Linnea och bara går ut genom dörren, det fanns inget som hindrade honom från att ta med sig lilla C.
Linnea verkar ju även ha tyckt lilla C var jobbig, så tror absolut Linnea hade varit glad om Chrippa inte lämnade henne med lilla C.
Chrippa gjorde ett val, ett val en normal förälder aldrig skulle göra.
Chrippa blev anmäld till soc flera gånger, soc missade att det förekom våld i hemmet flera gånger, mycket allvarlig brist hos soc.

Och Chrippas vänner är dem som gör videos och tjänar pengar på att vissa upp hur Chrippa inte skyddade sitt barn från en person han ansåg var farlig, galen, våldsam.

Det hela är bara sjukt.

(Nu skriver jag som att det förtals gänget säger är sant. Jag tror inte det är sant, jag tror inte Linnea är en våldsam, bipolär, psyk galning. Men om hon vore det är Chrippas agerande mycket allvarligt)
__________________
Senast redigerad av Dopy 2024-01-05 kl. 22:57.
Citera
2024-01-05, 22:46
  #12927
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Flashback har egna små låtsas domare och förståsigpåare. Man ska gärna följa lynchmobben, annars kommer 10 konton in och direkt tar horan i försvar. De skapar likadan lynchmobb som de hävdar att " klanen" gör! Men de är för dumma i huvudet för att inte se det!

Jag vill veta varför polis griper en nästan döende kvinna som precis misshandlats grovt. Och varför är hon på krogen en vecka senare.

Många frågor 🙂
Citera
2024-01-05, 22:47
  #12928
Medlem
Vet inte om det är OT, men julia är live på tiktok på kontot @juliapuhakka
Citera
2024-01-05, 22:47
  #12929
Medlem
Ni som stödjer Linnea och trånar efter henne kan väl ta henne, så undviker vi att fler goda män blir drabbade av häxan
Citera
2024-01-05, 22:48
  #12930
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag kan inte ha förståelse hur man inte skyddar sitt barn.
Många som blir fysiskt misshandlade i en relation kan vittna om hur dem hela tiden gjorde allt dem kunde för att skydda sitt barn får att bli misshandlad.
Chrippa lämnar sitt barn med Linnea och vara går ut genom dörren, det fanns inget som hindrade honom från att ta med sig lilla C.
Linnea verkar ju även ha tyckt lilla C var jobbig, så tror absolut Linnea hade varit glad om Chrippa inte lämnade henne med lilla C.
Chrippa gjorde ett val, ett val en normal föräldern aldrig skulle göra.
Chrippa blev anmäld till soc flera gånger, soc missade att det förekom våld i hemmet flera gånger, mycket allvarligt brist hos soc.

Och Chrippas vänner är dem som gör videos och tjänar pengar på att vissa upp hur Chrippa inte skyddade sitt barn från en person han ansåg var farlig, galen, våldsam.

Det hela är vara sjukt.

(Nu skriver jag som att det förtals gänget säger är sant. Jag tror inte det är sant, jag tror inte Linnea är en våldsam, bipolär, psyk galning. Men om hon vore det är Chrippas agerande mycket allvarligt)


Håller med. Han har ju kastat sin dotter under bussen för att göra content. Han har hävdat sig i video efter video att man ska stå för den man är och stå upp för sin familj. Så gör han själv ingenting av det ÄVEN om hon är totalt psykstörd. Något måste man kunnat gjort för sitt eget barn
Citera
2024-01-05, 22:48
  #12931
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Varför greps Linnéa också och satt anhållen 2 dagar?

Kan du visa bevis på att det var 2 dagar? Jag har bara sett bevis att Chrippa blev häktad.
Citera
2024-01-05, 22:48
  #12932
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Jaså jag ska dra för att jag inte är av samma åsikt i denna händelse som er avarter? Härlig logik! Clue, Liam, Anjo, Rask mfl har lagt ut en hel del din tomte. Du är så uppe i arslet på lynchmobben att du inte fattar att horan är helt slut i huvudet. Sen till råga på det så ska du leka nån jävla domare, du är pinsam.

Jag har sett film på hennes utbrott och andra chattar som inte kommit ut än, och nej jag är ingen råtta som publicerar något jag lovat hålla privat bara för att behaga en nonamer som dig!

När allt detta nått en klarhet är du som bortblåst för du kan inte ta när man säger " vad var det jag sa" tönt!

Du som kallat C ”anaboladvärg”, ”inavel”, ”parasit”, ”fitta”, ”tragisk människa” och attackerat exakt alla i hans närhet. Finns mer, bara att kolla. Nu tillhör CCkane plötsligt the inner circle och väljer att inte dela med sig. Det är din rätt, men inser du inte själv hur skevt det låter? Håll klaffen om det istället om du inte vill bli frågad kring det då du inte klarar av det.
__________________
Senast redigerad av vemsfel 2024-01-05 kl. 22:50.
Citera
2024-01-05, 22:49
  #12933
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag vill veta varför polis griper en nästan döende kvinna som precis misshandlats grovt. Och varför är hon på krogen en vecka senare.

Många frågor 🙂

Döende?
Det var något nytt. Vart får du det ifrån?
Citera
2024-01-05, 22:49
  #12934
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag kan inte ha förståelse hur man inte skyddar sitt barn.
Många som blir fysiskt misshandlade i en relation kan vittna om hur dem hela tiden gjorde allt dem kunde för att skydda sitt barn får att bli misshandlad.
Chrippa lämnar sitt barn med Linnea och vara går ut genom dörren, det fanns inget som hindrade honom från att ta med sig lilla C.
Linnea verkar ju även ha tyckt lilla C var jobbig, så tror absolut Linnea hade varit glad om Chrippa inte lämnade henne med lilla C.
Chrippa gjorde ett val, ett val en normal föräldern aldrig skulle göra.
Chrippa blev anmäld till soc flera gånger, soc missade att det förekom våld i hemmet flera gånger, mycket allvarligt brist hos soc.

Och Chrippas vänner är dem som gör videos och tjänar pengar på att vissa upp hur Chrippa inte skyddade sitt barn från en person han ansåg var farlig, galen, våldsam.

Det hela är vara sjukt.

(Nu skriver jag som att det förtals gänget säger är sant. Jag tror inte det är sant, jag tror inte Linnea är en våldsam, bipolär, psyk galning. Men om hon vore det är Chrippas agerande mycket allvarligt)

Exakt, precis så!

Du satte ord perfekt och sammanfattade hela kalabaliken.
Citera
2024-01-05, 22:49
  #12935
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Håller verkligen med om "Jag har dock en förståelse över hans beteende senaste året/halvåret nu när detta kommit ut."

Konstigt att flera snvändare känner så här 🙂

Här är man antingen det ena eller det andra. Man måste tycka om Anjo för att välja att tro på Chrippa. Man måste gilla Chrippa för att tro honom och sympatisera med hur han haft det. Folk här kan inte tänka längre än så!

Du vet att jag inte gillar någon av de där. Jag började kommentera Chrippa när jag såg den sjuka personlighetsförändringen, när fasaden gled av honom. Men man måste kunna separera på det och denna händelsen, den förmågan saknar många här.

En skällande hund biter inte, det är den tysta som är farlig..
Vi kan applicera det på Chrippa och Linnea!

Att man väljer att nästan gå in i döden för en människa som beter sig som Linnea gjort, säger väl mer om de som personer. Jag hoppas på rättvisa! Det är bara kolla chattarna så ser man vilken sinnessjuk jävel det är. Dessa personer som tror på henne är så jävla grundlurade i livet och naiva att det är skrämmande.
Citera
2024-01-05, 22:49
  #12936
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag vill veta varför polis griper en nästan döende kvinna som precis misshandlats grovt. Och varför är hon på krogen en vecka senare.

Många frågor 🙂

Det är väl klart hon inte har varit på krogen en vecka senare. Då hade det funnits massa bilder på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in