Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-05, 01:54
  #12325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Ja, såklart! Det är absolut mer än magstarkt, jag uttryckte mig lite fel.

Det är sinnessjukt…det finns inga ord kvar hos mig att uttrycka vad sjutton de håller på med.

Jag hoppas att det kommer att bli vidriga konsekvenser för alla i hela den här soppan.

De borde seriöst stila till sig ordentligt, vafan är det här för något. De borde förbjudas hela bunten att lägga upp en enda video eller yttra sig på något sätt om det här fallet.
Såg ut som att de kokat ihop den där videon idag innan lunch för att få till ett "bra förhör" med barnet som de kan publicera för allmän beskådning.

Hoppas en professionell tar snabbt över ansvaret och som kan reda ut nu vad som är på riktigt och vad som inte är, nu med alla de ledande frågorna som ställdes.
Citera
2024-01-05, 01:57
  #12326
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
tror ni chrippa kommer vilja vara anjos vän nu lol

Anjo står på andra plats på Chrilles misshandelslista.
Han ska bara komma ut för den första, innan Anjo kan få pannan inslagen.
Citera
2024-01-05, 01:57
  #12327
Medlem
Detta blir bara klarare och klarare. Har hon verkligen slagit ungen så är det HELT BEFOGAT och helt jävla rätt gjort att drämma till ludret. Vilken pappa hade inte tappat det i det läget?

Tänk att ha blivit nertryckt och misshandlad själv i flera månader, man har bitit ihop och hoppas att det ska lägga sig, sen kommer man hem en dag och ser med sina egna ögon hur ens sk. flickvän som man knappt känt i ett halvår misshandlar ens unge?
Det hade svartat totalt för mig.
Citera
2024-01-05, 02:05
  #12328
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
De borde seriöst stila till sig ordentligt, vafan är det här för något. De borde förbjudas hela bunten att lägga upp en enda video eller yttra sig på något sätt om det här fallet.
Såg ut som att de kokat ihop den där videon idag innan lunch för att få till ett "bra förhör" med barnet som de kan publicera för allmän beskådning.

Hoppas en professionell tar snabbt över ansvaret och som kan reda ut nu vad som är på riktigt och vad som inte är, nu med alla de ledande frågorna som ställdes.

Jockiboi hade enkelt kunnat göra en video och förklarat att ingen ska prata illa om varken Linnea eller Chrille genom offentliga video och inlägg då det är förtal att utmåla nån som klandervärd i sitt levnadssätt för att väcka missaktning i andra.

Men Jockiboi VILL att grovt förtal begås av hans underhuggare.

Hamnar Anjo i fängelse så har jocke vunnit över anjo som exposade sin idol tills jockiboi låtsades acceptera Anjo för att vara nära sin fiende.. och bli av med anjo sakta men säkert.
Citera
2024-01-05, 02:05
  #12329
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Detta blir bara klarare och klarare. Har hon verkligen slagit ungen så är det HELT BEFOGAT och helt jävla rätt gjort att drämma till ludret. Vilken pappa hade inte tappat det i det läget?

Tänk att ha blivit nertryckt och misshandlad själv i flera månader, man har bitit ihop och hoppas att det ska lägga sig, sen kommer man hem en dag och ser med sina egna ögon hur ens sk. flickvän som man knappt känt i ett halvår misshandlar ens unge?
Det hade svartat totalt för mig.

Det är bäst att utredning får bedöma vad som skett där.
Det ställdes enbart ledande frågor i videon så de behöver inte alls ha någon sanningshalt i sig. Proffesionella får ansvara för att samtala och förhöra barnet på ett korrekt sätt. Därför skulle de aldrig ha gjort eller publicerat den där videon.
Citera
2024-01-05, 02:06
  #12330
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Otroligt omdömeslöst av den som spelar in, ställt ledande frågor och av den som publicerat.
Det där visar väldigt tydligt hur desperat de är att de till och med använder barnet för likes och följare. Jag kräks i min mun. De tappade totalt trovärdighet efter det där.
Det har redan spridit sig, så hoppas de är nöjda över sitt sketna omdömeslösa beteende. Fy fan!

Så det krävdes att andra sa ifrån för att de skulle fatta hur sjukt det är att utsätta ett barn för det här?! Eller vill de bara slippa se kritiken? Negativa kommentarer är raderade och vi vet ju att Anjo är här inne och läser. Jag hoppas verkligen att de döms för det här, förtal så det skriker om det! Jag hoppas också att det finns en åtalspunkt för någon form av utnyttjande av barn som går att tillämpa här!
Citera
2024-01-05, 02:09
  #12331
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Så det krävdes att andra sa ifrån för att de skulle fatta hur sjukt det är att utsätta ett barn för det här?! Eller vill de bara slippa se kritiken? Negativa kommentarer är raderade och vi vet ju att Anjo är här inne och läser. Jag hoppas verkligen att de döms för det här, förtal så det skriker om det! Jag hoppas också att det finns en åtalspunkt för någon form av utnyttjande av barn som går att tillämpa här!

Videon är redigerad nu så klippen är borta från hans video. Men det hann sprida sig. Jävligt dumt gjort av dem.
Citera
2024-01-05, 02:13
  #12332
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Detta blir bara klarare och klarare. Har hon verkligen slagit ungen så är det HELT BEFOGAT och helt jävla rätt gjort att drämma till ludret. Vilken pappa hade inte tappat det i det läget?

Tänk att ha blivit nertryckt och misshandlad själv i flera månader, man har bitit ihop och hoppas att det ska lägga sig, sen kommer man hem en dag och ser med sina egna ögon hur ens sk. flickvän som man knappt känt i ett halvår misshandlar ens unge?
Det hade svartat totalt för mig.

Du hade inte beskyllt dig själv då om du halvt tvingar en ny flickvän att se efter din unge som du själv inte har tid med?

Jag hade inte sett svart , jag hade avbrytit slagsmålet, ringt snuten och gjort det på den vägen då jag som far kan inte sitta inne när min dotter är halvt en bäbis.. så hämdmisshandel hade jag aldrig gjort, för min dotters skull, å minsta lilla tecken på att flickvännen inte vill vakta min unge så hade hon inte kommit nära ungen mer då jag hade nojjat över ungens säkerhet.
Citera
2024-01-05, 02:14
  #12333
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det är bäst att utredning får bedöma vad som skett där.
Det ställdes enbart ledande frågor i videon så de behöver inte alls ha någon sanningshalt i sig. Proffesionella får ansvara för att samtala och förhöra barnet på ett korrekt sätt. Därför skulle de aldrig ha gjort eller publicerat den där videon.
Hatare kommer hata.
Mig kommer du inte kunna få att ändra uppfattning.
Utöver det så sa jag aldrig att det stämde, det är det bara två personer som vet. Men OM det stämmer som det är sagt (vilket jag också tror) så är det helt riktigt gjort av Chrippa och jag hade gjort exakt samma sak själv om det var min dotter, med glädje.
Citera
2024-01-05, 02:14
  #12334
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det är bäst att utredning får bedöma vad som skett där.
Det ställdes enbart ledande frågor i videon så de behöver inte alls ha någon sanningshalt i sig. Proffesionella får ansvara för att samtala och förhöra barnet på ett korrekt sätt. Därför skulle de aldrig ha gjort eller publicerat den där videon.

Exakt! Om det skulle vara sant att barnet blivit slaget (vilket är omöjligt att veta efter de ledande frågorna) så kan de ha sumpat chanserna att lagföra gärningspersonen. De kan ha gjort det omöjligt att utreda det här på ett tillförlitligt sätt då barnet är utfrågat flertalet gånger på kort tid med extremt ledande frågor av sin egen mamma. Det här är så idiotiskt att klockorna stannar! Och då pratar vi inte ens om idiotin att lägga ut inspelningarna av dessa utfrågningar offentligt.
__________________
Senast redigerad av LimeTime 2024-01-05 kl. 02:16.
Citera
2024-01-05, 02:15
  #12335
Avstängd
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Vissa älskar att missbruka socialtjänsten. Tråkiga är att dom redan har fullt upp och dåligt med personal, sen så får dom såna här anmälningar av folk till höger och vänster. Chrippa fick ju en drös också som lades ner på löpande band!
Ungen säger ju att hon blivit slagen hemma! Klart sånt ska soc anmälas!
Jag är helt emot falska soc anmälningar utan grund, men om det ungen berättar i videon är sant, så fanns det ju uppenbarligen en anledning att soc anmäla sådär många gånger.
Att dem gamla soc anmälningarna lades ner och detta inte uppmärksammades tidigare är en mycket allvarlig brist hos socialtjänsten!
Nu är det ingen mening att soc anmäla eftersom socialtjänsten troligen redan är inkopplad eftersom Chrippa är häktad för misshandel.
Citera
2024-01-05, 02:16
  #12336
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Du hade inte beskyllt dig själv då om du halvt tvingar en ny flickvän att se efter din unge som du själv inte har tid med?

Jag hade inte sett svart , jag hade avbrytit slagsmålet, ringt snuten och gjort det på den vägen då jag som far kan inte sitta inne när min dotter är halvt en bäbis.. så hämdmisshandel hade jag aldrig gjort, för min dotters skull, å minsta lilla tecken på att flickvännen inte vill vakta min unge så hade hon inte kommit nära ungen mer då jag hade nojjat över ungens säkerhet.
Ja du är ju en liten betacuck så förvånar inte mig.
Sen kan du omöjligt säga att du är cool-lugn och resonerar rätt i en sån situation. Det vet du inte.
Jag är iallafall ärlig och säger att jag hade matat. Hade nog (tyvärr) matat tills någon fått slita bort mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in