Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-01, 13:46
  #32773
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Nu är du helt ute och cyklar och missförstår.

Jag pratade om från första början, att de här drevet har de skapat själva och att de startade med anmälan. Hon borde inte släppt anmälan men är väl så jävla naiv och korkad så hon gick tillbaka till luffaren som misshandlade henne.
Menar du när Jocke meddelade Cluee och sina följare om att Chrippa var häktad?
Linnea var tyst och Chrippa kunde inte förmedla sig med omvärlden, han var totalt ovetandes.
Anjo och Julia höll barnförhör och vittnesförhör och läckte ut "Chrippas" privata meddelanden som Julia hade tillgång till via Chloes padda...

Det var Jocke och Julia som gick ut med att Chrippas sociala medier var hackade och Chrippa var märkbart stressad.
Sen kulminerade allt och det framgår att Jocke påstår att ekobrott är Chrippa på spåren, varför ekobrott nu skulle göra ett så fatalt misstag att dom ger någon rn förvarning om att dom är på gång, genom att fråga en misstänkts bror om broderns ekonomi?
Det går inte till så.
Men den store producenten tyckte att han hade en asfet lösning på sina egna ekonomiska förehavanden, eftersom det framgått att Jocke och Jonna dragit in Chrippa i sina affärer, det är Jocke själv som avslöjat sig, i sin iver att sätta dit Chrippa.
Julia vill leva lyxliv i Dubai och var helt med på att flytta med till Dubai, men det sket sig, eftersom Chrippa INTE VILL LEVA MED JULIA.
Julia som ljög sig blå i Anjos studio och än idag stalkar Chrippa och hotar honom och Linnéa.

Lyssna på hennes pisspodd, den är riktigt alarmerande, hon säger emot sig själv och syrran försöker leda samtalet, men Julia är lost, helt verklighetsfrånvänd och har noll känsla för att skydda sitt barn.
Chloé hörs dessutom i bakgrunden även i detta avsnitt...
Citera
2024-04-01, 13:50
  #32774
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Menar du när Jocke meddelade Cluee och sina följare om att Chrippa var häktad?
Linnea var tyst och Chrippa kunde inte förmedla sig med omvärlden, han var totalt ovetandes.
Anjo och Julia höll barnförhör och vittnesförhör och läckte ut "Chrippas" privata meddelanden som Julia hade tillgång till via Chloes padda...

Det var Jocke och Julia som gick ut med att Chrippas sociala medier var hackade och Chrippa var märkbart stressad.
Sen kulminerade allt och det framgår att Jocke påstår att ekobrott är Chrippa på spåren, varför ekobrott nu skulle göra ett så fatalt misstag att dom ger någon rn förvarning om att dom är på gång, genom att fråga en misstänkts bror om broderns ekonomi?
Det går inte till så.
Men den store producenten tyckte att han hade en asfet lösning på sina egna ekonomiska förehavanden, eftersom det framgått att Jocke och Jonna dragit in Chrippa i sina affärer, det är Jocke själv som avslöjat sig, i sin iver att sätta dit Chrippa.
Julia vill leva lyxliv i Dubai och var helt med på att flytta med till Dubai, men det sket sig, eftersom Chrippa INTE VILL LEVA MED JULIA.
Julia som ljög sig blå i Anjos studio och än idag stalkar Chrippa och hotar honom och Linnéa.

Lyssna på hennes pisspodd, den är riktigt alarmerande, hon säger emot sig själv och syrran försöker leda samtalet, men Julia är lost, helt verklighetsfrånvänd och har noll känsla för att skydda sitt barn.
Chloé hörs dessutom i bakgrunden även i detta avsnitt...


Nej dom har skapat allt drama själva orkar inte diskutera mer nu med den som slickar L och C arsle rent.
Citera
2024-04-01, 14:09
  #32775
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Din dumma fan. Även om hennes polare ringde snuten så gjorde L anmälan! Därav pågick undersökningen tills de släppte de för L ville lägga ner anmälan. Så håll din käft.

Hur vet du vem som gjorde en anmälan eller inte??
Grov misshandel går under allmänt åtal. När väl polisen ringts till platsen, och kommit dit, så måste en rapport upprättas. Det är inte som i amerikanska filmer här, att någon måste göra en anmälan, utan myndigheten har själv det ansvaret när den blir informerad om ett eventuellt brott.
Citera
2024-04-01, 14:44
  #32776
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Menar du när Jocke meddelade Cluee och sina följare om att Chrippa var häktad?
Linnea var tyst och Chrippa kunde inte förmedla sig med omvärlden, han var totalt ovetandes.
Anjo och Julia höll barnförhör och vittnesförhör och läckte ut "Chrippas" privata meddelanden som Julia hade tillgång till via Chloes padda...

Det var Jocke och Julia som gick ut med att Chrippas sociala medier var hackade och Chrippa var märkbart stressad.
Sen kulminerade allt och det framgår att Jocke påstår att ekobrott är Chrippa på spåren, varför ekobrott nu skulle göra ett så fatalt misstag att dom ger någon rn förvarning om att dom är på gång, genom att fråga en misstänkts bror om broderns ekonomi?
Det går inte till så.
Men den store producenten tyckte att han hade en asfet lösning på sina egna ekonomiska förehavanden, eftersom det framgått att Jocke och Jonna dragit in Chrippa i sina affärer, det är Jocke själv som avslöjat sig, i sin iver att sätta dit Chrippa.
Julia vill leva lyxliv i Dubai och var helt med på att flytta med till Dubai, men det sket sig, eftersom Chrippa INTE VILL LEVA MED JULIA.
Julia som ljög sig blå i Anjos studio och än idag stalkar Chrippa och hotar honom och Linnéa.

Lyssna på hennes pisspodd, den är riktigt alarmerande, hon säger emot sig själv och syrran försöker leda samtalet, men Julia är lost, helt verklighetsfrånvänd och har noll känsla för att skydda sitt barn.
Chloé hörs dessutom i bakgrunden även i detta avsnitt...

Hade också hellre suttit häktad än att lev med den bullerullen, trots att man förlorar sin avkomma. Fyfan måste varit ett helvete de åren han va med henne. Bara ett bihang som är ivägen utan ambitioner, ful, fet, smutsig, slampig, kass morsa, noll värderingar eller åsikter. Herregud vilken menlös människa.
Hur var det nu egentligen, vem är ch biologiska pappa? Offentliggjorde de dna testet eller stod det inte vad de ville i den så de visade aldrig?
Citera
2024-04-01, 15:01
  #32777
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav
Hade också hellre suttit häktad än att lev med den bullerullen, trots att man förlorar sin avkomma. Fyfan måste varit ett helvete de åren han va med henne. Bara ett bihang som är ivägen utan ambitioner, ful, fet, smutsig, slampig, kass morsa, noll värderingar eller åsikter. Herregud vilken menlös människa.
Hur var det nu egentligen, vem är ch biologiska pappa? Offentliggjorde de dna testet eller stod det inte vad de ville i den så de visade aldrig?
Nej, det verkar inte ha gjorts något DNA-test, , eller så är det resultatet av ett testresultat som Chrippa inväntar inför sin video?
Jag har ingen aning.
Däremot vet jag att det snackades i tråden om dotterns ögonfärg, men det går inte att undgå att se att Chloé är lik Chrippa och han älskar henne och det är inget snack om saken att han tar sitt ansvar. Det är snarare som så att många har försökt förstöra för honom genom att hota och utpressa honom med Chloe som vapen.
Välj rätt så får du vara med din dotter och hennes mor för resten av livet...MEN:
"Psykopatbruden" måste bort
Citera
2024-04-01, 17:27
  #32778
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Och hur vet vi att hon blev misshandlad utav Chrippa?

Läs FUP, polisen och läkarens utlåtande. Väger tyngre än alla versioner som cirkulerat från alla involverade i dramat.
Citera
2024-04-01, 18:05
  #32779
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Läs FUP, polisen och läkarens utlåtande. Väger tyngre än alla versioner som cirkulerat från alla involverade i dramat.

Vart finns den?

Står det ordagrant att Chrippa misshandlat?
Varför sitter han inte inne? Nä, låter lurt tycker jag.
Citera
2024-04-01, 18:55
  #32780
Medlem
Negerkucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Vart finns den?

Står det ordagrant att Chrippa misshandlat?
Varför sitter han inte inne? Nä, låter lurt tycker jag.

Fanns även bild med Chrippas blodiga knogar. Jag har aldrig sett i någon video att han har sår på knogarna så det hör inte till vanligheterna.
Han kan ju ha slagit på andra saker än Linnea men helt klart att han fått något aggressionsryck innan gripandet.
Citera
2024-04-01, 18:58
  #32781
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Vart finns den?

Står det ordagrant att Chrippa misshandlat?
Varför sitter han inte inne? Nä, låter lurt tycker jag.
finns ingen fup än
Citera
2024-04-01, 19:25
  #32782
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zantori
finns ingen fup än
Det finns en maskad häktningspromemoria på drygt 70 sidor...
Ett förundersökningsprotokoll blir tillgängligt först vid stämningsansökan/åtal väcks.
Citera
2024-04-01, 19:29
  #32783
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
https://gofile.io/d/YGCxTm

.

Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Vart finns den?

Står det ordagrant att Chrippa misshandlat?
Varför sitter han inte inne? Nä, låter lurt tycker jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Fanns även bild med Chrippas blodiga knogar. Jag har aldrig sett i någon video att han har sår på knogarna så det hör inte till vanligheterna.
Han kan ju ha slagit på andra saker än Linnea men helt klart att han fått något aggressionsryck innan gripandet.

Citat:
Ursprungligen postat av Zantori
finns ingen fup än
Häktningspromemorian.

Ingen verkar vilja prata om det stora problemet, men men
Citera
2024-04-01, 19:58
  #32784
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Vart finns den?

Står det ordagrant att Chrippa misshandlat?
Varför sitter han inte inne? Nä, låter lurt tycker jag.

Blandade ihop, inte FUP utan häktningspromemorian var det jag menade! Ska finnas länkad här i tråden, såg att det fanns länkat i ett av senaste inläggen också. Det fanns synliga skador på Linnea som dokumenterades av läkare och polis, Chrippa hade blodiga knogar och L berättade lite kort om vad som hänt. Dock försökte hon tona ner det och ville inte att han skulle råka illa ut. Har för mig det lades ner för att ingen ville medverka i utredningen men har inte hängt med i svängarna sista tiden så någon får gärna rätta mig om jag har fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in