Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-18, 16:28
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Överenskommelse och plan. Trodde myndigheter jobbade med beslut.
Nja, plan är tex att lilla C ska vara i en lugn och trygg miljö (vilket Julia inte gett), beslut är att chrippa har begränsat umgänge. Det är olika benämningar på olika saker inom socialen.
Citera
2024-04-18, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Skillnaden är att den ena gör detta, gång på gång, men bakom kulisserna, med enda syfte att förinta en människa.

Han spelar hela tiden på sina följares känslor, manipulerar sina följare, om och om igen med fula knep. Det är hot om självmord, elaka mammor och familjehem som året innan var motsatsen, det är socpapper som var 1000 men blivit mångdubblerade, som vi får höra så mycket om men aldrig se, elaka bröder som slår kvinnor, hotar och utpressar och snickare som har drivit Jonna till att göra abort, samma snickare är såklart sexbrottsling också, när Jocke får kritik så orkar han inte levar mer, låtsasgråter utan tårar, sen är följarna svin för att som knackar på hos dom, paret ska skilja sig pga detta, i en vecka, Jonna mår dåligt pga Olok K kallat henne ful och så går det i cykler.

Vi får hoppas att Chrippa kommer med en förklaring och en offentlig ursäkt helt enkelt. Ingen är felfri och dom flesta kan bättra sig om dom vill.

Jag anser inte att Jocke är någon oskyldig person i det här, han är duktig på att avsäga sig inblandning för att sen dela med sig till exempelvis exontheph titt som tätt. Väl medveten om att det kommer att publiceras. Låter stollen Anjo spela in när man har privata samtal och tar sig in någons lägenhet och filmar flickvännen, det är så absurt sjukt kränkande att det går inte att säga mer.

Fela kan alla göra, men det når en gräns när man inte längre kan bara säga "förlåt" och så är allt klappat och klart. De är vuxna och har ett ansvar när de har följare som framförallt är minderåriga.
Det här är allvarliga anklagelser de alla har medverkat i och dragit in andra i och emellanåt skrattat och hånat som att det är ingen big deal att anklaga någon för barnmisshandel.
Helt sinnesrubbat är det.
Citera
2024-04-18, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Nja, plan är tex att lilla C ska vara i en lugn och trygg miljö (vilket Julia inte gett), beslut är att chrippa har begränsat umgänge. Det är olika benämningar på olika saker inom socialen.

Chrippa har inget begränsat umgänge längre. Just saying
Citera
2024-04-18, 16:30
Medlem
När Julia släppte iväg ungen med Chrippa så hade jag en känsla av att hon gjorde det för att Chrippa och hon i smyg planerat att dra till Spanien och Chrippa dumpa Linnea där. Eller att han lurat Julia med det. Det skulle förklara varför han har kontakt med den där korkade bruden, han skiter egentligen i både Julia och Linnea, utan handlar endast om att han vill ha ungen hos sig.
Bruden i fråga "Ja gillar Chrippa". Då är du nog den enda gumman Ska man behöva stå ut med ännu en idiot i det här?
Citera
2024-04-18, 16:35
Avstängd
Citat:
Ville bara poängtera det med vikt och träning.
Du blir inte smal och "fit" bara för att du tränar, du kan träna och bli starkare, men för att bli smal eller "fit" så behöves en kombination av träning och rätt mat. Så kan mycket väl vara så att Linnea tränar massor, men inte äter efter att bli smal eller "fit"

Hon följer med Chrippa och håller koll på honom samtidigt som hon går halvt in för träningen och därav usla resultat. Sen att hon vill påskina att träning är ett intresse är bara ett spel för galleriet..
Citera
2024-04-18, 16:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Oavsett vem som var förste man att skapa så har resterande hakat på och gladeligen eldat på under hela tiden.
Kräftan hade direkt kunnat dementera att ingen har lagt hand på hans barn och gett fan i att vräka ur sig påhitt efter påhitt.
Det gjorde han inte utan han matade på som aldrig förr och hånade sin nuvarande sambo offentligt och jämförde henne med filmen Gone girl. Livet lekte när han var på toppen av drevet. Frieri till Jullan, lura iväg L till Barcelona, håna lite mera i sina sociala medier och dra ett par historier om hur hemsk L är och att hon alltid varit det under hela deras förhållande. Kallade henne borderline-brud och vad mer det nu var.
Kräftan är lika delaktig i allt det här som resterande.

Återigen. Jag är inte intresserad av det runt om eller gästspel i drevet.

Jag är intresserad av att diskutera vilka brott som drevskaparna har utsatt drevoffren med familjer för.

Hur många timmars förtal är Anjo och Rask uppe i, 80?

Då Chrippa och Linnea läser här kan han få lite vägledning i vad dom bör lägga till för anmälningar.
Senast redigerad av Pallal 2024-04-18 kl. 16:43.
Citera
2024-04-18, 16:42
Avstängd
Citat:
Jag applicerar den på Anjo som enligt hans egen video såg tecken på att Julia inte mådde bra, enligt hans beskrivning verkar Julia lida av en depression eller problem som gör henne oförmögen att orka ta hand om dottern, eller sköta sin eller dotterns hygien (enligt Anjo, inte bevisat)
Men trots att Anjo såg detta så gjorde han ingenting, trots att han fick höra att problemet fortsatte på nästa och nästa ställe Julia bodde på efter honom så gjorde han ingenting. Inte förens han blev arg på Julia, först då agerar han.
Det enda gjorde var en video med Julia.

Ja hon är en vuxen människa, Anjos bostad är väl inget kom ät och bo gratis boende..Julia är en människa med svart bälte i lathet, det är lätt att lägga skulden på andra när problemet sitter hos henne själv. Hon borde ta tag i sina problem, dels för sig själv men även för Chloe. Anjo är ingen psykolog.. Jag hade blivit vansinnig om jag hade haft en trött jävel hemma hos mig som bodde gratis och gick och rotade i kylskåpet utan en tillstymmelse till förändring i sitt lata beteende. Söker hon jobb eller ligger hon på soffan tycker synd om sig själv och vapear hela dagarna? Klarar ju fan inte ens av att duscha sin unge.. Sen har vi zigenarfarsan som drar utomlands och fullkomligt skiter i Chloe, nu hade han varit borta från henne i flera veckor. Då kanske man vill umgås istället för att sitta och livestreama samtidigt som man skickar på ungen en padda och godis!
Citera
2024-04-18, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Överenskommelse och plan. Trodde myndigheter jobbade med beslut.

Beslutet kommer om det blir tal om LVU
Citera
2024-04-18, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Chrippa har inget begränsat umgänge längre. Just saying

Hur vet du det?
Citera
2024-04-18, 16:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Beslutet kommer om det blir tal om LVU

Men sa inte Anjo att soc förbjöd att linnea och chrippas dotter träffas? Vad hände med det… påståendet?
Citera
2024-04-18, 16:49
Medlem
Citat:

Jag är intresserad av att diskutera vilka brott som drevskaparna har utsatt drevoffren med familjer för.

Då Chrippa och Linnea läser här kan han få lite vägledning i vad han bör lägga till för anmälningar.

Enda drevoffret är L i det här.
Ser lite skevt ut när hennes nuvarande sambo som var högst delaktig i att vilt sprida hemska lögner om henne nu ska anmäla andra för förtal. För då är det inte lika roligt längre när man själv blir utsatt.
Han kan vända pekfingret till sig själv till att börja med och räkna ut hur många timmar han spenderat i att mata ut videos och poster om henne med sina vidriga påhittade anklagelser.
Ska han spela offer är ju bara löjligt.

Han får ta ansvar för allt skit han varit delaktig i till att börja med utan att börja skylla ifrån sig på andra det första han gör.
Är det så att det L gått ut med är sant så ska han inte ha någon sympati överhuvudtaget.
Citera
2024-04-18, 16:53
Medlem
Citat:

Då Chrippa och Linnea läser här kan han få lite vägledning i vad dom bör lägga till för anmälningar.

Chrippas barn får äntligen vistas med Chrippa igen.
Har du något intyg på det? Eller är det bara så som Chrippa och Julia tolkat det?
Vad säger socialen ang detta? Har dom ringt och hört efter?

Tror inte Chrippa kommer någonstans med drevskaparna som du kallar dem.
Chrippa själv tillhör drevet. Men känner dom sig utsatta så visst ..
Kontakta advokat el likn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in