Citat:
Lille gubben, Chloé kan inte ha det bättre än hos pappa och Nea.Det är bara att ge denna till Soc: https://youtu.be/H7k6GgkqPoM?feature=shared
Ungen har det inte tryggt hos de!
Ungens trygghet går före deras "kärlek" och Christopher måste vakna och ta sitt ansvar. Prioritera C framför sig själv. Det finns ingen rättighet att skaffa barn och prioritera sig själv. Linnea hade mått bäst också av att komma ifrån detta. Christoffer? Ja kanske.
Ungen har det inte tryggt hos de!
Ungens trygghet går före deras "kärlek" och Christopher måste vakna och ta sitt ansvar. Prioritera C framför sig själv. Det finns ingen rättighet att skaffa barn och prioritera sig själv. Linnea hade mått bäst också av att komma ifrån detta. Christoffer? Ja kanske.
Hon sprudlar av glädje, får leva utan att farbror Jockoboi ska ringa och skrika på pappa hela tiden om att han måste göra det ena och det tredje.
Slippa leva och vara övervakad 24/7 av farbror Jockiboi, Jonna, Anjo eller Lisen.
Chloé slipper sitta med paddan och ignoretas fullständigt av sin sk mamma som sminkar sig och pratar med följare, utan att ta notis om henne.
Jag såg en sån hjärndöd live, där även Rask, Lisen och Jocke var inne och skrev till henne, för att hon inte skulle säga någonting om Chrippa.
Chloe sökte uppmärksamhet, ställde frågor, sökte kontakt, men shyschades bort och föstes ut ur badrummet, ombads sluta, va tyst, nej... jag menar, hon har aldrig brytt sig om Chloé.
Chloé= inkomst, underhåll, bidrag. Lätt att lämna över till vem som helst för att kunna roa sig.
Dom barn jag skulle oroa mig mer över är övriga 9 barn som lever med besatta fanatiska frånvarande föräldrar.
Chrippa regisserar inte eller klipper och klistrar, instruerar Chloe vad hon ska säga eller göra, posera eller liknande. Förutom sedelbilden och skämtet om att hon kommer ha pengar till taxi som 20-åring...
Flasha med pengar och betona hur dyrt allt är det är Jocke och Danjals specialgren. Anjo försöker.
Chrippa är Chrippa, en retsticka, med ett stort hjärta.
Det är väl det som retar Jocke, Anjo och Rask så mycket, att man inte kan annat än älska Chrippa för hans rappa käft, när man vet hur han fungerar.
Man ser och märker när han driver och är ironisk.
Haters gonna hate, ellerhur?
Är det verkligen vad Jocke vill, förstöra livet ännu mer för Chloé, för att hans egna avundsjuka mot Christofer ska upphöra?
Varför ser han sina egna barn som statister, filmar och lägger upp klipp när han ska tvinga fram önskad replik, skam, genans? Det ska kramas och petas på ett olustigt vis som ger olust för den som betraktar cirkusen.
Lismande, passivt agressiv, nära till att dramatiskt storma iväg med offerkoftan...
Snacka om labil människa.
Riktigt vidrigt beteende, nu ska alltså det drevas mot Chrippa ännu mer.
Sen då, när blir Jockiboi nöjd?
Chrippa har för fan lämnat landet pga Jockes drev.
Det var ju planen från början, att Chrippa o Linnea skulle fytta bort från Sverige, iaf framgår det mellan Julia och Anjo.
Dom enda som bryr sig om att skapa ett tryggt liv för Chloé, är Christofer och Linnea samt deras familjer.
Jag räknar inte med Lundell eller Puhakka, då dom har ljugit och är orsaken till att Christofer och Linnea tvingats lämna sina familjer för att skydda sig själva men först ochcfrämst Chloé.