Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-23, 09:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hur skulle det gå till tycker du?
Det hänger ju ihop, dom avundsjuka kreatörerna dom gör allt i sin mskt för att förstöra Chippas liv, hans kärlek, hans dotter, hela familjer.
Varför?
Vad är det som Christofer och Linnéa gjort för att förtjäna detta hatdrev? Eller deras föräldrar och syskon för den delen?
Jag begriper inte det.

Ja vad har dom gjort? Utsatt ett barn för psykisk & ev fysisk misshandel.
Citera
2024-04-23, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja vad har dom gjort? Utsatt ett barn för psykisk & ev fysisk misshandel.

Hur har den psykiska och fysiska misshandeln gått till? Förklara gärna
Linnea blev anmäld av Jockiboi, den anmälan las ner, som 99% av Jockes alla anmälningar
Är det Chrippa som skulle stå för den psykiska misshandeln då?
Citera
2024-04-23, 09:36
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Det hänger ju ihop, dom avundsjuka kreatörerna dom gör allt i sin mskt för att förstöra Chippas liv, hans kärlek, hans dotter, hela familjer.
Varför?
Vad är det som Christofer och Linnéa gjort för att förtjäna detta hatdrev? Eller deras föräldrar och syskon för den delen?
Jag begriper inte det.

Japp som ovan skriver..
Utsatt ett barn för psykisk & ev fysisk misshandel.
Ljugit oss fulla om både ditt och datt. Så man vet inte längre vad som är sant.
Har han misshandlat Linnea? Har hon misshandlat Lilla C?
Bara dom vet. Men ist för att tala om sanningen anklagar dom Jocke mfl.

Jag begriper inte det.
Citera
2024-04-23, 09:36
Medlem
SouthernGirls avatar
Citat:
Varför?
Jag begriper inte det.

Vad de har gjort?
Vad sägs om fabricerat sanningar som gynnar dem själva och som de sedan ändrar och skriver om i ett desperat försök att stötta sina egna förvirrande handlingar?
Vad sägs om anmälningar och olaga beteenden där de utan skam drar in andra men främst ett litet barn?
Vad sägs om lögner, påhittade blåmärken, inbrott, löften och oproportionerligt stora sagor om sina egna liv?
Men det jag tycker genomsyrar allt som som jag inte kan förstå att NÅGON klarar av är detta monstruösa självförhärligande där man sitter och primalvrålar ut sina ”sanningar” alltid följt av ett ”NI SKA FÅ SE BEVIS!”.
De rider OSS alla för uppmärksamhet, publicitet och pengar. Det är sjukt vidrigt!
Citera
2024-04-23, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SouthernGirl
Vad de har gjort?
Vad sägs om fabricerat sanningar som gynnar dem själva och som de sedan ändrar och skriver om i ett desperat försök att stötta sina egna förvirrande handlingar?
Vad sägs om anmälningar och olaga beteenden där de utan skam drar in andra men främst ett litet barn?
Vad sägs om lögner, påhittade blåmärken, inbrott, löften och oproportionerligt stora sagor om sina egna liv?
Men det jag tycker genomsyrar allt som som jag inte kan förstå att NÅGON klarar av är detta monstruösa självförhärligande där man sitter och primalvrålar ut sina ”sanningar” alltid följt av ett ”NI SKA FÅ SE BEVIS!”.
De rider OSS alla för uppmärksamhet, publicitet och pengar. Det är sjukt vidrigt!

Fabricerade sanningar?
Anmälningar?
Olaga beteenden?
Påhittade blåmärken?
Inbrott?
Löften?

Kan du fortsätta och förklara varje enskilt påstående, vilka som tillhör Chrippa, vilka som tillhör Linnea
Vad varje ett påstående skall ha varit t.ec vart begick dom inbrott?
Citera
2024-04-23, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Fabricerade sanningar?
Anmälningar?
Olaga beteenden?
Påhittade blåmärken?
Inbrott?
Löften?

Kan du fortsätta och förklara varje enskilt påstående, vilka som tillhör Chrippa, vilka som tillhör Linnea
Vad varje ett påstående skall ha varit t.ec vart begick dom inbrott?

Det var väl Chrippa som sa att han hade haft inbrott? Det var kanske bara påhitt då.
Senast redigerad av 111-111 2024-04-23 kl. 10:21.
Citera
2024-04-23, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Angående att de skriker bevis bevis men inget kommer. Samma på Messenger:

https://ibb.co/1MhqHCr
Det är väl samma bevis hon lovade skicka till Liam M. Kom aldrig något..

Citat:
https://ibb.co/nfttYX4
Det är så här knarkare är. Typexempel. Håller inte sina ord de lovar, hotar men när man går hårt mot hårt mjuknar de och sen försvinner. Patetiskt.
Yep. Lustigt hur hon uttrycker sig om sin stora kärlek.
Citera
2024-04-23, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Det är väl samma bevis hon lovade skicka till Liam M. Kom aldrig något..

Yep. Lustigt hur hon uttrycker sig om sin stora kärlek.
Liam M gav ut ljudfiler där mycket matnyttigt avslöjades. Det framgick även att Jocke petar i vartenda hål han ser och försöker tvinga människor till lydnad, med alla medel som finns.
Har du lyssnat på Liam M om Chrippa? Han har dessutom tagit avstånd från att veröra detta mer, skojar friskt med "motvikt" i öppna kommentarsfält om att Anjo har pärmar och info om varenda människa han stött på, redo att användas emot dom vid behov.
Citera
2024-04-23, 11:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hur har den psykiska och fysiska misshandeln gått till? Förklara gärna
Linnea blev anmäld av Jockiboi, den anmälan las ner, som 99% av Jockes alla anmälningar
Är det Chrippa som skulle stå för den psykiska misshandeln då?

Kan tycka att bråkar man och skriker på varandra inför ett barn så är det psykisk misshandel, att kalla ett barn för olika skällsord är misshandel. Och att sen lägga upp en bild där barnet står med en massa kontanter är bara sjukt!
Jag hoppas flera anmäler till soc för den flickan lever inte i en bra miljö.
Citera
2024-04-23, 11:37
Avstängd
Citat:
Kan tycka att bråkar man och skriker på varandra inför ett barn så är det psykisk misshandel, att kalla ett barn för olika skällsord är misshandel. Och att sen lägga upp en bild där barnet står med en massa kontanter är bara sjukt!

Det är bara att ge denna till Soc: https://youtu.be/H7k6GgkqPoM?feature=shared

Ungen har det inte tryggt hos de!

Ungens trygghet går före deras "kärlek" och Christopher måste vakna och ta sitt ansvar. Prioritera C framför sig själv. Det finns ingen rättighet att skaffa barn och prioritera sig själv. Linnea hade mått bäst också av att komma ifrån detta. Christoffer? Ja kanske.
Citera
2024-04-23, 12:06
Medlem
Citat:
Det är bara att ge denna till Soc: https://youtu.be/H7k6GgkqPoM?feature=shared

Ungen har det inte tryggt hos de!

Ungens trygghet går före deras "kärlek" och Christopher måste vakna och ta sitt ansvar. Prioritera C framför sig själv. Det finns ingen rättighet att skaffa barn och prioritera sig själv. Linnea hade mått bäst också av att komma ifrån detta. Christoffer? Ja kanske.

Vad har du för erfarenhet av barn, eller gör du detta bara för att stöka till det för Chrippa? Du kommer ju inte få med dig Julia på det tåget. Lilltjejen har det bättre än på länge, att folk tjatar om förskola och annat är bara löjligt. Det är inte andras sak att avgöra vilka ungar som skall på förskola, det är frivilligt och används i första han för föräldrar som arbetar dagtid och behöver omsorg.
Soc är informerad om drevet och hatet, just saying
Citera
2024-04-23, 12:16
Medlem
Citat:

Bråkar två föräldrar framför ett barn där polis tillkallas måste polisen göra en anmälan till socialtjänsten. Du har rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in