Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-26, 22:20
Medlem
Det finns tusentals föräldrar som separerar men är fantastiska föräldrar ändå. Det handlar inte om Jocke, detta handlar om Christofers oförmåga att vara en bra förälder. Han har noll kunskap om vad ett barn behöver. Det är grundläggande saker som de flesta människa har med sig från sin egna barndom.

De flesta influenser är jättebra föräldrar. För förmågan sitter inte i vad man gör för typ av arbete utan det är grundläggande saker att vilja det bästa för sitt barn.

Jo det finns en utvecklingskurva ett barn följer. Har du barn?
Jag ser vad den stackars flickan går miste om och det är sorgligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Fundera istället på varför situationen ser ut som den gör?
Hedersmord/hederskultur?
Christofer hade haft halva kungariket och ett träsktroll, om han gjort som Jocke ville...
Men det är inte så det fungrar, det måste finnas kärlek. Det måste finns någonting mer än att driva företag med statister och produktplaceringar, typ kärlek..sin prinsessa

Chloé är 3 år.
Varje barn har en egen unik personlighet och vilja.
Det är ingenting som börjar utvecklas i treårsåldern...
Det är som det är. Viljan är någonting som kan uppmuntras eller tryckas ner.

Titta på valfria influencerbarn, så kan du se vilka barn som är trygga och vilka som är kuvade/rädda samt vilka som är ouppfostrade och bortskämda på ett negativt sätt...
Citera
2024-04-26, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Nej han mäter sin ”lycka” i fake kläder och fejk klockor. Vidrig.

Han tjatar ju om det hela tiden så det borde ju stämma mer än det andra säger som inte stämmer överens med hans egna ord.
Citera
2024-04-26, 23:08
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Han tjatar ju om det hela tiden så det borde ju stämma mer än det andra säger som inte stämmer överens med hans egna ord.

Inget stämmer när det kommer till Sveriges största mytoman.
Citera
2024-04-26, 23:08
Medlem
Citat:
Nej han mäter sin ”lycka” i fake kläder och fejk klockor. Vidrig.

Det är ju vad han själv påstår i varje fall. Ett evigt tjat om det.
Citera
2024-04-26, 23:10
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är ju vad han själv påstår i varje fall. Ett evigt tjat om det.

Ja en mytoman brukar ju vara oerhört skicklig på att intala sig själv att dennes lögner stämmer.
Citera
2024-04-26, 23:11
Medlem
Citat:
Inget stämmer när det kommer till Sveriges största mytoman.

Det blir ju inte bättre när andra säger att det gör han minsann inte. Han snackar ju till och med ner föräldrar som tex inte köper märkeskläder och skryter om det.
Citera
2024-04-26, 23:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Sjukt roligt att du tar upp detta och skriver konspirationsteorier.
Det är direkt från Chrippa det kommer. Tror du på Chrippa när han vittnade om att Linnea slagit Chloe och gjort det värsta man någonsin kan göra mot ett barn? Varför ska vi tro någonting Chrippa säger om han la fram konspirationsteorier? Kom med bevis nu att det han säger om Jocke är sant?! Vi väntar på bevis, inte bara massa löptext upp och ner här hur "alla" vet!! Fram med det.

Jag tror inte ett skit på Chrippa. Tror han är liten kappvändare och sanningen blir den som passar hans story just nu.
Citat:
Fram med fakta nu på allt detta du ordbajsar fram, annars är dina ord inte värda någonting, bara skitsnack och tröttsamt att lyssna på.
Felaktigt påstående. Faktum är att 400Ben själv säger att det är Joakim Lundell som gett honom ”information” om fallet och Linnea. Det säger han om och om igen i sina inlägg, det har han, inte jag, hittat på.

400Ben var den som kom ut med att Chrippa var häktad här på Flashback, på bara några dagar hade han radat upp otaliga lögner om Linnea och händelseförloppet.

Jag pratar inte om sen? Varför Chrippa ljög, varför Julia ljög? Jag pratar om att 400Ben var först ut med beskyllningar mot Linnea, allt baserat på vad Joakim har tutat i honom.

Antagligen har Joakim manipulerat hen. Jag tycker faktiskt uppriktigt synd om hen med tanke på vilken sits hen har blivit intvingad i. Pest eller kolera?

Så du tror fortfarande att Linnea har misshandlat Lillen, men du litar inte ett skit på vad Chrippa säger? Det verkar ju vara i det närmaste bevisat att Julia medvetet har ljugit om det. Så vad är konspirationsteorin i nuläget?

Varför kan vi inte bara gemensamt sluta basera teorier på ren känsla och försöka ge varje enskilt påstående möjligheten att bevisas eller motbevisas innan det avskrivs som lögn eller tolkas som sanning? Så kan vi komma närmare sanningen istället för att tysta ned den! Självfallet ska Chrippa brösta vad han har sagt om Linnea, men vi kan inte bestämma vilken tid han ska publicera en video om det. Han har blivit tillräckligt detaljstyrd, tillräckligt länge.

Det blir en jävligt låg nivå om p12or ska kunna härja fritt här också och sprida trådsanningar som det inte finns belägg för utan att ifrågasättas.
Senast redigerad av Pallal 2024-04-26 kl. 23:39.
Citera
2024-04-26, 23:40
Medlem
Faktan är att 400Ben själv säger att det är Joakim Lundell som gett honom ”information” om fallet och Linnea. Det säger han om och om igen i sina inlägg, det har han, inte jag, hittat på.

400Ben var den som kom ut med att Chrippa var häktad här på Flashback, på bara några dagar hade han radat upp otaliga lögner om Linnea och händelseförloppet.

Varför häktades Chrippa? För det är ju där allt börjar? Varför blev han häktad??????
Var det Jocke som fick honom häktad?

Nej, finns inget ni nämnt härinne som får mig övertygad om att ni har rätt.
Citera
2024-04-26, 23:53
Medlem
Ljuger Skabbe återigen, eller har han begärt hjälp från fogden för att få ut lön från Jocki&Jenna AB...?
https://pixeldrain.com/u/CdmnAvwS
Senast redigerad av banal 2024-04-26 kl. 23:57.
Citera
2024-04-27, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ljuger Skabbe återigen, eller har han begärt hjälp från fogden för att få ut lön från Jocki&Jenna AB...?
https://pixeldrain.com/u/CdmnAvwS

Det ska bli väldigt intressant att se hur detta går för det är ju väldigt många som hamnat hos fogden och får sin lön utmätt. Vad kommer skatteverket säga om detta tro för nu kommer väl allt uppdagas om det går till tingsrätten tänker jag.
Citera
2024-04-27, 00:23
Medlem
Citat:
Faktan är att 400Ben själv säger att det är Joakim Lundell som gett honom ”information” om fallet och Linnea. Det säger han om och om igen i sina inlägg, det har han, inte jag, hittat på.

Varför häktades Chrippa? För det är ju där allt börjar? Varför blev han häktad??????
Var det Jocke som fick honom häktad?

Nej, finns inget ni nämnt härinne som får mig övertygad om att ni har rätt.

Chrippa häktades ju antingen för att han misshandlat Linnea eller för att Linnea skrek på hjälp. Kompisen blev orolig och gjorde det hon ska som vän men då är lögn av Linnea.

Jag lutar åt det sistnämnda helt klart. Linnea ljög troligen. Eller är hon en dramaqueen och överdrev.

Jag förstår att din fråga är hypotetisk 😊

Nä jag kan inte heller se det som framkommit här ändrar på något som vare sig Chrippa eller Linnea sagt själva.
Senast redigerad av 111-111 2024-04-27 kl. 00:26.
Citera
2024-04-27, 00:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tror inte Chrippa bryr sig, han är inte fanatisk som vissa andra, som mäter lycka i likes och prenumeranter.

hela tråden handlar ju om hur jäkla trasiga junior och anhang är. junior aka räkstjärten är den största narcissisten jag skådat. han skiter totalt i ungar och vanliga regler som skatt. fåfäng som en liten skoljänta är han. det ska gymmas och solas i solarium (dom solningarna visar han inte). det ska vara botox och anabola. sluta försvara killen nu. och det ända han bryr sig om är att folk ska titta och sedan trycka på tumme upp eller ner för algoritmen. och så avslutar vi alla videos med lämna en fet jävla kommentar. allt för pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in