Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-20, 16:21
  #38713
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Chrippa lägger upp rumpskak och tungan-ut filmer/bilder på sin i vanliga fall pryda brud (enligt egen utsago). Kommer nog bli bråk ikväll! Sist de va ute med flera killar gjorde de väl slut?

Lol
Citera
2024-05-20, 17:02
  #38714
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Chrippa lägger upp rumpskak och tungan-ut filmer/bilder på sin i vanliga fall pryda brud (enligt egen utsago). Kommer nog bli bråk ikväll! Sist de va ute med flera killar gjorde de väl slut?

Lol
Blir bra med ladd ikväll tillsammans med alkoholen. 35 år..
Citera
2024-05-20, 17:32
  #38715
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Varför sitter tattarpacket på en helt folktom 'beach club'? Ser riktigt fattigt ut. Kanske det som zigenarna hade råd med? Alltså en folktom, opopulär beach club.

Förresten, vad livnär sig Linnéa på nu? Är det pappa Christofer som får stå för fiolerna?

Ser fram emot en omogen, primitiv skrik-vlog ikväll.

"-Ööööhhhhh, Luggen!!!1" *vevdansar med ett bög-smil på läpparna framför kameran*

Hon använder väl Chrippa som en ”Sugardaddy” kanske?!??
Citera
2024-05-20, 18:15
  #38716
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Chrippa lägger upp rumpskak och tungan-ut filmer/bilder på sin i vanliga fall pryda brud (enligt egen utsago). Kommer nog bli bråk ikväll! Sist de va ute med flera killar gjorde de väl slut?

Lol
Jag tror att du kan få rätt i det.
Citera
2024-05-20, 18:56
  #38717
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Blir bra med ladd ikväll tillsammans med alkoholen. 35 år..

Han verkar lite trött nu om man kollar linneas sista bild på instagram eller så är det så hon vill visa upp honom.
Citera
2024-05-20, 19:17
  #38718
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Han verkar lite trött nu om man kollar linneas sista bild på instagram eller så är det så hon vill visa upp honom.

Om du följt med så hade du vetat att han har feber och är sjuk
Citera
2024-05-20, 19:45
  #38719
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Håller verkligen med! Chrippa skulle stått på egna ben direkt. Egentligen flera år innan. Otroligt otacksam människa.

Milt sagt.
Citera
2024-05-20, 19:55
  #38720
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det spelar ingen roll om båda står på kontraktet - så sluta tjata om det.
Det är den som har bostad där som äger hemfridsrätten.
Oavsett vad de kommit överens om så kan alltid den som har bostaden ändra det och avvisa andra.
Chrippa sa upprepade gånger till Jocke att han inte fick gå in i lägenheten.
Jocke hade inte heller någon nyckel - -men inte ens det hade gett honom rätten att gå in när Chrippa sa nej.

De kunde inte "låtit honom sitta där" efter häktningen hävdes, eftersom han inte få vara kvar på häkte då.

Så Jocke ger honom fortfarande hjälp säger du?
Jaha.

Jocke hade väl nyckel och hyresvärden släppte in han och Anjo i lägenheten. Han kunde till och med kontakta hyresvärden och fixa nya.

Jag har fortfarande inte rättfärdigat att han gick in i lägenheten, så släpp det nu.


Du tar saker väldigt bokstavligt.

Har jag skrivit att Jocke hjälper Kräftan just nu?
Citera
2024-05-20, 20:01
  #38721
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Om du följt med så hade du vetat att han har feber och är sjuk


Vem följer ens Chrippa såpass så man vet det? Och vem festar när man har feber? Han kommer smitta ner hela nikki beach
Citera
2024-05-20, 20:27
  #38722
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jocke hade väl nyckel och hyresvärden släppte in han och Anjo i lägenheten. Han kunde till och med kontakta hyresvärden och fixa nya.

Jag har fortfarande inte rättfärdigat att han gick in i lägenheten, så släpp det nu.


Du tar saker väldigt bokstavligt.

Har jag skrivit att Jocke hjälper Kräftan just nu?
Om Jocke hade nyckel - varför behövde då hyresvärden släppa in honom?

Du har hela tiden försökt rättfärdiga att han gick in - men om du inser att han inte ägde den rätten så släpper jag det gärna.

Ja, självklart läser jag det du skriver och reagerar utifrån det - om du vill kalla det bokstavligt så är det helt okej för mig. Du får gärna berätta för mig hur jag skall tolka in saker utanför det du skriver utan att vare sig interagera med dig eller känna dig

Jag uppfattade det som det när du sa att han fortfarande ber och och får hjälp.

För min del har det jag sett fått sjuka proportioner.
Jag tror att Jocke menade väl i början, när Chrippa däremot inte godkände villkor eller hur de vill styra upp hans liv så blev det en maktkamp -- och där har Jocke gått ur spår rejält.
Jag har en stor portion av förståelse för Chrippas reaktion när han insåg att hela hans liv skulle vara kontrollerat på ett sätt som han inte godkänt.
Jag har arbetat både med utsatta kvinnor och med intagna inom kriminalvården -- Det finns ingen jag mött som accepterar att någon annan försöker styra och kontrollera dem på det sätt som Jocke (och Julia) försökte göra med Chrippa.
Går man på för hårt så slår människor bakut - och då bör man inte, som Jocke gjorde, försöka få dem att foga sig.
Citera
2024-05-20, 20:36
  #38723
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om Jocke hade nyckel - varför behövde då hyresvärden släppa in honom?

Du har hela tiden försökt rättfärdiga att han gick in - men om du inser att han inte ägde den rätten så släpper jag det gärna.

Ja, självklart läser jag det du skriver och reagerar utifrån det - om du vill kalla det bokstavligt så är det helt okej för mig. Du får gärna berätta för mig hur jag skall tolka in saker utanför det du skriver utan att vare sig interagera med dig eller känna dig

Jag uppfattade det som det när du sa att han fortfarande ber och och får hjälp.

För min del har det jag sett fått sjuka proportioner.
Jag tror att Jocke menade väl i början, när Chrippa däremot inte godkände villkor eller hur de vill styra upp hans liv så blev det en maktkamp -- och där har Jocke gått ur spår rejält.
Jag har en stor portion av förståelse för Chrippas reaktion när han insåg att hela hans liv skulle vara kontrollerat på ett sätt som han inte godkänt.
Jag har arbetat både med utsatta kvinnor och med intagna inom kriminalvården -- Det finns ingen jag mött som accepterar att någon annan försöker styra och kontrollera dem på det sätt som Jocke (och Julia) försökte göra med Chrippa.
Går man på för hårt så slår människor bakut - och då bör man inte, som Jocke gjorde, försöka få dem att foga sig.

Även Jockes följare, både i den här tråden som utanför, har spårat ur rätt rejält. Man hänger sig kvar vid påståenden som redan är motbevisade flera gånger om, som om man tjatar tillräckligt ofta så blir det sant. Jocke påstod att Polisen sagt till honom att gå in i Chrippas lägenhet, vilket är ytterligare en fet lögn. Varför sitter man i sex timmar utanför någons bostad för att gå in så fort hyresgästen lämnat? Det sägs att Jocke blivit uppsagd på sin egen lägenhet efter det som hände. Bra jobbat Jockiboi, du , Jocke alltså, kan inte styra om lagar och regler i Sverige så dom passar dig
Citera
2024-05-20, 20:41
  #38724
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Även Jockes följare, både i den här tråden som utanför, har spårat ur rätt rejält. Man hänger sig kvar vid påståenden som redan är motbevisade flera gånger om, som om man tjatar tillräckligt ofta så blir det sant. Jocke påstod att Polisen sagt till honom att gå in i Chrippas lägenhet, vilket är ytterligare en fet lögn. Varför sitter man i sex timmar utanför någons bostad för att gå in så fort hyresgästen lämnat? Det sägs att Jocke blivit uppsagd på sin egen lägenhet efter det som hände. Bra jobbat Jockiboi, du , Jocke alltså, kan inte styra om lagar och regler i Sverige så dom passar dig
Ja, det har spårat ur rejält - från alla håll egentligen.

Polisen har inte sagt till honom att gå in - för att polisen skall ha sagt något sådant så har han ljugit rejält för polisen.
Det är precis som att soc inte ställt villkoret att han skall bo ihop med Julia -- inte en chans i brinnande helvete att socialen skulle göra det. Dels har de inget lagstöd för sådant - dels skulle det träffa dem om han slog ihjäl henne för att han var trött på henne.
Socialen vare sig kan eller vill tvinga människor att bo ihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in