Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-19, 12:26
  #43945
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har som sagt var letat upp inlägget själv - och kan konstatera att det där bevisar ingenting.
Det är inte satt i något sammanhang som berättar att det är ett svar på "kampen", utan kan lika gärna handla om pengarna han begärde för att ställa upp i Jockes dokumentär.

Det påstods dessutom att inlägget skulle ha legat på Chrippas insta - och det där är inte Chrippas insta.

Okej jag hade inte sett att du hade letat upp den själv, måste missat den kommentaren.
Men jag borde insett att du inte skulle vara nöjd, verkar ju ganska uppenbart vad det handlar om och varför han kommenterar som han gör.
Citera
2024-08-19, 12:37
  #43946
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Okej jag hade inte sett att du hade letat upp den själv, måste missat den kommentaren.
Men jag borde insett att du inte skulle vara nöjd, verkar ju ganska uppenbart vad det handlar om och varför han kommenterar som han gör.
Nej, hur är det "uppenbart"?

Han har själv gått ut med att han begärde pengar för dokumentären - däremot inte fighten. Så hur är det "uppenbart" att det gäller fighten?
Citera
2024-08-19, 12:47
  #43947
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, hur är det "uppenbart"?

Han har själv gått ut med att han begärde pengar för dokumentären - däremot inte fighten. Så hur är det "uppenbart" att det gäller fighten?

Men det var ju fortfarande fighten som diskuterades, när detta kom upp. Svårt att förstå? Dokumentären har ju inte nämnts på evigheter.
Citera
2024-08-19, 12:50
  #43948
Medlem
Chris.Hagens avatar
det kommer självklart aldrig bli något tal om boxning. ingen av dom kan ju boxas. det är ungefär som om jag skulle ställa upp i en match i judo. fast jag då inte gjort bort mig inför hela internet och ingen vet vem jag är. vem vet? det kanske skulle bli en repris som detta: https://www.youtube.com/watch?v=QvF70LEAemo visst. det kanske skulle kunna dra några tusen streams? vad skulle vara rimligt betalt? 20.000:- kanske.

tänk vilket ego break det skulle bli om lill krille blir springandes som den lilla killen i videon. eller vänta, det kanske skulle bli hans stora break inför hela sverige när videon blir viral som årets största skratt video. han kanske skulle gardera lönen med visningarna.
Citera
2024-08-19, 13:05
  #43949
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Men det var ju fortfarande fighten som diskuterades, när detta kom upp. Svårt att förstå? Dokumentären har ju inte nämnts på evigheter.
Det är inte från Chrippas sida det där kommer.
Du hävdade att det låg på Chrippas sida - eftersom jag följer Chrippa så vet jag inte legat på hans insta.

Det där är ett meddelande som ligger helt fritt och handla om precis vad som helst.
Givet att du inte är särskilt ärlig och inte heller Instaprofilen du länkar till så är det inte ett bevis för någonting.
Citera
2024-08-19, 13:43
  #43950
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
https://imgur.com/a/EUWypxn

Ursäkta för sent svar, har haft fullt upp
Kan någon hänvisa vart kommentaren är ifrån? så kan man ju enkelt kolla om diskussionen handlar om dokumentären eller om fighten?
För med tanke på hur Chrippa skriver så låter det precis som när han pratade om dokumentären, och då får man känslan att det är en gammal kommentar som används igen fast i ett annat sammanhang.
Man behöver ju inte ens diskutera det, bara hänvisa till vart kommentaren är skriven så kan alla själva läsa sanningen om vad det handlade om.
Citera
2024-08-19, 17:03
  #43951
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
100% detta har jag sagt hela tiden. Det känns nästan som de modifierat tråden för det ska se ut som att Chrippa och hans brud är omtyckta, medans verkligheten och kommentarer på deras sociala medier visar en helt annan bild. Därför en hjärndöd tråd som man kan förbise för den speglar inte den riktiga bilden, det är en inbillad, modifierad låtsasvärld på hur huvudpersonerna VILL att iaf Flashback ska tycka om dom.
Är du så urbota dum att du tror att kommentarsfält speglar den riktiga bilden?

Bedömer du popularitet utifrån kvantitet istället för kvalitet på interaktionerna eller personerna i följarbasen?

Linnea är omtyckt och respekterad utanför sociala medier, dom andra ses som paria.
__________________
Senast redigerad av Pallal 2024-08-19 kl. 17:24.
Citera
2024-08-19, 18:09
  #43952
Medlem
micro113s avatar
Linneas vlogg från Dubai var rolig att se.
Dels visar de upp hur stort och fint allt är och dels har de inga problem med att driva med sig själva.
Liten verkar alltid så himla glad och med på allt när hon är med Linnea och Chrippa.

En riktigt trevlig vlogg.
https://www.youtube.com/watch?v=DHLqhh-jyBs
Citera
2024-08-19, 18:20
  #43953
Medlem
Jag vill uppriktigt veta vad Anjo, Jocke och Rask har för mål med förtals- och anmälningskampanjen som nu är inne på sin åttonde månad.

Låt oss skriva ned våra uppriktiga teorier.

You first
Citera
2024-08-19, 18:58
  #43954
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag vill uppriktigt veta vad Anjo, Jocke och Rask har för mål med förtals- och anmälningskampanjen som nu är inne på sin åttonde månad.

Låt oss skriva ned våra uppriktiga teorier.

You first

Det är inte mer komplicerat än att det handlar om pengar för Rask och Anjo, de har ju tjänat rätt bra dessa 8 månader på att leva på Chrippas och Linneas liv. Ett antal fler "guldvaskare" på tuben har ju följt och gjort content om detta och tjänat skapliga pengar också.

Vad det handlar om för Jocke är mer komplicerat, där ligger han mer med låg profil.

Follow the money, som sagt...
Citera
2024-08-19, 20:55
  #43955
Medlem
Har L gått ner i vikt
Hoppas inte hon är normalviktigt. Har hon gått ner är det för anjo kallar henne tjock julgriS
Citera
2024-08-19, 21:17
  #43956
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav
Har L gått ner i vikt
Hoppas inte hon är normalviktigt. Har hon gått ner är det för anjo kallar henne tjock julgriS

Vad är då hans egna fru? Stämmer det att han sagt så är det ju riktigt kul!

Herr Anjo Och frun jul-Galt och jul-suggan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in