Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-22, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleduu
Förtydligande.
Nej? Som i nej, varför skulle jag ha varit där?
Trams som i att ni lägger ner timmar på att dividera om en näsborre.
Manisk besatthet i att försöka sätta dit Chrippa. Ditt och andras engagemang är löjligt. Det är det jag vill ”belysa för alla.” *småskrattar

Varför är det så viktigt för dig?

"Ni", syftar du på alla som inte delar din åsikt? Du lägger ner lika mycket tid på att argumentera för din sak, så ditt engagemang att försvara hans näsborre är inte annorlunda.
Ingen försöker sätta dit någon vad jag sett. Att bilden publicerades av hans sambo öppnar upp för tolkningar, särskilt med de avvikande detaljerna. Hade de inte synts, hade ingen reagerat.

Det är fascinerande hur viktigt det verkar vara för dig att övertyga andra om att din åsikt är den enda rätta, trots att du inte ens var där och omöjligt kan veta vad som försiggår.
Du kan lika gärna ha helt fel, du kanske ska vara öppen för det innan du ger dig på andra.
Senast redigerad av VilaVila 2024-09-22 kl. 13:57.
Citera
2024-09-22, 16:34
Medlem
Citat:
Lika öppen som du är?
Nej tack. Jag argumenterar inte för någon eller något. Som du så fint undrade en gång vad jag vill belysa så är det just det som du beskriver fast vice versa.
Jag ger mig inte på någon alls. Du är kränkt för att jag tycker att du är patetisk.
Jag är vidsynt du är trångsynt.
Jag har inte hävdat att jag har rätt men det har däremot du gjort. Jag belyser bara alternativen. Med det sagt sätter jag punkt för denna diskussion. Lev du med din besatthet så fortsätter jag belysa. Mitt ljus är starkare än ditt mörker hur många inlägg du än gör.
En bild som ALLA fattar vad han har under näsan, och som vissa ska hitta på andra orsaker i, gör att de enda som orsakar allt jävla onödigt snack i denna tråd är de naiva Chrippa-anhängarna själva.

ALLA vet vid det här laget att han brukar snorta kokain sedan länge tillbaka.

Och skulle det vara florsocker under snoken så är det ändå en sjuk bild att lägga upp. Bilden bara BEVISAR hur lågt IQ de bägge har.

Antingen vill hon förstöra hans liv vilket hon utlovat sedan länge tillbaka.
Eller så är de ute efter trafik på sina sociala medier för det sinar pengar för dom nu, och deras låga IQ gör att de inte förstår vad de gör mot sig själva i förlängningen med sina uppvisningar av det skämskuddekontent de lägger ut.
Citera
2024-09-22, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5
Och skulle det vara florsocker under snoken så är det ändå en sjuk bild att lägga upp. Bilden bara BEVISAR hur lågt IQ de bägge har.

Antingen vill hon förstöra hans liv vilket hon utlovat sedan länge tillbaka.
Eller så är de ute efter trafik på sina sociala medier för det sinar pengar för dom nu, och deras låga IQ gör att de inte förstår vad de gör mot sig själva i förlängningen med sina uppvisningar av det skämskuddekontent de lägger ut.

Båda alternativen är sjuka och definitivt inte till deras fördel, framförallt inte hans.
Citera
2024-09-22, 17:25
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Pepparbiff (var sitter den på kossan?), potatisgratäng på påse och Jensen-sås. Bara för att befästa sin WT-status ytterligare.

https://ibb.co/9s8HVnv

Pepparbiff är varken billigt eller WT.
Tro mig.
Citera
2024-09-22, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Pepparbiff är varken billigt eller WT.
Tro mig.

På Ica Maxi i Norrköping kostar pepparbiffen han köpte 107kr för 600g. Det är långt ifrån dyrt.
Citera
2024-09-22, 18:30
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-W12
På Ica Maxi i Norrköping kostar pepparbiffen han köpte 107kr för 600g. Det är långt ifrån dyrt.

Dubbelt så dyrt som fläskfilé som ofta håller högre kvalitét etc.
Så länge man inte är dum nog att köpa svenskt kött då förstås.

Jag samtalar sällan med mitt kött...
Senast redigerad av Haubits77B 2024-09-22 kl. 18:33.
Citera
2024-09-22, 18:42
Medlem
Citat:
Dubbelt så dyrt som fläskfilé som ofta håller högre kvalitét etc.
Så länge man inte är dum nog att köpa svenskt kött då förstås.

Jag samtalar sällan med mitt kött...
Det handlar inte om pepparbiff. Det handlar om sensmoral.

Här står reklampelaren:

https://www.instagram.com/p/C4_MlsPt6ic/
Citera
2024-09-22, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Det är lätt att leva som en kung framför kameran när man inte betalar skatt. Men var så säker; i detta sossesamhälle vi lever i så kommer det alltid en fet räkning, förr eller senare. Då blir det buren ett bra tag. Fördelen med detta är dock att den där bindgalna "flickvännen" kommer att lägga benen på ryggen och sen börjar det smärtsamma återtåget mot ett normalt liv, som inte är på låtsas.

Jag tror att du har helt rätt i din analys. Verkligheten kommer ifatt och det blir lite "semester" från livet utanför.

Om det inte händer kommer jag säga upp mig och bara jobba svart inför öppen ridå eftersom det ändå inte är någon myndighet som bryr sig.

Om han åker in tror jag också att Linnéa sticker och kanske till och med har lite att prata ut om livet med Chrippa.

Jag lägger till:
När han kommer ut kommer han med största sannolikhet lägga all fokus på Julia igen och hon kommer att ta tillbaka honom.

Det är vad jag tror.
Citera
2024-09-22, 18:44
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5
Det handlar inte om pepparbiff. Det handlar om sensmoral.

Här står reklampelaren:

https://www.instagram.com/p/C4_MlsPt6ic/

Ja, men om man vill ha just pepparbiff den dagen och det bara finns av budgetversion, ja, då handlar man nog ändå. Eller?
Citera
2024-09-22, 18:49
Medlem
Citat:
Ja, men om man vill ha just pepparbiff den dagen och det bara finns av budgetversion, ja, då handlar man nog ändå. Eller?
Nu skrev jag just att det handlar om sensmoral.

Har du följt C och läst hur han förnedrar folk som inte handlar GUCCI och inte äter på restaurang nummer trehundra i något turistmecka?
Citera
2024-09-22, 19:11
Avstängd
Citat:
Lika öppen som du är?
Nej tack. Jag argumenterar inte för någon eller något. Som du så fint undrade en gång vad jag vill belysa så är det just det som du beskriver fast vice versa.
Jag ger mig inte på någon alls. Du är kränkt för att jag tycker att du är patetisk.
Jag är vidsynt du är trångsynt.
Jag har inte hävdat att jag har rätt men det har däremot du gjort. Jag belyser bara alternativen. Med det sagt sätter jag punkt för denna diskussion. Lev du med din besatthet så fortsätter jag belysa. Mitt ljus är starkare än ditt mörker hur många inlägg du än gör.

Väldigt vad du försvarar en person som tar kokain, många undrar ju varför man väljer att lägga ut en sån bild som kan ställa till det ganska mycket för ens partner oavsett om den är gammal eller inte.
Citera
2024-09-22, 19:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag tror att du har helt rätt i din analys. Verkligheten kommer ifatt och det blir lite "semester" från livet utanför.

Om det inte händer kommer jag säga upp mig och bara jobba svart inför öppen ridå eftersom det ändå inte är någon myndighet som bryr sig.

Om han åker in tror jag också att Linnéa sticker och kanske till och med har lite att prata ut om livet med Chrippa.

Jag lägger till:
När han kommer ut kommer han med största sannolikhet lägga all fokus på Julia igen och hon kommer att ta tillbaka honom.

Det är vad jag tror.

Jag tror precis som dig det är så här det kommer och sluta.
Han verkar ju redan nu ha fått det lite svettigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in