Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-17, 23:40
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Jag har bevisat att Luggen och Chrippa sitter live och snackar om filmen och säger flertalet gånger "skicka dm så skickar jag filmen "

Men du där emot ger 0 bevis. Du är expert på att vända tillbaka frågan bara.

Men du har bara skrivit om det. Att si och så.
Visa print. Visa att rask skicka den till dig. Visa att rask skicka den till chrippa.

Kom igen nu. Bevisa dina ord.

Jaja, men filmerna hade spridits oavsett om Chrippa och Luggen snackade om dem eller inte. Du begriper väl att de redan är spridna med vinden om de hamnat i deras inkorgar? Stenen var liksom redan i rullning.

Vad det kokar ned till är att Baronen har lyckats göra sig så illa omtyckt som han är så att det finns tusentals som önskar honom allt ont. När någon hittar idiotens porrfilm så hamnar den i slutna grupper av likasinnade. Det ligger nära till hands att sända över en länk till personen han ägnat hela året åt att smutskasta då.

Det kan tyckas tråkigt. Men man får komma ihåg att Baronen helt har dragit det på sig själv. Om han hade varit snäll mot andra så kanske man hade tyckt synd om honom om hans porrfilm kom på vift, och varnat honom före alla andra om man råkade hitta klippet på internet. När han däremot är en person som njuter av att skada andra, då kanske man istället vill att videon ska få så stor spridning som möjligt. Precis som Baronen själv önskar få så stor spridning som möjligt på sina förtalsvideor han producerar om andra.

Den andra videon är det däremot enbart Baronens förtjänst att massa folk har sett. Först och främst eftersom att han själv laddat upp den på internet. Att han dessutom skickar den till personen han ägnat hela året åt att förtala är så urbota korkat att det är svårt att ta in. Han ska vara glad att Chrippa ens försökte censurera klippet i sin video där han visade hur Baronen bar sig åt. Det är ingenting som idioten kunde räkna med.
Citera
2024-10-17, 23:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Jag har bevisat att Luggen och Chrippa sitter live och snackar om filmen och säger flertalet gånger "skicka dm så skickar jag filmen "

Men du där emot ger 0 bevis. Du är expert på att vända tillbaka frågan bara.

Men du har bara skrivit om det. Att si och så.
Visa print. Visa att rask skicka den till dig. Visa att rask skicka den till chrippa.

Kom igen nu. Bevisa dina ord.
Du har alltså inget bevis för att Chrippa har skickat filmen - eftersom han inte har skickat filmen.

Jag behöver inte visa dig någonting - och du har inte någonting att komma med.

Här har du bevis på att Rask skickat filmen.

https://ibb.co/VjD0dCs
Senast redigerad av micro113 2024-10-17 kl. 23:44.
Citera
2024-10-18, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Christofer själv som tror att han står över alla andra. Detta har ej Julia godkännt.

Jag är tror att Chrippa vägrar lämna tillbaka flickan till sin mor. Om så är fallet har han verkligen satt sig i skiten. Vi får se vad som händer. Fram tills motsatsen är bevisad ser jag att han använder flickan för att straffa hennes mor.
Citera
2024-10-18, 00:46
Medlem
Storanglarens avatar
Fanboyen till Chrippa, i denna tråd, Pallal kan ju ta sig en titt på denna bild som jag hittade i Linnea Lundström-tråden...

Vad äckligt plufsig hon är Linnea. Chrippas skitfula hatt från Gekås har hon på sig också.
https://images4.imagebam.com/e1/86/11/MEWI492_o.jpg

Vad, säger du Pallal, borde inte Chrippa skaffa en snyggare tjej än det här? Hon är ju inte ens en trepoängare på en tiogradig skala.
Citera
2024-10-18, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Fanboyen till Chrippa, i denna tråd, Pallal kan ju ta sig en titt på denna bild som jag hittade i Linnea Lundström-tråden...

Vad äckligt plufsig hon är Linnea. Chrippas skitfula hatt från Gekås har hon på sig också.
https://images4.imagebam.com/e1/86/11/MEWI492_o.jpg

Vad, säger du Pallal, borde inte Chrippa skaffa en snyggare tjej än det här? Hon är ju inte ens en trepoängare på en tiogradig skala.

Om hon vore 35-40 år så hade hon ansetts som halv tight, men för att vara 24 år.. nej tack så mycket. Men mycket stillasittande framför TT live tar på figuren.

Chrippa är inte speciellt snygg han heller med sin dvärgväxt och Stockholmstränade överkropp.
Citera
2024-10-18, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag är tror att Chrippa vägrar lämna tillbaka flickan till sin mor. Om så är fallet har han verkligen satt sig i skiten. Vi får se vad som händer. Fram tills motsatsen är bevisad ser jag att han använder flickan för att straffa hennes mor.

I videon där han skällde ut Julia för att hon och dottern umgåtts med en "negerunge" så verkade det ju tyvärr så.
Citera
2024-10-18, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, han har inte spridit någon länk. Det kan inte heller vara något problem att sprida dessa länkar eftersom Rask lagt ut dem på en öppen sida - fritt för alla att ta del av.
Det är som att säga att det skulle vara förbjudet att dela en blogg som någon skriver om sig själv, eller en artikel i Aftonbladet.

Den som kan åka dit på det där är Rask själv, men det kräver ju att T anmäler honom. Det lär hon ju inte göra.

Filmen delades på Skabbes direkta och upprepade uppmaning. Hela syftet med streamen var att ge filmen så bred spridning som möjligt utan att själv bannlysas.

Självfallet misslyckades han med också detta.
Citera
2024-10-18, 01:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Filmen delades på Skabbes direkta och upprepade uppmaning. Hela syftet med streamen var att ge filmen så bred spridning som möjligt utan att själv bannlysas.

Självfallet misslyckades han med också detta.
Det var Rask syfte med spridningen - ja. Att den skulle få så bred spridning som möjligt. Därför lade han ut och skickade runt den.
Lägg ansvaret på Rask där det hör hemma.
Citera
2024-10-18, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
förtal? den grabben samlar på brottsrubriceringar och är dum nog att offentligöra bevisen. Uppe i 10, grindar han på kan han eventuellt samla ihop till 15 innan den första fällande domen.

Utom rimligt tvivel är redan klappat och klart i samtliga fall. Jocke är strategisk, han dikterar allt Anjo gör, Anjo tar order för hur och när han får andas, Jocke i trådarna och låter hundarna jobba. Jocke har ryggen fri och kommer aldrig backa Anjo när han fått honom röjd ur vägen.

Plötsligt händer det.

#keepyourfriendsclose

Snyggt, Trådsanningarnas Okrönta Drottning avslutade sin senaste sejour såsom hon brukar: med lögner och ännu ett försök att plantera nya rykten.

Tio (10!) olika brottsrubriceringar mot Jocki. 10...! Inte anmälningar utan tio brottsrubriceringar . Wow. Dessa rör alltså Sveriges största influenser, och trots det återfinns inte ett ord i riksmedia - de valde allihopa att rapportera om hans senaste skönhetsingrepp istället:
https://www.expressen.se/noje/joakim...rs-i-lapparna/

Jag minns när Pallal hittade på att hon läst Jockis alla polisförhör också trots att det inte finns någon FUP - och inte bara det, hon kunde konstatera att Jocki ljugit vid samtliga tillfällen han förhördes. Det var tider det, haha..!

Har Skabbe någon gång ens påstått att han gjort en enda polisanmälan...? Han har ju, tvärtom, upprepat att man aldrig polisanmäler familj.
Citera
2024-10-18, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det var Rask syfte med spridningen - ja. Att den skulle få så bred spridning som möjligt. Därför lade han ut och skickade runt den.
Lägg ansvaret på Rask där det hör hemma.

Vilket syfte hade Skabbe med sina uppmaningar?
2:35 - Skabbe till Luggen: "Skicka runt den där jävla äckliga filmen nu"

3:45 - Skabbe till Luggen: "Dra iväg länken!"

4:00 - Skabbe till Luggen: "Du får skicka den till Terpy nu. Han sprider den snabbare än vinden"
https://www.youtube.com/watch?v=m9NoHBPnhmo
Citera
2024-10-18, 01:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Vilket syfte hade Skabbe med sina uppmaningar?
2:35 - Skabbe till Luggen: "Skicka runt den där jävla äckliga filmen nu"

3:45 - Skabbe till Luggen: "Dra iväg länken!"

4:00 - Skabbe till Luggen: "Du får skicka den till Terpy nu. Han sprider den snabbare än vinden"
https://www.youtube.com/watch?v=m9NoHBPnhmo
Det får du väl fråga honom om - men främst verkade syftet vara att håna Rask. Vilket är fullt förståeligt.

Han har inte spridit länken - vilket påståendet varit i tråden. Den som har spridit länkar är Rask själv.
Citera
2024-10-18, 01:55
Medlem
Citat:
I videon där han skällde ut Julia för att hon och dottern umgåtts med en "negerunge" så verkade det ju tyvärr så.

Han hotade också med att han inte lämnar tillbaka flickan. Vilket skithög han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in