Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Det spelar ingen roll om man tycker att hon borde fått ha barnet -hon kan inte bara åka och hämta det om han inte vill lämna över barnet.
Hon får vända sig till TR och begära handräckning - om TR beslutar om det så måste han göra överlämning annars kan polis hämta barnet.
Det fanns inget beslut när hon höll barnet ifrån honom för att hans lämplighet utreddes heller. Nu är det hon som utreds - och att han har barnet på heltid är på samma villkor som när hon hade det ..
Han samarbetade för att få utredningen klart så att läget kunde normaliseras. Hon har skrik, gråt och gör som jag vill- strategi. Att det blir jobbigt för Lillen när Julia åker dit och bråkar - det skiter Julia i.. hon vill ju något.
I övrigt är det så extremt barnsligt med "alla bara hatar dig".
Är du fem år?
Tror du jag bryr mig om vad okända på Flashback tycker om mig?
Jag är inte som du - det är helt oviktigt för mig.
Haha fyfan det märks att du aldrig själv varit med om detta, du gör bort dig så jävla mycket.
Du kan sitta och tycka hur man ”by the book” ska göra, för det är ju så det står ristat i sten att man i lagens namn ska göra.
Du kan inte hålla ditt barn ifrån föräldern som har rätten att vara med den, om det inte är väldigt speciella fall där den andra är olämplg. Detta är inte fallet här.
Blabla..tror du livet funkar så? Tror du saker och ting fungerar så som det står skrivet på papper? Nej, det gör det inte.
Men jag har full förståelse för din hjärndödhet eftersom att du inte har upplevt detta själv uppenbarligen.
Man undrar verkligen vad i ditt liv som gått så extremt fel för att du skulle bli en renodlad rövslickare på något så enormt jävla low life som Chrippa 😂😂