Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-15, 12:50
Medlem
jtds avatar
Jag tycker den lilla slynan kan träda fram med bevis till sina anklagelser om någon nu efter HBs svar ska ta detta seriöst öht. Vilket skämt!
Citera
2021-09-15, 12:51
Medlem
Ser att jag är 2 a på bollen men skickar ändå

Vi har sett detta så många gånger förr i det skitpartiet med " Avstår " att betala TV Licenser med " För dyrt " betala städhjälp vitt Trixar med postlådor Skatteblyga

Nu är det ytterligare en lågbegåvad opportunist som mha av en trixar brännvinsadvokat snackar in sig i större problem

Jag har gott om bevis som visar att jag är oskyldig

Det går aldrig att bevisa att man är oskyldig .. Det kan finnas en Dator på " Ståplatsen i Nybroviken "
med barnporrbilder .. Hans advokat sänkt.

Upplägget var som alltid damage kontroll .., försöka städa av detta ..
Är han oskyldig och kan bevisa detta .. Så Polisanmäler han själv för förtal

5 kap. Om ärekränkning

1 § Den som utpekar någon såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt eller eljest lämnar uppgift som är ägnad att utsätta denne för andras missaktning, dömes för förtal till böter.

Det hade jag gjort som oskyldig .. Snackar men hederskulturer borde det finnas större anledning
Hitom välja vapen ställa upp i gryningen.
Han är i en förtroende bransch Och även i vardagslivet för övrigt är det en skillnad om man är hederlig och pålitlig ..Att dessa dumma partigängare klarar sig är pga en svag press och svag rättsimplementering.

Lite cojones på Åklagaren hade han sparkat in dörren på de slutna rummen där internutredningen sker .
Ett mönster jfr Malmö
Den kanske hetaste samhällsfrågan
EN förtroendevald

Fan ta mig hämta Partisekreteraren Ex Officio " Lambertz style " Kupa handen bakom örat

" Det är så att detta tjänstestället har en roll i denna arten spörsmål Monumentalt stort
allmänintresse .låt oss synkronisera uppgifter en smula Innan du kan gå hem idag
Lite vatten + bröd på dig ett tag gör bara dig gott. Kan man se Fetto ... "
Citera
Medlem
Scalpings avatar
Inget fan av Bali, men det kan ju verkligen vara motståndare som kör en smutskastningskampanj som de gjorde med Assange. Vill inte döma honom innan det är klargjort. Småflickor har en tendens att ljuga och förstora saker dessutom, men och andra sidan har blattar också en tendens att våldta just småflickor, så man vet aldrig.
Citera
Medlem
ImTheMans avatar
det tål att påpekas, ser att många vill att han visar konversationen; har den skett på twitter och han har blockerat henne där så försvinner den för den som blockar, däremot inte för den som blockas.

finns ju också problemet med att man kan radera meddelanden i konversationer där. så att bevisa vad man inte skickat är omöjligt, däremot lättare bevisa vad som skickats.
Senast redigerad av ImTheMan 2021-09-15 kl. 12:55.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Förtal kommer nog sen. Men han har nog inte ork till detta. Dessutom så är personen ifråga instabil och han vill nog inte hänga ut henne i rättsliga processer som alltid är offentliga.

Det vi vet nu :
Detta är ett extremt smuttsigt drev skapat av vänstern som vill få bort honom.
Det som gör det extremt smuttsigt är att han är en människa som alla oss andra, med fruga osv som alla mår totalt kasst just nu.
Äckligt försök!

Kan vi prata om vilka det möjligen var? Min största gissning är Vänsterpartiet, som sedan runkats på från Sossarna?

Snälla nån det är internt inom Moderaterna. Nomineringsprocessen Baby.
Citera
Medlem
Om anklagelserna stämmer, så finns det skickade meddelande, och det blir polisanmälan och fällande.

Om de inte stämmer, så blir det antingen ingen polisanmälan, eller en där han frikänns. I det läget kommer troligen det att mjölkas så mycket som möjligt av de som ogillar honom, och det finns en hyfsat stor risk att ett frikännande blir.. orelevant för han blir dömd i media.

Om han är skyldig eller oskyldig har jag såklart ingen aning om. Men ju längre tid det tar innan en polisanmälan desto troligare att han är oskyldig.
Citera
2021-09-15, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Så alla som anklagas måste avgå?
Stefan Löfven tog mig på pungen på NK när jag var 14, nu måste han avgå 👮🏽‍♀️😂😂😂

År 2021 är det så ja. Läs hela tråden!

På 70-talet kunde justitieministern enkelt komma undan att sätta på 14-åringar.
På den tiden föreslogs att både incest och barnsex skulle tillåtas.

Det har skett en ganska dramatisk förflyttning kan man säga
Citera
2021-09-15, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Snälla nån det är internt inom Moderaterna. Nomineringsprocessen Baby.

Troligen ja. men klart möjligt det är båda delar med.
Citera
2021-09-15, 12:53
Medlem
“Ska ha bett om nakenbilder..”
Det låter väldigt konstigt.

Borde man inte ha saftigare anklagelser än så?
Dessutom borde väl personen polisanmäla.
Citera
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Jag håller med dig.

Nej, jag tycker han agerar vettigt och rimligt. Han måste ju först och främst få klargjort, från partiet, vad det är han anklagats för och därefter ge sin version. Hade det varit en random anklagelse via media/twitter hade han kunnat avfärda det direkt.

Hela situationen måste ju dessutom vara tärande med tanke på att han har (bonus)barn och familj att ta hänsyn till samtidigt som äckliga "journalister" står och knackar på dörren. Att i ett sådant läge ta ett steg tillbaka och fundera på sitt nästa steg för att försöka rentvå sig själv är knappast något konstigt.
Citera
Medlem
När spikas moderaternas vallista?

Nu är det dags för Flashback att på allvar rikta uppmärksamheten mot Ario Ebrahimpur, som tycks vara en av organisatörerna bakom detta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Så alla som anklagas måste avgå?
Stefan Löfven tog mig på pungen på NK när jag var 14, nu måste han avgå 👮🏽‍♀️😂😂😂

Måste och måste, väljs man in i riksdagen har man rätt att sitta kvar. Men jag har svårt att se att Moderaterna kommer vara sugna på att ha honom på sin riksdagslista. Allt det kommer snackas om kring honom är "ingen rök utan eld" och att Kristersson & Co håller honom bakom ryggen och försöker tysta ner anklagelserna.

Det hela försvåras såklart av att Kristersson tidigare varit totalt ointresserad av att kommentera eller tillrättvisa Bali när han gjort diverse övertramp i olika debatter.

Tror inte Moderaterna vill ha den debatten under ett valår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in