Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-15, 21:04
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shagmaster
"Moderater" kan knappast begära in telefoner/chatloggar osv?
Klart dom kan. "Lämna över dina konton & lösenord till oss, annars blir du utesluten". Hur jävla svårt tror du det är?
Omöjligt för Bali att neka då, det skulle ses som ett erkännande.

Är du så här efterbliven på riktigt eller bara låtsas du?
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Ytterligare ett exempel:

Fråga: Det finns uppgifter om att du bett henne om avklädda bilder. Har det hänt?
Hanif: Som jag tidigare sa, jag tillbaka visar verkligen alla de här viskningslekarna och påståendena som görs.

Han svarar altså inte nej, utan ger ett politikersvar.

En liten varningsklocka ringer när han svarar på det viset. Inte ovanligt att ett sådant sätt att svara innebär att man har något att dölja.

Han borde svara med ett rakt nej om han inte har bett om nakenbild eller antytt att han vill ha det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blvrbbl
Oavsett vilket, det är kört för honom! Skadans har redan skett.

Märkligast av allt är att Moderaterna inte polisanmälde det. Interna utredningar har vi sett i massor på andra ställen. Men det räcker inte.

Dumt att man inte polisanmälde. M som förespråkar lag och ordning kör med egna lagar, lite klan style. Vi löser det inom familjen.
Moderater anser sig i princip alltid stå över lagen. Bildt till exempel skulle troligtvis hamnat i fängelse ett flertal gånger för många av hans märkliga affärer och incidenter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Fast de blir bara intressant om ”offret” påstår att det är i just dessa som Bali ber om sex. Hon kan hävda att detta skedde i ett telefonsamtal. Om nu inte hon eller Bali spelat in alla samtal så finns inga bevis för att han är oskyldig ( inga bevis för att han är skyldig heller)

Samtidigt finns det då inga bevis för att han är skyldig.
Citera
2021-09-15, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malaria.Martinez
Det är Anastasia som det handlar om - jag kan bekräfta det till 110%. Och det är äcklet Ario som ligger bakom det hela.

Jag kommer inte avslöja några detaljer - men jag svär på min mammas grav att jag inte ljuger.

Det kommer bli väldigt spännande när allt kommer fram de kommande dagarna.

Anastasia S*fia som bor närmast Hanif är snart 20 år enligt Ratsit. Kan ju förstås finnas flera.

Aha, det finns en yngre Anastasia i Sollentuna. Caset är closat alltså. Ska lyssna på hennes podd nu.
Senast redigerad av oshin.cantwell 2021-09-15 kl. 21:18.
Citera
2021-09-15, 21:06
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Nu skrev jag natten till idag. Först ut var Aktuellt Fokus.
Aktuellt Fokus anser jag inte falla i kategorin media, enligt min definition. Skulle kanske varit mer tydlig så du förstår. Media med utgivningsbevis borde kanske användas istället. Ursäkta att du inte förstod.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ok. Ja mitt svar kvarstår, även om du menade partiledningen.
Tror du på allvar att partiet skulle rentvå honom ifall någon skickat in bevis på att han försöker få minderåriga att skicka nakenbilder? Du brukar ha en viss nivå av logik, men här verkar det halta lite.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Klart dom kan. "Lämna över dina konton & lösenord till oss, annars blir du utesluten". Hur jävla svårt tror du det är?
Omöjligt för Bali att neka då, det skulle ses som ett erkännande.

Är du så här efterbliven på riktigt eller bara låtsas du?

Spännande!

Vad hände efter de begärt in konton lösenord?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Klart det är möjligt, om det är troligt är en annan sak
Hon har iofs själv pratat på twitter om hur 15åringar kommer vilja ha sex med äldre. Varför nöja sig med sämre sex, typ. Finns länkat nånstans här i tråden men orkar inte gräva fram det. Intrycket man fick var lite att hon inte direkt stängde dörren till att ligga med nån med erfarenhet, om det nu påverkar rimligheten i antagandet.
Citera
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
En liten varningsklocka ringer när han svarar på det viset. Inte ovanligt att ett sådant sätt att svara innebär att man har något att dölja.

Han borde svara med ett rakt nej om han inte har bett om nakenbild eller antytt att han vill ha det.

Exakt så ser jag på det också.

Det finns rejäl skit som han skäms för och inte vill skall komma fram, men inget brottsligt har hänt. Det är min beömning av situationen.
Citera
2021-09-15, 21:07
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Satt själv och tänkte på legendariska tråden "Behrang Kianzad en blatte-Arnstad", är det kanske den galningen du syftar på ?
Exakt. Men den gode Ario har en del att lära sig innan han når Behrang Kianzads klass. Den mannen är ett unikum.
Citera
2021-09-15, 21:07
Medlem
lindemanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youngin.74
Orkar inte läsa 226 sidor men HB har bett om nakenbilder från flera 15-17åringar mitt syskon är bekant med i storstan... superlikeat konton på tinder där det tydligt stått att de fejkat sin ålder osv. Vidrig kille
Citat:
Som sagt orkade jag inte skumma tråden utan intygade bara att imo lär det vara honom, eller åtminstone är konstigt om det inte är så är det bekräftat?

Ska informera syskonet krimkoll! Sett screenshots i verkligheten men det är ju inte nog för att jag ska kunna bekräfta det för er andra
Citat:
Kommer komma betydligt fler tjejer som talar ut om honom inom kort ska ni se ifall denna person inte "räcker" för er
Du har hävdat både det ena och det andra om HB i den här tråden. Kan du inte bara daska fram en screenshot på något av det du påstår? Borde vara ganska enkelt att få fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in