Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-16, 10:21
Medlem
JohnClays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Låter som fallet Lambertz. Anmäl inte själv och vinn taktiska fördelar på det.

Tänkte också på Lambertz. Många likheter. En ung kvinna som nästlar sig in och sedan vill bli berömd på att fälla ett storvilt.

Kul i sammanhanget hur respektive persons hatare hoppar på och utgår ifrån att anklagelserna är sanna.

Önsketänkande är en sjutusan till drog.

Försvarade inte HB och PL Lambertz i God Ton? Mins inte riktigt. Tror det var #135
Citera
2021-09-16, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrDagSedel
Många undrar varför Bali inte presenterar de bevis (gissningsvis chattloggar) han säger sig sitta inne på. En rimlig förklaring är att de innehåller privata och komprometterande uppgifter om flickan. Att släppa dem hade inte räddat honom, snarare hade vänstern tyckt han offrat en tonåring för att rädda sitt eget skinn. Detta är speciellt sant när hennes identitet finns ute.

Att spara dessa loggar osv till en eventuell rättslig prövning är naturligtvis det rätta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Du vet att det bara är pedos som håller koll på det där va? Vi andra låter barnen vara.

Det här kan vara sannaste inlägget som gjorts i den här tråden.
Citera
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Okej, inget intresse alls för att upprätthålla rättsstatsprinciper alltså. Då vet vi det.

Inga rättsprinciper bryts med det jag har sagt. Tvärtom ska det vara möjligt för alla att googla fram dessa tjejers namn så att man kan undvika all kontakt med dem. Det är ett viktigt skydd för framtida potentiella offer.
Citera
2021-09-16, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Precis. Hela vänsteretablissemanget dog lite i antiklimax igår. Förstår dom, jag hade förmodligen känt likadant om det var helt omvänt.
Deras Hat mot Bali gör att dom greppar alla halmstrå och konspirerar vidare.
Men så är det när det blir känslor inblandade.
Att detta nu polisanmälts är bra, då får vi en oberoende granskning och en bedömning. Det är bra.

Det är tröttsamt med att det ska vara Hanif Bali hat eller Ebba Busch hat, när vi på höga poster inom borgerliga partier har personer som ägnar sig åt maktmissbruk. Som privata intressen, att tillfredsställa sexuella lustar, eller lusten till en annan medborgares hus.

Att vara politiker handlar om förtroende. En sak som inte angår polisen. Det är Ulf Kristerssons egen huvudvärk om han vill betala priset för att Hanif Bali fiskar röster i grumliga vatten. Nu är dessa röster mindre värda då priset är att ha en ful gubbe i riksdagen.

Det intressanta med folk som Hanif Bali är att de saknar både självbevarelsedrift och insikt om sin plats på jorden. Hanif Bali borde ha vetat att han sitter löst, med tanke på sin utåtagerande plattform, som endast tolererats. Det får inte kosta, mer än nyttan, och nu är nyttan borta. Jag tror att Hanif Balis anhängare är moderater som inte överger partet, om Hanif Bali försvinner. Jag gillade Hanif Bali fram tills han skaffade talibanskägg. Så ytlig är jag.

Jag gillar Ulf Kristersson, Han har visat sig pålitlig och klok i det politiska kaos som pågår i Sverige. Det är en balansgång mellan att bekämpa brottslighet med sin humanism intakt. Och då måste Hanif Bali försvinna.
Citera
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Precis. Hela vänsteretablissemanget dog lite i antiklimax igår. Förstår dom, jag hade förmodligen känt likadant om det var helt omvänt.
Deras Hat mot Bali gör att dom greppar alla halmstrå och konspirerar vidare.
Men så är det när det blir känslor inblandade.
Att detta nu polisanmälts är bra, då får vi en oberoende granskning och en bedömning. Det är bra.

Det är ett år till valet nu och det här är bara början. Har en kollega som har en släkting som är känd politiker som drabbade just av identitetsstöld där vänstern skapat fakekonton på sexkontaktsappar och dyl där man utgav sig för att vara politikern. Gissa om media svalde betet och hängde ut politikern. Det är så man arbetar för att misskreditera politiker och Hanif Bali är inte det sista offret. Just nu pågår en massa försök att sätta dit Åkesson. Den ende politiker som egentligen sitter säkert är Löfven för han förstår sig inte på datorer och använder aldrig sociala medier utan det är bara partiets kommunikatörer som gör det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Dana omnämner AE som sin kusin

Ser ut att stämma:
Citat:
Dana Pourkomeylian™
@Pourkomeylian
Kom precis på att du kommer börja i samma klass som min kusin! Hälsa Ario
3:51 em · 9 aug. 2016
https://twitter.com/Pourkomeylian/st...09814259757057

Från en diskussion januari 2020, svårt att se vad som avhandlas pga raderade tweets/låsta konton:

Citat:
Dana Pourkomeylian™@Pourkomeylian
Svarar @BjorklundVictor @ArioEbrahimpur och @hanifbali

Ja, Hanif har definitivt en högre sexuell drift samt dragningskraft än mig. Baserat på fördomar.

Kan du sluta tagga in honom som en kränkt fanboy nu? Det är du som har dragit in Bali, inte Ario.
4:12 em · 7 jan. 2020
https://twitter.com/Pourkomeylian/st...65600791412737
Citera
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Inga rättsprinciper bryts med det jag har sagt. Tvärtom ska det vara möjligt för alla att googla fram dessa tjejers namn så att man kan undvika all kontakt med dem. Det är ett viktigt skydd för framtida potentiella offer.

Jo för du snackar om att hon är straffmyndig och hon ska ta konsekvenser, men utredningen är inte klar än och ingen vet sanningshalten i något av detta än men ändå ska hon straffas redan nu. Äckel.
Citera
2021-09-16, 10:26
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnClay
Tänkte också på Lambertz. Många likheter. En ung kvinna som nästlar sig in och sedan vill bli berömd på att fälla ett storvilt.

Kul i sammanhanget hur respektive persons hatare hoppar på och utgår ifrån att anklagelserna är sanna.

Önsketänkande är en sjutusan till drog.

Försvarade inte HB och PL Lambertz i God Ton? Mins inte riktigt. Tror det var #135

Mycket möjligt men det har jag missat, borde söka fram det avsnittet och lyssna, men heder åt Bali om han stod upp för detta då.

Detta är vår tids häxjakter och domen mot oss borde bli lika hård som domen mot dem som drev häxjakterna tidigare i historien.
Citera
2021-09-16, 10:28
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Jo för du snackar om att hon är straffmyndig och hon ska ta konsekvenser, men utredningen är inte klar än och ingen vet sanningshalten i något av detta än men ändå ska hon straffas redan nu. Äckel.

Och ändå drabbas hennes offer av det, både nu och även tidigare då hon anklagade en kvinna. Sådana här tjejer ska offentliggöras med namn och bild så att alla som kommer i kontakt med henne kan googla fram vad hon gjort och därmed kunna undvika att bli hennes nästa offer. Helst bör hon spärras in förstås.
Citera
Medlem
turbobusss avatar
Citat:
Mycket möjligt men det har jag missat, borde söka fram det avsnittet och lyssna, men heder åt Bali om han stod upp för detta då.

Detta är vår tids häxjakter och domen mot oss borde bli lika hård som domen mot dem som drev häxjakterna tidigare i historien.
Konservativa kristna som inte gillar kvinnor? För det var dom som jagade häxor. Men håller med dig, domen borde bli lika hård mot er.
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Om tjejen är lite knasig så har säkert andra utnyttjat det och övertalat henne att gå till partiledningen. Någon iransk juridikstuderande på västkusten är tydligen inblandad. Den politiska hemvisten hos de som drevat skall bli intressant att se. Vilket land har tjejen ursprung i?

Om det nu är den tjej som det ryktas och spekuleras om så är hon född i Sverige men åtminstone hennes pappa är från Iran.

Det är faktiskt lite märkligt att alla inblandade tycks ha rötter i just Iran. Vet inte riktigt om det är någon slags ny iransk revolution på dagisnivå vi ser för tillfället, men jag skulle inte bli förvånad om twitteranvändaren "4yat0llah" helt plötsligt dyker upp och kör över resten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in