Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-18, 14:52
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Ärligt talat, vilken urbota dum fråga. Finns väl hur många hypotetiska skäl som helst. Kanske hon är mutad av någon som vill ta hans plats i partiet. Kanske mutad av folk som vill se honom petad för att de ogillar hans opinionsbildning. Kanske är hon rent av en infiltratör från något parti vänster ut som vill skada M. Eller så är hon bara besatt av honom.

Än så har ingen skyllt på kineser eller ryssarna…
Citera
2021-09-18, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Nej det kan bli mycket mer då många är trötta på denna woke-skit.

Genom att titta på en skärmdump av en profil

Ja, jag kanske är för gammal. Jag är å andra sidan en typisk m väljare.

Inga problem med noll invandring, utvisning eller t.o.m asyläger.
Däremot skulle jag undvika att rösta på nån som använder ordet woke.
Citera
2021-09-18, 14:53
Medlem
LuluBrooksies avatar
Bara en fundering: lite konstigt att folk drar såna slutsatser att bara för att en flicka/bricka i spelet och en ssu:ar-juriststuderande med rättshaverist-vibbar jobbar ihop så är de pojkvän/flickvän.

Jag har alltid fått vibbar av "supergay" av den senare.
Citera
2021-09-18, 14:54
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Än så har ingen skyllt på kineser eller ryssarna…

Det mest sannolika är väl att hon blev stött när han inte nappade på hennes sexuella inviter, tjejer har svårt att ta det, de är vana vid att alla killar ska säga ja.
Citera
2021-09-18, 14:55
Medlem
Varför anmälde hon honom först nu efter en tidsperiod då han tydligt sagt flera gånger att han inte vill ha mer kontakt med henne?
Blev hon sur och därför polisanmälde när hon förstod att det aldrig skulle kunna bli dom två?
Citera
2021-09-18, 14:55
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Ja, jag kanske är för gammal. Jag är å andra sidan en typisk m väljare.

Inga problem med noll invandring, utvisning eller t.o.m asyläger.
Däremot skulle jag undvika att rösta på nån som använder ordet woke.

Det är därför du får den politik du säger att du inte vill ha.
Citera
2021-09-18, 14:56
Medlem
Tintinikongos avatar
Även om detta, mot förmodan, skulle vara sant, så tror jag inte det påverkar moderaterna ett skit. Lika lite som att sossarnas väljare inte bytte parti när två sossepolitiker fälldes för mord. Partier består av vanliga människor. Människor begår dumheter. En del gör bort sig rejält.
Citera
2021-09-18, 14:56
Medlem
Är det någon som kan mer om Tinder som kan säga om det på något sätt och vis skulle vara väldigt osannolikt att man "superlajkar" någon av vänlighet. För att man tycker en personen har en bra bild eller att andra användare se hur många som gillat ens profil?
Citera
2021-09-18, 14:59
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Han kanske vara likade för att boosta hennes självförtroende eller hann inte uppfatta att det var hon . Det är ju trots allt 18årsgräns så man förväntar sig vill inte att matchningarna ska vara yngre än så .

Inte omöjligt. Men i retrospekt kanske inte en helt genomtänkt handling i vilket fall som helst.
Citera
Medlem
chuckprinces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Bara en fundering: lite konstigt att folk drar såna slutsatser att bara för att en flicka/bricka i spelet och en ssu:ar-juriststuderande med rättshaverist-vibbar jobbar ihop så är de pojkvän/flickvän.

Jag har alltid fått vibbar av "supergay" av den senare.

Huruvida AE är pojkvän till AS eller inte har ej belagts i tråden såvitt jag sett. Något löst påstående om det, men inte någon som berättat att vet detta med säkerhet.

Däremot vet vi att AE och AS (och fler personer), känner varandra och att AE varit informerad och intrigerat redan tidigt, framfört upprepade insinuationer på twitter.
Citera
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -2
Varför anmälde hon honom först nu efter en tidsperiod då han tydligt sagt flera gånger att han inte vill ha mer kontakt med henne? Blev hon sur och därför polisanmälde när hon förstod att det aldrig skulle kunna bli dom två?

Från intervjun i Sydsvenskan:

Varför har du valt att vänta?

– Först vågade jag inte riktigt anmäla utan tänkte att jag låter det vara, säger hon.

Men så briserade en politisk skandal i Malmö. Kommunalrådet Torbjörn Tegnhammar (M) anklagades för olämpligt beteende mot flera kvinnor i partiet. En internutredning inleddes i mitten av augusti och Tegnhammar lämnade sina uppdrag.

– Det var det som fick mig att tänka på att anmäla till partiet. Att det var ett alternativ. Sedan tänkte jag att jag skulle göra det så fort som möjligt så att jag inte gör det under valrörelsen.
Citera
2021-09-18, 15:01
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Det mest sannolika är väl att hon blev stött när han inte nappade på hennes sexuella inviter, tjejer har svårt att ta det, de är vana vid att alla killar ska säga ja.

Tidpunkten är väldigt väl vald.
Lite för väl vald för att vara en slump…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in