Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-11-01, 18:55
  #13
Medlem
Det där sminket täpper igen huden så man får finnar också. Dom flesta snygga tjejerna ser ut som en pizza i ansiktet..

Föredrar tjejer som bara sminkar sig när dom ska vara extra fina.
Får huden andas och man ser normal ut.
Citera
2021-11-01, 19:00
  #14
Medlem
Carnills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Nu använder du ju inte mycket smink enligt dig själv men ifall du hade gjort det - tycker inte du att det hade varit falsk marknadsföring?

JAg tycker det är synd att tjejer/kvinnor ska behöva sminka sig så mycket. Tycker det är lite tragisk och tror att det i flesta fall beror på dålig självkänsla. I alla fall om man sminkar sig mycket varje dag. Klart det är roligt att göra sig lite finare om man ska på fest osv.

Visst kan man väl tycka att det är falsk marknadsföring, som du skriver, men man får väl hoppas att det är insidan som betyder mest, i alla fall om man ska inleda ett förhållande med ngn.
Citera
2021-11-01, 19:02
  #15
Avstängd
grungewhores avatar
Jag har aldrig varit tillsammans med tjejer som sminkat sig så mycket att det gjort skillnad för utseendet, men jag såg en kollega på sociala medier sminkad, och det är verkligen inte så hon ser ut i verkligheten, så jag förstår vad du menar. Hon är direkt oattraktiv i verkliga livet, men på bild såg hon helt okej ut.
Citera
2021-11-01, 19:06
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Jag har aldrig varit tillsammans med tjejer som sminkat sig så mycket att det gjort skillnad för utseendet, men jag såg en kollega på sociala medier sminkad, och det är verkligen inte så hon ser ut i verkligheten, så jag förstår vad du menar. Hon är direkt oattraktiv i verkliga livet, men på bild såg hon helt okej ut.
Ryser när jag tänker på sånt
Citera
2021-11-01, 19:08
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Idag såg jag en av mina kvinnliga kollegor utan smink för första gången, och jag har aldrig blivit så chockad i hela mitt liv över hur stor skillnad sminket har gjort och hur ful hon egentligen är.

Förut så kollade jag på henne och tyckte att hon var en av de snyggaste tjejerna jag sett men nu har jag svårt att veta hur jag ska förhålla mig till henne.

Frågor och diskussionsunderlag:
Hur kan smink göra så stor skillnad? Såpass att en ful kvinna kan bli hur snygg som helst.

Hur kommer det sig att ens hela bild om kvinnan ändras så fort man inser hur hon egentligen ser ut utan smink?

Är det fel av mig att känna att jag blivit bedragen och vilseledd av henne? Jag har nämligen gett henne väldigt mycket sexuell uppmärksamhet men nu när jag vet hur hon egentligen ser ut så är jag inte längre intresserad eller attraherad av henne.

Hon kanske äter dåligt, inte får någon motion och är fullproppad med nikotin och andr gifter?

Är inte alla guds barn vackra ända tills de blir förgiftade?
Citera
2021-11-01, 19:12
  #18
Medlem
Jag har testat att använda smink, men jag har inte sett bättre ut för det.
Citera
2021-11-01, 19:17
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Idag såg jag en av mina kvinnliga kollegor utan smink för första gången, och jag har aldrig blivit så chockad i hela mitt liv över hur stor skillnad sminket har gjort och hur ful hon egentligen är.

Förut så kollade jag på henne och tyckte att hon var en av de snyggaste tjejerna jag sett men nu har jag svårt att veta hur jag ska förhålla mig till henne.

Frågor och diskussionsunderlag:
Hur kan smink göra så stor skillnad? Såpass att en ful kvinna kan bli hur snygg som helst.

Hur kommer det sig att ens hela bild om kvinnan ändras så fort man inser hur hon egentligen ser ut utan smink?

Är det fel av mig att känna att jag blivit bedragen och vilseledd av henne? Jag har nämligen gett henne väldigt mycket sexuell uppmärksamhet men nu när jag vet hur hon egentligen ser ut så är jag inte längre intresserad eller attraherad av henne.

Catfished kallas det 😁
Citera
2021-11-01, 19:20
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Jag har aldrig varit tillsammans med tjejer som sminkat sig så mycket att det gjort skillnad för utseendet, men jag såg en kollega på sociala medier sminkad, och det är verkligen inte så hon ser ut i verkligheten, så jag förstår vad du menar. Hon är direkt oattraktiv i verkliga livet, men på bild såg hon helt okej ut.

Hon har ju lagt på ett filter på bilden…gjorde det själv för skämt på en profilbild på Facebook vilket resulterade att mina två vuxna söner krävde borttagning av bilden asap 😂😂😂
Citera
2021-11-01, 19:21
  #21
Medlem
Conams avatar
Ja usch och fy! Men om man nu råkar gilla fruntimret, när värsta chocken lagt sig och man råkat bli ihop efter timtals av knullande veckor i sträck, nja då spelar det nog mindre roll hur hon ser ut.
Citera
2021-11-01, 19:27
  #22
Medlem
PC-Dators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Idag såg jag en av mina kvinnliga kollegor utan smink för första gången, och jag har aldrig blivit så chockad i hela mitt liv över hur stor skillnad sminket har gjort och hur ful hon egentligen är.

Förut så kollade jag på henne och tyckte att hon var en av de snyggaste tjejerna jag sett men nu har jag svårt att veta hur jag ska förhålla mig till henne.

Exakt den här upplevelsen har jag också varit med om. Den snyggaste tjejen jag sett i hela mitt liv såg jag på jobbet en gång utan smink. Det var som att jag såg en helt annan person. Hade jag inte vetat att det var hon så skulle någon kunna lura mig helt att det var en annan person.
Citera
2021-11-01, 19:32
  #23
Medlem
Alonens avatar
Kan bara hålla med…

Råkat ut för kärringer som ser vrålsnygga ut på kvällen åsså på morgonen ser de ut som en cementsäck…
Citera
2021-11-01, 19:35
  #24
Medlem
sunessommars avatar
Kvinnors smink är som mäns skägg.
Finns män som är så sjukt sexiga med skägg, men så fort ni rakar av det så ser ni ut som en prepubertalt ollon.

Så kasta inte bävrar i trähus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in