Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-23, 14:31
  #565
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErisFnord
Suffragetterna, Martin Luther King mfl, Mahatma Ghandi, Osv.....

Tvärt om Civil olydnad fungerar och är en viktig del av vår demokrati.

Ni rider på för höga hästar när ni tar till den jämförelsen, precis så som ÅV gör, ni borde inte ens ta deras namn i er mun, ni är renodlade äckel som inte lever som ni lär, ni hycklar och riskerar andra medborgares liv för nåt NI tror på, alla delar inte er tro, många ser er som korkade sektmänniskor.
Citera
2023-04-23, 15:03
  #566
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErisFnord
Har skummat lite av inläggen här på flashback och sett att man har ganska dålig koll på vad XR sysslar med. Varför vi gör det vi gör och hur. Speciellt eftersom vi kommer synas fler gånger under detta år.

Jag är ganska insatt och svarar gärna på era frågor.

Jag har väl kanske en liten agenda att lyfta några perspektiv. Men ska försöka hålla mig till att svara på era förhoppningsvis seriösa frågor.

Hur ser ett samhälle där klimathotet är undanröjt ut?
Citera
2023-04-23, 20:39
  #567
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErisFnord
Har skummat lite av inläggen här på flashback och sett att man har ganska dålig koll på vad XR sysslar med. Varför vi gör det vi gör och hur. Speciellt eftersom vi kommer synas fler gånger under detta år.

Jag är ganska insatt och svarar gärna på era frågor.
Klimatet är ju en global fråga och därför har jag ett globalt perspektiv.

Sverige har ju gått före under åtminstone 50 år med väldigt låga utsläpp av CO2 för att vara ett i-land, främst tack vare den framsynta utbyggnaden av kärnkraften. Hur kommer det sig tror du att andra länder inte har brytt sig om att följa vårt exempel?
Kina gick om Sverige i utsläpp/capita redan 2009 och deras utsläpp har ökat mycket kraftigt sedan dess. Hur kan vi få kineserna att komma ner till svenska nivåer på utsläpp?
Är det effektivt att fortsätta sänka utsläppen i Sverige eller kan man få större effekt genom insatser i andra länder? Exempelvis: 80 miljoner iranier tankar diesel för 11 öre/liter. Är det då rationellt att höja dieselpriserna ytterligare i Sverige?
Hur ser du på befolkningsökningens inverkan på miljön i allmänhet och klimatfrågan i synnerhet?
Citera
2023-04-23, 21:34
  #568
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErisFnord
Har skummat lite av inläggen här på flashback och sett att man har ganska dålig koll på vad XR sysslar med. Varför vi gör det vi gör och hur. Speciellt eftersom vi kommer synas fler gånger under detta år.

Jag är ganska insatt och svarar gärna på era frågor.

Jag har väl kanske en liten agenda att lyfta några perspektiv. Men ska försöka hålla mig till att svara på era förhoppningsvis seriösa frågor.

Hur kan du anse dig har rätt att hejda människor från att ex, köra bil? Har jag rätt att hejda dig från att göra det du har rätt till, typ handla mat?
Citera
2023-04-24, 16:34
  #569
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErisFnord
Har skummat lite av inläggen här på flashback och sett att man har ganska dålig koll på vad XR sysslar med. Varför vi gör det vi gör och hur. Speciellt eftersom vi kommer synas fler gånger under detta år.

Jag är ganska insatt och svarar gärna på era frågor.

Jag har väl kanske en liten agenda att lyfta några perspektiv. Men ska försöka hålla mig till att svara på era förhoppningsvis seriösa frågor.
Har du några andra psykiska störningar?
Citera
2023-12-08, 23:01
  #570
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErisFnord
Har skummat lite av inläggen här på flashback och sett att man har ganska dålig koll på vad XR sysslar med. Varför vi gör det vi gör och hur. Speciellt eftersom vi kommer synas fler gånger under detta år.

Jag är ganska insatt och svarar gärna på era frågor.

Jag har väl kanske en liten agenda att lyfta några perspektiv. Men ska försöka hålla mig till att svara på era förhoppningsvis seriösa frågor.

Är du rökt?
Citera
2024-01-02, 23:12
  #571
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burnpower
Hur kan du anse dig har rätt att hejda människor från att ex, köra bil? Har jag rätt att hejda dig från att göra det du har rätt till, typ handla mat?

Hade du hindrat någon av dom så hade det nog blivit ett jävla liv, dessa pundare å nötter är helt verklighetsfrånvarande, bara deras agenda gäller osv.
I deras "avdelning" här i Malmö verkar det vara mest pundare, iaf av dom man ser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in