Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-16, 00:45
  #145
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Har du källa på ditt påstående om att Bard ska ha uttryckt sig nedlåtande om färgade?

Han var kritisk till BLM och där tycker jag att herr Bard har helt rätt. Sedan kan man tycka vad man vill om allt annat han har sagt och gjort. Men han har rätt om en del.
Citera
2023-02-16, 03:33
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpringCampaign
Jag är helt 100 på att han spred ryktet att han är född i Sydafrika själv. Någon editerade wikipedia för att provocera maximalt under Makode prylen det var lmao.

Ja, jag ser honom till vänster om t.ex. Sade men det är inte så spännande eftersom libtard kvalar som höger oavsett att Lööf lierade sig med kommunister.

Men det är klart att liberaler är ett problem för högern men de är väl en döende extrem minoritet idag?

Du vet om va att översättningen från svenska nyliberal till engelska blir libertarian? När amerikaner talar om liberals (av en del konservativa kallade libtards) menar de något helt annat.
Citera
2023-02-16, 05:48
  #147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morgion
Du vet om va att översättningen från svenska nyliberal till engelska blir libertarian? När amerikaner talar om liberals (av en del konservativa kallade libtards) menar de något helt annat.

Ok för jag söp inte skallen av mig på Tritnaha och Docklands som var högerns svar på töntvänsterns tråkiga linsgrytor så jag vet inget om sånt jag var där för weed och pussy.

Vi vann även det kulturkriget. Liberalismen har tjänat den antikommunistiska kampen, jag har inget quarrel med dem direkt.

Bard är högerbög. Det räcker för mig, han drar åt rätt håll.

edit: liberalerna/tarianerna har fått ta i mun nu så de fattar att de är fringe. Family Friendly är framtiden, de kan lägga ner sitt snack om legalisera nekrofili osv.
__________________
Senast redigerad av SpringCampaign 2023-02-16 kl. 06:42.
Citera
2023-02-16, 15:29
  #148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpringCampaign
Jag är helt 100 på att han spred ryktet att han är född i Sydafrika själv. Någon editerade wikipedia för att provocera maximalt under Makode prylen det var lmao.

Ja, jag ser honom till vänster om t.ex. Sade men det är inte så spännande eftersom libtard kvalar som höger oavsett att Lööf lierade sig med kommunister.

Men det är klart att liberaler är ett problem för högern men de är väl en döende extrem minoritet idag?

Han gillar helt klart att hans bakgrund är lite oklar. Att han har någon sorts afrikansk bakgrund har han snackat om ända sen 80-talet, likaså att han skulle ha en svart bror (som också står listad i pappans dödsannons). Senast för ett halvår sen hörde jag honom prata om sin uppväxt i Sydafrika, fastän han officiellt växt upp i Motala.
Citera
2023-02-16, 16:06
  #149
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala
Han gillar helt klart att hans bakgrund är lite oklar. Att han har någon sorts afrikansk bakgrund har han snackat om ända sen 80-talet, likaså att han skulle ha en svart bror (som också står listad i pappans dödsannons). Senast för ett halvår sen hörde jag honom prata om sin uppväxt i Sydafrika, fastän han officiellt växt upp i Motala.

Hans farsa kanske sådde i olika jordar? Men alltså Sydafrika back in the day, han är pushing 60 det var olagligt att boinka mellan raserna på den tiden i det landet, men samtidigt alltså han verkar inte vara a family man på det viset.

Det blir kul att läsa en biografi en dag. Han verkar iaf ha haft j-vligt kul i sitt liv.
Citera
2023-02-16, 16:21
  #150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpringCampaign
Hans farsa kanske sådde i olika jordar? Men alltså Sydafrika back in the day, han är pushing 60 det var olagligt att boinka mellan raserna på den tiden i det landet, men samtidigt alltså han verkar inte vara a family man på det viset.

Det blir kul att läsa en biografi en dag. Han verkar iaf ha haft j-vligt kul i sitt liv.

Helt klart! Har hört stories och sett bilder från så många märkliga strapatser som jag aldrig sett honom prata om offentligt. Ayahuasca på Påskön, "orgien i Georgien", och liknande...
Citera
2023-02-16, 16:24
  #151
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala
Helt klart! Har hört stories och sett bilder från så många märkliga strapatser som jag aldrig sett honom prata om offentligt. Ayahuasca på Påskön, "orgien i Georgien", och liknande...

Det första snubben sa till mig i en chatt var att han knullat på Claes Elfsberg i gummi så jag pallar inte att stöta mig med den mannen för mycket ety orgier på Västbanken och på alla möjliga ställen betyder att han legat med alla och gamla fnask ska man akta sig j-vla noga för att bråka med pga sånt dvs de känner alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in