Citat:
Ursprungligen postat av
CH.swiss
Jag har för det första aldrig (mig veterligen) kallat ngn här ngt dumt, eller varit aggressiv, tvärtom upprepade gånger efterfrågat en trevligare ton och önskat att ni skall undvika diskutera Felicias ”yrkesval”/dela denna typ av filmer osv då jag inte tycker att det hör hit samt framställer tråden som otroligt oseriös.
Jag har inget ”personligt problem” med familjen Cedergren. Jag vet vad jag vet, precis som garanterat många andra som haft med dom att göra, gör.
Det fuskas med skatter, jag vet om att de bedragit bekanta vid köp av hästar blandannat. Inga smågrejer. Felicia är en manipulativ person som jag uppriktigt talat tycker synd om.
Men egentligen spelar det ingen som helst roll om vad jag skriver här; jag saknar ”bevis” på det i form av skriftliga dokument utan det blir bara tomma ord av en okänd främling för er alla. Och nej - har inget intresse av att få fram gamla polisanmälningar eller korttransaktioner där det framgår, på detta och slänga upp här då det som sagt INTE HÖR HIT. Därför väljer jag helt enkelt allt bara avstå från den typen av ”skvaller” och hålla mig till trådens ämne med saklig fakta. Likaså huruvida jag känner till att SC inte befann sig i Thailand under ett omfång av de dagar hon påstår det; detaljerna här är irrelevanta då det bara kommer att börja motargumenteras och huggas och framstå som att jag ”vill den stackars, stackars familjen” illa genom att ljuga om det.
Jag i min tur vet ju ändå vad jag vet, och det räcker för mig.
Känner inget inre behov att tvinga andra att tro på det.
Finns ingen anledning för mig att kasta GAMMAL smuts på några som så uppenbart dessutom ligger ned i ny dynga.
Sedan så behöver man väl inte egentligen, som jag, känna till dom sedan tidigare för att förstå att det är mycket här som är diskutabelt och känns dunkelt?
Var har du fått det du skriver angående att jag inte haft att göra med henne sedan högstadiet ifrån?
Det stämmer inte alls.
Kom igen nu Ch. Swiss.
Nu låter du som morbrodern i ditt argumenterande.
Presentera bevis för att mamman var i Sverige.
Jag är en av de som väntat på detta bevis.
Jag är också en av de som känt av varningssignalerna ifrån insamlingen och misstrott upplägget.
Varit etiskt misstänksam mot familjen som direkt ber allmänheten om bidrag istället för att gräva i egen ficka.
Som även trodde att nån annan form av olycka skett men inte just mc olyckan.
Står dock på mig att allt detta hade kunnat skötts bättre ifrån morbrodern men det är en annan historia.
Dock har jag velat få ditt argument bekräftat om att mamman var i Sverige och inte alls i Thailand men nu föll ju det platt.
Har hon varit i Sverige eller ej?
Har en biljett köpts i hennes namn bara och har hon stannat kvar i Sverige menar du?
Nu får du ge bevis och belägg för ditt påstående.
För ordningens skull åtminstone.