Tyvärr får bara foliehattarna mer vatten på sina kvarnar nu. Dom förbjuder det, alltså är det sant. Oavsett vilken verklighet man lever i tycker jag förbjudande av åsikter är helt sjukt.
Kul att dem sänder nyheter om folkmord dagligen i media men vägrar kalla det för folkmord, utan fokuserar på något som hände på 40 talet istället...
Jag syftar på Israel-Gaza situationen som regeringen fortfarande inte tagit ställning emot.
Om det inte är ett folkmord kan man ju lika väl säga att förintelsen inte var det då heller.
Eller
labbcoronan, som dödade hur många, och hur många blev skadade av deras vaxport-lösning, eller andra felaktiga behandlingar, hur många ekonomier tog stryk av deras inflationstryckande, hur många produktionsled, företag, affärer stängdes ned, hur mycket monopoliserades ännu mer, hur många blev inlåsta, tvingades på vaccinpass, utpressades till att ta en ineffektiv behandling, visades dagliga lögner i propagandadreven, hamnade in i missbruk osv.. ja hur många strök egentligen med globalt pga deras labbexperimenterande med olika virus, forskande på biovapen som inte verkar ha upphört heller...
Vi har det knappt svart på vitt vad som händer idag, eller krig från nyare tider, hela våra utbildningssystem och massmedier sysslar ju uppenbarligen systematiskt med lögner om deras ägare, och/eller t.ex. vapenindustrier kan tjäna på det.
Så hur fan ska man själv kunna veta vad som hände långt före man var född. Får man inte ens säga "jag vet inte", räknas det som förnekelse?
Senast redigerad av Room531 2024-02-16 kl. 18:57.
Tyvärr får bara foliehattarna mer vatten på sina kvarnar nu. Dom förbjuder det, alltså är det sant. Oavsett vilken verklighet man lever i tycker jag förbjudande av åsikter är helt sjukt.
Rätt skönt då kan man sparka dem från arbetsplatser när de bjebbar omkring för mycket. Finns faktiskt ett fåtal som förpestar kollegor med deras svammel dag ut o dag in. Vad de pysslar med på fritiden bryr mig inte det minsta.
Men du har rätt det kommer bara kåta upp dem. Hoppas straffskalan medger envarsgripande så man kan tukta dem.
Ja det har vi din retard, samma yttrandefrihet som ger dig rätt att bränna koranen (som du inte får göra i många länder från Danmark till Ryssland och Mellanöstern) ger en politiker rätt att lägga fram detta lagförslag (som du inte får göra i många auktoritära länder)
Det är ju inte förslag användaren vill slippa, utan lagar som inskränker yttrandefriheten. Ditt inlägg är som att säga att fängelser är olagliga institutioner för att frihetsberövande är straffbart.
Ja, upprinnelsen är det så kallade rasismrambeslutet från 2008 (2008/913/RIF). Sverige ansåg att vår befintliga lagstiftning kring hets mot folkgrupp redan levde upp till det beslutet, men då fick vi smäll på fingrarna. Så därför vill politikerna nu ändra lagen.
Tack Strömmer. Mycket bra. Vad vi behöver är mer anarkotyranni. I annat fall biir ju poliserna arbetslösa. Nu kan dom gruppera om till någon bunker och detaljkontrollera Flashback och liknande fora medan landet övergår i total muslimsk anarki ovan jord.
Alla vet att 6 miljoner judar mördades av tyska nazist partiet, men jag undrar ändå om det
är rätt väg att gå att kriminalisera, de som döms får väl status som martyrer i den subkultur
de tillhör
Jag tycker detta är ett bra förslag. Vi lever i en farlig tid med desinformation där folk hittar på allt möjligt. Att förneka förintelsen är så pass vidrigt att jag tycker att de borde vara brottsligt. Och innan folk skriver: ja men då borde detta också vara olagligt, och detta, och detta. Nu handlar de om just förintelsen och inget annat. Så om någon drar upp detta kommer det ej besvaras.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!