Jag fick en varning för att jag skrev att dumpen inte var en seriös organisation. De har hängt ut en person från KTH och försöker få den avstängd från sitt jobb. Varningen är tydligen för att jag skrev om Dumpen och inte om KTH och att Dumpen inte hade något med ämnet att göra... Hur kan Dumpen inte ha med ämnet att göra när det rör sig om Dumpen som försöker få personen avstängd? Bara för att det ligger i Utbildning och Studier så gör det inte att Dumpen slutar existera på något konstigt vänster.
(FB) KTH vägrar ta avstånd från uthängd pedofil
Jag anser att varningen är felaktig. Om han vill ta bort kommentaren fine, men en varning för att jag tar upp Dumpen i en tråd om just Dumpen och KTH är enligt mig totalt vansinne, ska man se det som OT/Trams att ta upp Dumpen i tråden så kanske man ska ta bort länken till Dumpen och även nämnandet av denna i TS också.
Så jag vill att varningen jag fick tas bort.
(FB) KTH vägrar ta avstånd från uthängd pedofil
Jag anser att varningen är felaktig. Om han vill ta bort kommentaren fine, men en varning för att jag tar upp Dumpen i en tråd om just Dumpen och KTH är enligt mig totalt vansinne, ska man se det som OT/Trams att ta upp Dumpen i tråden så kanske man ska ta bort länken till Dumpen och även nämnandet av denna i TS också.
Så jag vill att varningen jag fick tas bort.
Citat:
Tråden handlar om KTH och inte om Dumpen. Punkt. Du är fri att diskutera Dumpen precis hur mycket du vill i lämpligare trådar och forum.
Diskussionen avslutad och varningen kvarstår. Är du inte nöjd med detta gäller följande: (FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator
Ha en bra kväll!
pbo /mod
Ursprungligen postat av pbo
Citat:
Om Dumpen försöker få KTH att stänga av en person så berör det lika mycket Dumpen som KTH speciellt med tanke på hur Dumpen arbetar. Hade det bara röt sig om en eventuell pedofil som dumpen inte försökte få avstängd utan det var andra krafter så kan jag hålla med dig. Men eftersom det är Dumpen som jobbar och lobbar för att personen ska bli avstängd från KTH så är faktiskt dumpen en del av ämnet.
Hej,
Ursprungligen postat av Kratatch
Citat:
Det betyder fortfarande inte att Dumpen är trådens ämne.
Vänligen
pbo /mod
Citat:
Dumpen är dom som försöker få läraren avstängd. Måste jag verkligen ta det här till kritik och klagomål?
Hej,
Citat:
Tråden ligger i Utbildning och studier. Är Dumpen en skola eller ett lärosäte?
Vänligen
pbo /mod
Citat:
Vänta lite nu, Dumpen hänger ut någon och vill få den sparkad men det handlar inte om dumpen? Hur kom du fram till det?
Hej,
Citat:
Tråden ligger i Utbildning och studier och handlar därmed om KTH:s hantering av ärendet och inte om Dumpen.
Vänliga hälsningar
pbo /mod
Citat:
Tråden handlar om Dumpen. Dumpen använder sig utan metoder som skulle få andra människor inlåsta för förtal och annat. Så vad exakt är OT där? De försöker hänga ut en snubbe och få honom sparkad. Med metoderna som är rent av olagliga. Nej, den där varningen accepteras inte. Ta bort inlägget om du vill men ta bort varningen.
Hej,
Citat:
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: KTH vägrar ta avstånd från uthängd pedofil
Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk
Trådens ämne är inte Dumpen eller personerna bakom sajten.
Ämne: KTH vägrar ta avstånd från uthängd pedofil
Citat:
De som jobbar med Dumpen borde bli inlåsta på livstid. De har hängt ut personer som inte har intressen av barn tidigare och jobbar med människor som gjort samma sak på twitter.
Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk
Trådens ämne är inte Dumpen eller personerna bakom sajten.
Tråden handlar om Dumpen. Dumpen använder sig utan metoder som skulle få andra människor inlåsta för förtal och annat. Så vad exakt är OT där? De försöker hänga ut en snubbe och få honom sparkad. Med metoderna som är rent av olagliga. Nej, den där varningen accepteras inte. Ta bort inlägget om du vill men ta bort varningen.
Tråden ligger i Utbildning och studier och handlar därmed om KTH:s hantering av ärendet och inte om Dumpen.
Vänliga hälsningar
pbo /mod
Vänta lite nu, Dumpen hänger ut någon och vill få den sparkad men det handlar inte om dumpen? Hur kom du fram till det?
Tråden ligger i Utbildning och studier. Är Dumpen en skola eller ett lärosäte?
Vänligen
pbo /mod
Dumpen är dom som försöker få läraren avstängd. Måste jag verkligen ta det här till kritik och klagomål?
Det betyder fortfarande inte att Dumpen är trådens ämne.
Vänligen
pbo /mod
Om Dumpen försöker få KTH att stänga av en person så berör det lika mycket Dumpen som KTH speciellt med tanke på hur Dumpen arbetar. Hade det bara röt sig om en eventuell pedofil som dumpen inte försökte få avstängd utan det var andra krafter så kan jag hålla med dig. Men eftersom det är Dumpen som jobbar och lobbar för att personen ska bli avstängd från KTH så är faktiskt dumpen en del av ämnet.
Tråden handlar om KTH och inte om Dumpen. Punkt. Du är fri att diskutera Dumpen precis hur mycket du vill i lämpligare trådar och forum.
Diskussionen avslutad och varningen kvarstår. Är du inte nöjd med detta gäller följande: (FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator
Ha en bra kväll!
pbo /mod
Senast redigerad av Kratatch 2024-08-24 kl. 03:04.
Senast redigerad av Kratatch 2024-08-24 kl. 03:04.