Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2024-08-27, 08:03
  #85
Medlem
ResanTillMelonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Vem är det som har gjort att det är som så till en sanning?

Jag är rasist och jag anser mig inte alls vara ondskefull. Jag ser människan på jorden som uppdelad i olika ketegorier. Inte bara i hudfärg, utan även i egenskaper. Somliga är bättre på att tänka - Somliga är bättre på att hoppa och springa. Somliga är bäst på att var mittemellan. Är det så tokigt att inse att det faktiskt är som så, eller behöver jag få hjälp att omprogrammeras?
Folk är så känslomässiga och emotionella och ska älska allt och alla hela tider. En neger är vad han är. Ja jag med såklart
Citera
2024-08-29, 13:50
  #86
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Jag hoppas dina framtida barn eller om du har några nu får smaka på sann kulturyttring!

Och nej, sanningen är inte illa. Det är ni halvapor som kommer lida, inte jag eller nykomlingarna. Naiva dumma svensk.
Lik förbannat så är ni likadana, fantastiskt roligt.
Citera
2024-08-29, 16:51
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Lik förbannat så är ni likadana, fantastiskt roligt.

Nej, det enda vi har gemensamt är att vi alla hatar Sverige och det är inte pga det demokratiska läget så att säga utan att maken till självhatande nation har världen aldrig någonsin skådat.

Att folk frivilligt röstar och uppmuntrar diverse skräpmänniskor att komma hit och att stödja massa idiotiska fantasier. Det gäller moral, politik, värderingar, princip allt och average Svensk sysslar med är skit och dekadent.

Vad gör du den dagen när bidragen stryps och dessa apor får för sig att gå på vanligt folk? På bara några få decennier så har dessa apor lyckats bli 20% av befolkningen och de ökar och de är här för att stanna, men när de inte längre blir försörjda och att de är i majoritet även i diverse myndigheter, vad gör du den dagen när det sker?

(Nu går de redan på vanligt folk i ganska storskala då det är sjukt många "oskyldiga" <- räknar inte idioter som röstat för skiten som oskyldiga, men vanligt folk kommer lida något extremt) och det är ditt och dina gelikars fel.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in