Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-12-28, 20:07
  #1
Medlem
em krejs avatar
Jag fick kontakt med en brud på match.com. Vi har snackat på msn och i telefon några veckor. Hon verkade vara en jävligt trevlig tjej, och hon var även snygg på bilderna hon skickade. Så jag frågade om vi skulle träffas. Hon tyckte det var en jättebra idé, så vi skulle träffas idag och fika. När jag kom dit så såg jag att hon inte alls såg ut som på bilderna, jag trodde först att det var en annan person. Nu undrar jag hur jag lättast säger upp kontakten med henne. Jag vill inte såra henne, men hon får ju faktiskt skylla sig själv också eftersom hon visade felaktiga bilder. Det är inte så att hon är skitful, jag skulle faktiskt kunna tänka mig att bli ihop med henne för hon är så jävla trevlig. Men mina polare kommer jävlas med mig hela tiden. De kommer säga "vafan har du hittat för jävla kossa", "du kan ju inte ta med henne på festen" osv. Jag måste då välja mellan polarna och henne, och för mig är det ong bro's before hoe's.
Ska jag säga till henne att jag ska flytta till ett annat land? Jag skulle kunna byta nr bara men jag orkar inte det.
Citera
2007-12-28, 20:12
  #2
Medlem
Azralis avatar
Säg som det är, hennes eget fel och varför ska du bry dig om en person du träffat en gång? Säg att hon skulle skickat riktiga bilder o säg upp kontakten
Citera
2007-12-28, 20:13
  #3
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av em krej
Jag fick kontakt med en brud på match.com. Vi har snackat på msn och i telefon några veckor. Hon verkade vara en jävligt trevlig tjej, och hon var även snygg på bilderna hon skickade. Så jag frågade om vi skulle träffas. Hon tyckte det var en jättebra idé, så vi skulle träffas idag och fika. När jag kom dit så såg jag att hon inte alls såg ut som på bilderna, jag trodde först att det var en annan person. Nu undrar jag hur jag lättast säger upp kontakten med henne. Jag vill inte såra henne, men hon får ju faktiskt skylla sig själv också eftersom hon visade felaktiga bilder. Det är inte så att hon är skitful, jag skulle faktiskt kunna tänka mig att bli ihop med henne för hon är så jävla trevlig. Men mina polare kommer jävlas med mig hela tiden. De kommer säga "vafan har du hittat för jävla kossa", "du kan ju inte ta med henne på festen" osv. Jag måste då välja mellan polarna och henne, och för mig är det ong bro's before hoe's.
Ska jag säga till henne att jag ska flytta till ett annat land? Jag skulle kunna byta nr bara men jag orkar inte det.

Svårt att vara ärlig?
Säg att det inte klickade.
Det räcker.
Sedan kan du bli tillsammans med dina polare istället.
Citera
2007-12-28, 20:15
  #4
Bannlyst
dra över henne och fyll din liggare med ytterligare 1 namn.
Citera
2007-12-28, 20:18
  #5
Medlem
Balthazaer-s avatar
Om du vill vara lite snäll mot henne så säg inte att det är för att hon är ful, utan för att hon var oärlig med bilderna. Du kan självklart inte vara ihop med en oärlig person.
Citera
2007-12-28, 20:18
  #6
Medlem
em krejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNorth
dra över henne och fyll din liggare med ytterligare 1 namn.

Det skulle jag kunna göra, men tror du inte att hon kommer ringa och smsa mig hela jävla tiden sen? Vissa brudar slutar aldrig, jag har redan bytt nr en gång.
Citera
2007-12-28, 20:22
  #7
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av em krej
Det skulle jag kunna göra, men tror du inte att hon kommer ringa och smsa mig hela jävla tiden sen? Vissa brudar slutar aldrig, jag har redan bytt nr en gång.

haha, vad skönt. då fick du in det med!


fråga varför hon ljög om bilderna, och säg du inte vill starta på nåt som började med en lögn och blablabla
Citera
2007-12-28, 20:25
  #8
Bannlyst
Tänk att somliga aldrig lär sig det där med tjejer på bild. Regeln säger att man alltid ska gå efter den sämsta bilden och är man osäker så är det webcam eller utfrågning om längd och vikt som gäller. Dessa frågor maskerar man genom att prata träning med objektet i fråga. Börjar objektet ignorera det hela, ja då vet man att man har en ful fisk på kroken.
Citera
2007-12-28, 20:31
  #9
Bannlyst
Vad fjolligt att bry sig om vad polarna tycker. Om dom inte kan acceptera en tjej du gillar så är dom fan inte värda att vara dina kompisar.
Citera
2007-12-28, 20:32
  #10
Medlem
Snövits avatar
Säg att du inte kännde att ni passade eller något neutralt. Men fy fan vilken jävla tönt du är och även dina polare om du dissar en tjej du kan tänka dig för att dina polare skulle tracka dig, väx upp för fan.

Sen det där med för bra bilder fattar jag inte att man håller på med inför en dejt. Bättre att presentera sanningen redan på en gång. När jag provade internetdejting var jag lite mullig och var rätt noga med att visa det på bilderna så att ingen skulle missa det och att man inte skulle vara något för dem. Då slösar man ju både med sin egen och deras tid.
Citera
2007-12-28, 20:35
  #11
Medlem
Vad hände med din drömtjej, Minerva?

Dröm bör tolkas bokstavligt.
Citera
2007-12-28, 21:05
  #12
Medlem
giggitys avatar
Mja, det är väl en anledning till att inte använda dejtingsidor och dylikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in