2024-10-04, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Han lät knappast haft en normal trygg barndom. Man föds inte pedofil..
Det där är lika korkat som att säga att man inte föds till homo eller heterosexuellt
Citera
2024-10-04, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Politikernas och förskoleledningens fel också när de anställer kreti och pleti (i detta fal en skitkonstig ensam och väldigt överviktig och slaskig,slabbiga man) som totalt saknar utbildning.

Han är inte utbildad till något speciellt inte barn och barnvård.

Varför i helvete anställer man en sådan till detta viktiga samhälls-grundstenes yrken.

Aldrig jag hade tagit en sådan till någon form av anställning.

Föräldrarna borde ju gå bärsärkagång och löpa amock. De har lämnat över sina barn till denna förskola som inte gjort sitt arbete med de de väljer att anställa.

Ingen får lämnas ensam med barn. Inga dörrar får stängas, dörrar ska tas bort, enbart typ låsbar svängdörr när de äldre barnen själva går på toa altså synbart vilka ben som finns i båsen. Nattning sker med flera ur personal i vagt mörkade rum med lätta rullgardiner het UTAN dörr. Påklädning sker likaså var alla har ombyten i öppna rum.

Vad för helvete är detta för en förskola där denna fuling med udda klädsel och udda utseende dessutom har KUNNAT filma det sjuka i lugn och ro i decennier.

Någon måste avgå.

Välkommen till verkligheten där vi förskolepersonal går på knäna. Nä, ingen ska lämnas ensam men det sker hela tiden för vi räcker inte till. Vi blir beordrade att lämna VIKARIER med barn för att få det att gå runt. Det är helt jävla absurt.
Citera
2024-10-04, 22:36
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosaguleboej
Lämna hans familj utanför detta. Familjen hade ingen aning om vilket äckel han var och de lider nog tillräckligt ändå.

Sant!

Men vilka är dom?

Namn pleease
Citera
2024-10-04, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inam
Du ska ha 30 min rast där du kan lämna jobbet om du jobbar mer än 5 timmar. Det är inte rast att äta med barn, varför går ni med på det???

Tja nu jobbar inte jag där men har vänner och nära anhöriga som jag sagt samma sak till, men så är det och jag skulle inte gått med på det.
Citera
2024-10-04, 22:42
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosaguleboej
Lämna hans familj utanför detta. Familjen hade ingen aning om vilket äckel han var och de lider nog tillräckligt ändå.

Förövrigt, jag tror inte hans anhöriga är oskyldiga i detta.
Citera
2024-10-04, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baeddsoffa
Det där är lika korkat som att säga att man inte föds till homo eller heterosexuellt
Märklig liknelse
Citera
2024-10-04, 22:47
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baeddsoffa

Du kanske är böghatare, men homosexualitet är både lagligt och en läggning.

Pedofili är en STÖRNING! Och jävligt olagligt och äckligt.

Håller du inte med?
Citera
2024-10-04, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Du kanske är böghatare, men homosexualitet är både lagligt och en läggning.

Pedofili är en STÖRNING! Och jävligt olagligt och äckligt.

Håller du inte med?
Jag har inte på något vis försvarat pedofili. Undrar bara vad som kan ligga bakom detta sjuka beteende.
Citera
2024-10-04, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inipatienten
En källa vid första sökningen säger det, flera andra säger att det är medfött eller utvecklas som annan sexualitet. Förstår att du känner igen dig som måste hävda ditt, men dessa psykon kommer nog från differentierad bakgrund.
Inga seriösa källor säger att det är medfött.
Citera
2024-10-04, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Någon som ha bild på monstret???
https://bulletin.nu/pedofilens-dubbelliv-i-ljusdal
Citera
2024-10-04, 22:55
Medlem
Tycker att Ljusdals kommunchef är vasst som ett ägg. Hon försöker övertyga oss att alla i Ljusdal inte är pedofiler och därför är det svårt att säga vem av dem som är det. De flesta är faktiskt som vilken svensk som helst.
Känns som hon spelar på toppen av sin förmåga när hon förklar vad som hänt
https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...ktoren-har-fel
Citera
2024-10-04, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ifone5
Många frågor lämnas obesvarade här i tråden när alla ska prata OT om hur CW såg ut och hur pedofiler ser ut osv. så jag passar på att flika in med lite ytterligare information. På ett antal förskolor som CW arbetade på så bedrevs ''nattis'' (natt-dagis). När man jobbar nattis i Ljusdal arbetar man 9 av 10 gånger ensam vuxen. Spekulera fritt men ypperligt läge för en sån.

CW hade inga barn (vad man vet av) eller partner. Åt ett håll var social av sig men samtidigt en ensamvarg. Han var sverigedemokrat, det är bekräftat. Han var inte heller den högt begåvade. Hans far var busschaufför har jag för mig. En trevlig man som var som vilken karl som helst som bor här ute i skogarna. CW hade två systrar som inte heller väcker större uppmärksamhet.

Just nu i läget i Ljusdal är väl det här allting folk pratar om oavsett vad. I fikarum, på ica, i hemmet m.m. Jag personligen hade kontakt med CW x antal gånger i mitt liv innan han tog sitt liv. Jag hoppas innerligt att barnen får den hjälp dem behöver efter detta. Det är inte alls roligt att bo i här just nu och behöva tänka på vad dessa hjälplösa barn behövt gått igenom.

Han fick aldrig jobba på nattis eftersom han inte hade förskollärarutbildning och därmed inte hade behörighet. Dock hade han visat intresse för att jobba på nattis och ansökt om att få jobba nattis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in