Svara
2024-11-12, 11:36
Medlem
thecatfisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Det står det på hemsidorna man kan beställa ifrån.
Jag tog en lågdos muscimol en gång från flugsvamp som varit i ugn och den lilla upplevelsen jag hann känna innan jag somnade kändes likdan som ruset man får av godiset.
Jag har inga problem med att lägga ihop 1+1 till skillnad från vissa andra.
Är du blåst eller trollar du? Det är inte muskimol för helvete. De skriver endast så eftersom det inte är narkotikaklassat. Det ÄR en rc drog antagligen 4-aco-dmt (en psilocin analog) eller variant. Fattar du nu eller?
Citera
2024-11-12, 11:53
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Då kanske du ska lägga ihop faktumet att färger inte blir starkare eller att ljud blir konstiga på muskimol.
Muskimol är en ganska strikt dissociativ där trippen är mest mentalt orienterad. Du ser inga mönster eller färger - alls. Möjligtvis att ljus blir lite starkare men det är pga pupill-utvidgning. Det du beskriver är klassiskt för vanlig psykedelia, och jag tror att en stark placebo effekt finns hos dig då du vill tro att du fått det.

Delirium kommer på högre doser/komatösa tillstånd där man ligger och har muskelspamser/ryckningar på muskimol - detta kan ses väldigt obehagligt ut. Så jo, muskimol är inte harmlöst som du framhäver det.

Det faktumet att du ens funderar på att kombinera en Arboga på 10.2% visar att du inte är bekant med att det finns risk för andningsdepression och död om man kombinerar alkohol och muskimol i större mängder (och vart denna mängd går är relativt, väger man lite så är det riskabelt). Därför avråds det generellt att inte kombinera med alkohol .

Nu har du antagligen inte muskimol men det är jävligt korkat att kombinera GABAergika med alkohol rent generellt.

Ja, du kan uppenbarligen inte läsa?
Det är en komplex process står det, därav är det inte billigt att framställa syntetiskt muskimol.

https://www.sigmaaldrich.com/SE/en/p...8YJq1PGRpWkP08

5mg kostar 2000 kr.
Hur rimmar det med att priserna är så billiga på shoppar?

Det gör det inte.

P.S. Förövrigt kan AI hallucinera.

Jag såg inga mönster, hörde inga ljud eller upplevde förändrade sinnesintryck alls. Det kanske lät som jag menade så men vad det egentligen handlar om är att allting kändes förvrängt när sinnet blev så dissociativ.
Jag var klartänkande och mentalt närvarande hela tiden men som sagt tror jag att jag reagerade starkt på dissociationen då känslan av min plats i tid och rum blev som en dröm.
Med förutsättningar att du håller dig till normala doser är det en relativt ofarlig drog jo. Men allting är farligt att överkonsumera.
Det där med alkohol var en mycket dum ide' som jag inte kommer göra och vi får hoppas att hen som hällde i sig liter med vin och massa muscimol/ THC produkter i tråden inte mötte ett allt för tragiskt öde.
Jag har beställt hem nya gummies på 5 mg muscimol så jag ska vara extra analytisk med hur det känns under trippen och lär återkomma med ett litet inlägg om det.
Om det mot alla odds visar sig att det troligen inte är flugsvamp så spelar det knappast någon roll, det viktiga är att produkten funkar bra.
Citera
2024-11-12, 11:58
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thecatfister
Är du blåst eller trollar du? Det är inte muskimol för helvete. De skriver endast så eftersom det inte är narkotikaklassat. Det ÄR en rc drog antagligen 4-aco-dmt (en psilocin analog) eller variant. Fattar du nu eller?

Men hur går det ihop med att det kändes likdant som när jag smakade riktig flugsvamp?
Exakt samma svettningar och drömliknande tillstånd.
Antingen är det muscimol eller så har ( psilocin analogen) som du hävdar en identisk ruseffekt som flugsvamp.
Citera
2024-11-12, 12:01
Medlem
thecatfisters avatar
Citat:
Men hur går det ihop med att det kändes likdant som när jag smakade riktig flugsvamp?
Exakt samma svettningar och drömliknande tillstånd.
Antingen är det muscimol eller så har ( psilocin analogen) som du hävdar en identisk ruseffekt som flugsvamp.
Det går ihop som så att du fabulerar och hittar på.
Citera
2024-11-12, 12:14
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Det går ihop som så att du fabulerar och hittar på.

Nej, det är sant. Har ett inlägg om det i stora tråden om muscimol. Det är uppenbart vem det är som ljuger.
Citera
2024-11-12, 13:18
Medlem
thecatfisters avatar
Citat:
Nej, det är sant. Har ett inlägg om det i stora tråden om muscimol. Det är uppenbart vem det är som ljuger.
Japp, du. Tack för mig
Citera
2024-11-12, 13:27
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Japp, du. Tack för mig

Nödvändigtvis behöver det inte vara just muscimol, sajterna marknadsför det lite olika. Ibland som muscimol o ibland shrooms ( magic muschrooms)
Upplevelsen är iallafall identisk med flugsvamp.
Citera
2024-11-12, 13:43
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Om det mot alla odds visar sig att det troligen inte är flugsvamp så spelar det knappast någon roll, det viktiga är att produkten funkar bra.

Lycka till.
Citera
2024-11-12, 14:15
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX

Lycka till.

Tack!
Citera
2024-11-12, 16:36
Medlem
ruttenfimps avatar
Tack i rest my case. Snubben har inte ens tagit tripp och försvarar shoppar som egentligen drogar oss med okända substanser. Är inte översittare men du har inte en aning vad du pratar om. Som sagt återkommer efter jag prövat.
Citera
2024-11-12, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Tack i rest my case. Snubben har inte ens tagit tripp och försvarar shoppar som egentligen drogar oss med okända substanser. Är inte översittare men du har inte en aning vad du pratar om. Som sagt återkommer efter jag prövat.

Yeah, det är ganska självklart att det inte är muscimol utan en RC, förmodligen 4-aco-dmt (eftersom den matchar tidslinjen enligt psychonaut wiki utifrån mina 2 upplevelser), folk måste vara mer försiktiga, även om detta KANSKE är 4-aco-dmt, så ska du inte blanda det med alkohol eftersom vi inte har en labbrapport om vad dessa saker innehåller.

Återkom gärna med tripprapporten!
Citera
2024-11-13, 17:56
Medlem
Sterios avatar
Är man sönderknarkad eller vad fan är de för fel? Käkat 2 gummies och känner inte ett jävla dugg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in