Svara
2024-11-14, 01:25
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sterio
Är man sönderknarkad eller vad fan är de för fel? Käkat 2 gummies och känner inte ett jävla dugg?

Vilka åt du? Äter du mediciner eller tar några droger som kanske stänger av effekten?
Citera
2024-11-14, 08:16
Medlem
Sterios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Vilka åt du? Äter du mediciner eller tar några droger som kanske stänger av effekten?

*eroes gummies . Inga mediciner och har inte tagit några andra droger på ett par månader

*=H
Citera
2024-11-14, 10:13
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sterio
*eroes gummies . Inga mediciner och har inte tagit några andra droger på ett par månader

*=H

hmmmm.... Blir jag tveksam till att beställa.. Lika bra o bara köpa riktig syra.
Citera
2024-11-15, 05:20
Medlem
StortHuvuds avatar
Ni som har en bra och trevlig tripp på "muscimolgodis" eller vad det nu faktiskt är, vilket märke köpte ni och vilken dos?
Citera
2024-11-15, 13:28
Medlem
Igår tog jag en "muscimol" klubba som ska ha innehållit 10mg muscimol. Köpte den på ST.

Jag visste redan innan jag tog klubban att det faktiskt inte är muscimol i de men var ändå nyfiken på att testa. käka upp hela klubban och kände inte så mycket förens 1 timme senare ungefär. Började ganska snabbt förstå att jag tappar kontroll över verkligheten och att jag håller på glömma bort vem jag ens var.
Jag var fast i en någon slags loop i 5-6 timmar där jag inte kunde skilja vad som var verkligt och vad som inte var. Jag fattade ändå innerst inne att det jag upplevde inte var påriktigt men tyckte ändå det var en konstig känsla då det som inte var verkligt kändes mer verkligt än verkligheten typ. loopen jag hamnade i var inte så trevlig då jag försökte ta reda på vad meningen med livet är, men varje tråd jag följde så lede svaret till en enda slutsats, som var att meningen med livet är att vi frågar vad meningen med livet är och att ingen riktigt vet vad meningen med livet är då vi lever i någonslags simulering där vi bara går runt och försöker ta reda på meningen med livet lol,

jag såg inga coola färger eller mönster utan bara någon typ av verklighet där allting såg normalt ut förutom att visa saker var annorlunda. t.ex så kunde jag se mitt skrivbord och det var inget fel på det, men jag kunde inte se telefonen som var på mitt skrivbord men jag kunde känna på den men inte se den.

Detta var en jätte skum upplevelse och jag rekommenderar inte dessa produkter. I efterhand så gjorde detta mig bara mer nyfiken och känner mig normal som om att inget hände. Men det kan också vara då jag inte kommer ihåg så mycket av känslorna jag kände under "trippen" för det jag kommer ihåg är att det var ett helvete som aldrig tog slut. Detta är mer som delirium än något psykedeliskt!
Citera
2024-11-15, 16:44
Medlem
Låter som att din klubba kanske innehöll muskimol trots allt.

Din berättelse liknar iaf flera andras som jag läst om.
Citera
2024-11-15, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinKompisSebbe
Igår tog jag en "muscimol" klubba som ska ha innehållit 10mg muscimol. Köpte den på ST.

Jag visste redan innan jag tog klubban att det faktiskt inte är muscimol i de men var ändå nyfiken på att testa. käka upp hela klubban och kände inte så mycket förens 1 timme senare ungefär. Började ganska snabbt förstå att jag tappar kontroll över verkligheten och att jag håller på glömma bort vem jag ens var.
Jag var fast i en någon slags loop i 5-6 timmar där jag inte kunde skilja vad som var verkligt och vad som inte var. Jag fattade ändå innerst inne att det jag upplevde inte var påriktigt men tyckte ändå det var en konstig känsla då det som inte var verkligt kändes mer verkligt än verkligheten typ. loopen jag hamnade i var inte så trevlig då jag försökte ta reda på vad meningen med livet är, men varje tråd jag följde så lede svaret till en enda slutsats, som var att meningen med livet är att vi frågar vad meningen med livet är och att ingen riktigt vet vad meningen med livet är då vi lever i någonslags simulering där vi bara går runt och försöker ta reda på meningen med livet lol,

jag såg inga coola färger eller mönster utan bara någon typ av verklighet där allting såg normalt ut förutom att visa saker var annorlunda. t.ex så kunde jag se mitt skrivbord och det var inget fel på det, men jag kunde inte se telefonen som var på mitt skrivbord men jag kunde känna på den men inte se den.

Detta var en jätte skum upplevelse och jag rekommenderar inte dessa produkter. I efterhand så gjorde detta mig bara mer nyfiken och känner mig normal som om att inget hände. Men det kan också vara då jag inte kommer ihåg så mycket av känslorna jag kände under "trippen" för det jag kommer ihåg är att det var ett helvete som aldrig tog slut. Detta är mer som delirium än något psykedeliskt!

Ursäkta mig men du får faktiskt skylla dig själv, om du hade läst tidigare rapporter så hade du vetat att tillochmed en gummy som låg på "6mg" gav individer egodöd, läs på innan du tar substanser, annars får du skylla dig själv.
Citera
2024-11-15, 17:48
Medlem
Jag har intagit en tiondel av CS muscimolbrownie när rekommenderade dosen är en halva. (eftersom jag inte har provat CS utan endast Hero förut), återkommer med rapport.
Citera
2024-11-15, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomplexVandring
Jag har intagit en tiondel av CS muscimolbrownie när rekommenderade dosen är en halva. (eftersom jag inte har provat CS utan endast Hero förut), återkommer med rapport.

Rapport: Kände ingenting, kommer försöka en högre dos någon annan dag. Men nu tar jag en halv gummy från Hero, ses i rymden vänner
Citera
2024-11-16, 09:27
Medlem
DeletedUsers avatar
Jag måste återkomma hit med en varning.
Jag köpte en ny beställning från ett annan hemsida.
Det stod att varje gummie innehåller 5mg muscimol.
Jag tog 10mg alltså två godisar och gick in i en drogutlöst psykos i förrgår, hamnade på akuten.

Ruset var detsamma i grunden, alltså var det samma substans. Jag sade till ambulanspersonalen att det inte var en avsiktlig överdos och att min dos enligt utsagor ligger på 10 mg, alltså en måttlig dos.

Han svarade då att det inte regleras exakt hur mycket av det potenta ämnet som säljs. Om den så innehåller 5 eller 15 mg vid producering är inte stor skillnad men vid förtärning är det jättestor skillnad. Det kan vara en försäljningsstrategi att göra godiset mer potent.

Magic mushrooms space candy hette de jag köpte. Dessa borde ni som har intresse för att köpa muscimol online prova.
De stämmer alltså inte att de innehåller 5mg var utan de är antagligen mer potenta men man får ju mer för pengarna såklart.
Att hålla sig till samma produkt är ytterligare ett tips eftersom man då blir bekant med deras styrka och lär dig dosera korrekt.
Citera
2024-11-16, 14:36
Medlem
Men är det inte egentligen samma skit i alla dessa sk lagliga knark-gummies? Provat några ggr inkl. gummies och olja med påstått muscimol, tycker allt ger samma äckliga psykos-rus oavsett vad de påstås innehålla.
Citera
2024-11-16, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomplexVandring
Ursäkta mig men du får faktiskt skylla dig själv, om du hade läst tidigare rapporter så hade du vetat att tillochmed en gummy som låg på "6mg" gav individer egodöd, läs på innan du tar substanser, annars får du skylla dig själv.

Läsa vadå för rapporter lol? ingen vet ju vad fan som är i dessa så kallade muscimol godisarna eller hur potenta de egentligen är.

Så hur tänker du egentligen. Vissa säger att de trippar sönder på 5mg medans vissa säger att de inte kände någonting alls av 25 mg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in