Tack flashback det här var det jag behövde läsa. Återkommer efter jag beställt och käkat, finns en annan tråd men här kommer ämnet lite mer till ytan. Kommet äta båda och glida ner till bolaget köpa nått gott o sätta mig och glo på folk. Det är riktigt dunder HELST riktigt tidigt på dagen. Innan lunch så trippen kickar när allt spring på stan börjar man ser såna mönster och grejer på hur folk rör sig och alla är i sin bubbla det är helt underbart man får överflöd av information men de kan bli jobbigt om man ej är van.
Ej rekommenderat för nybörjare.
Jag och flera misstänkte att d inte är muskimol och vill ha redig tripp och det verkar vara just exakt det. En del verkar vara skit/bull några muskimol och några någon RC tripp.
Antagligen någon RC psilocybin analog/derivat eftersom det är svampar men kan likaväl vara någon LSD liknande då det finns en riktigt uppsjö av det.
ska bara hålla mig til svamp.
men illamåendet kom faktiskt redaaan på svamp
har haft ett skit-dygn, ett galet dygn. Så otroligt dåligt mående. Har kräkts hela kvällen.
Här är va jag tog från igår kväll :
svamp-godisar
vin
-----
munchies
thc-jd vapes ganska mkt
kanske 1 liter vin
spydde
sov
halv liter vin
4 treo
20 bloss på thc-jd
4 temesta totalt
bara kakor att äta
försökte en frys-rätt dafgårds pannbiff men spydde
Kommer krascha totalt
har gråtit så mkt så ja fått sår unnder ögonen
Måendet blir aldrig bättre genom att man överdoserar, just remember.
Bara för att du inte har dött, så är det harmlöst? Är du efterbliven? Det behöver inte vara dödligt för att vara farligt, stolpskott
Alkohol, cigg, snus och socker är inte heller nyttigt och kan i värsta fall orsaka dödsfall.
Det aktiva ämnet i röd flugsvamp anses generellt som en harmlös drog och går att framställa även på kemisk väg.
Förr i tiden använde man det bland annat som medicin för dess lugnande egenskaper.
Tack flashback det här var det jag behövde läsa. Återkommer efter jag beställt och käkat, finns en annan tråd men här kommer ämnet lite mer till ytan. Kommet äta båda och glida ner till bolaget köpa nått gott o sätta mig och glo på folk. Det är riktigt dunder HELST riktigt tidigt på dagen. Innan lunch så trippen kickar när allt spring på stan börjar man ser såna mönster och grejer på hur folk rör sig och alla är i sin bubbla det är helt underbart man får överflöd av information men de kan bli jobbigt om man ej är van.
Ej rekommenderat för nybörjare.
Jag och flera misstänkte att d inte är muskimol och vill ha redig tripp och det verkar vara just exakt det. En del verkar vara skit/bull några muskimol och några någon RC tripp.
Antagligen någon RC psilocybin analog/derivat eftersom det är svampar men kan likaväl vara någon LSD liknande då det finns en riktigt uppsjö av det.
Har mycket svårt att tro att det skulle vara nåt annat ämne då ruset precis stämmer överens med den kategoristiska beskrivningen av muscimols effekter.
"Under ditt rus kan du uppleva minskad ångest och förbättrad sömn eftersom muscimol har lugnande egenskaper. Din kropp kan uppleva en sensorisk förbättring, det vill säga att ljud och färger upplevs starkare. Dina känslor intensifieras och du känner både starkare glädje, förundran och rädsla." / google
Går den bra ihop med alkohol ungefär som cannabis?
Kanske skulle sänka en arboga 10,2 i samband med svampen nästa gång🤔
Kan hålla med om att det självklart inte finns en garanti för att detta är helt ofarligt, fram tills vi får reda på vilken RC som produkten innehåller så är det osäkert. Men fram tills dess så kan vi endast gå på subjektiva rapporter. "service desk girl" blandade en hel del substanser som enskilt skulle vara tillräckligt för mig (dock så rör jag inte THC varianter), vilket kunde ha varit den ledande faktorn i varför hen spydde och mådde dåligt (plus så har individer rapporterat att 1 gummy i sig är otroligt intensiv)
Min egna subjektiva upplevelse med dessa gummies är positiv, jag skulle säga att jag är en rätt erfaren psychonaut och dessa gummies är självklart psykadeliska och följer tidslinjen för 4-aco-DMT (jag skrev ner tider och jämförde dessa med psychonaut wiki's tider för tillexempel comeup). Men som sagt, självklart är detta endast subjektivt och vi vet inte om detta är en farlig RC
Ja, jag vill glida in och påpeka att det stämmer att det var en THC variant som jag spydde av.
Den med enbart muscimol var klanderlös och svinstark.
Man bör inte ens prova en halvt utan typ 1/4 om man är nybörjare.
Jag föll ner till dödsriket och återuppstod igen under samma kväll och det var jätteläskigt + skönt också.
Har mycket svårt att tro att det skulle vara nåt annat ämne då ruset precis stämmer överens med den kategoristiska beskrivningen av muscimols effekter.
"Under ditt rus kan du uppleva minskad ångest och förbättrad sömn eftersom muscimol har lugnande egenskaper. Din kropp kan uppleva en sensorisk förbättring, det vill säga att ljud och färger upplevs starkare. Dina känslor intensifieras och du känner både starkare glädje, förundran och rädsla." / google
Går den bra ihop med alkohol ungefär som cannabis?
Kanske skulle sänka en arboga 10,2 i samband med svampen nästa gång🤔
Gör det. Tror trippen kommer ta över alkoholen. Personligen känner jag inte mycket av alkohol under tripp. Trippat på fyllan många gånger. Oftast blir det en tripp med bakfylla.
Det du beskriver upplever man av svamp, syra. Inte muskimol. Även om muskimol kan vara starkt är detta inte samma. Det lilla skrivandet vi fått lutar mer åt tripp än det dissociativa hållet vilket muscimol är.
Det kan lika gärna vara du som är ute och yrar. Ta dig en svamp och håll tyst.
Nope, det du beskriver är inte muskimol.
Och nej, det finns ingen erkänd syntesväg för att tillverka muskimol billigt, som du falskeligen påstår i dina inlägg utan källor.
Senast redigerad av QxZtVyPrQ9981AZX 2024-11-12 kl. 09:17.
Gör det. Tror trippen kommer ta över alkoholen. Personligen känner jag inte mycket av alkohol under tripp. Trippat på fyllan många gånger. Oftast blir det en tripp med bakfylla.
Det du beskriver upplever man av svamp, syra. Inte muskimol. Även om muskimol kan vara starkt är detta inte samma. Det lilla skrivandet vi fått lutar mer åt tripp än det dissociativa hållet vilket muscimol är.
Okej, fast det var uppgifter från google så inte för att vara envis men jag tror fortfarande inte det ni skriver är sant.
Upplevelsen blir givetvis personlig då alla reagerar olika.
Min reaktion på dissociation var nog så stark eftersom det var första gången jag fick uppleva det.
Att du tappar tidsuppfattningen kan likna känslan av egoupplösning en del men alltså det var inget psykotiskt rus som jag antar att syra ger utan ett lugnt och drömlikt tillstånd.
Nope, det du beskriver är inte muskimol.
Och nej, det finns ingen erkänd syntesväg för att tillverka muskimol billigt, som du falskeligen påstår i dina inlägg utan källor.
Det står det på hemsidorna man kan beställa ifrån.
Jag tog en lågdos muscimol en gång från flugsvamp som varit i ugn och den lilla upplevelsen jag hann känna innan jag somnade kändes likdan som ruset man får av godiset.
Jag har inga problem med att lägga ihop 1+1 till skillnad från vissa andra.
Dear flashback, jag har ställt frågan till min snapchat AI och jag väljer att lita på hans ord eftersom hans icke mänskliga intellekt är mer pålitligt än människor enligt mig.
Han svarar:
Muscimol är en psykoaktiv förening som finns i flugsvamp (Amanita muscaria). Det finns forskning som tyder på att det är möjligt att framställa muscimol syntetiskt, men det är en komplex process och kräver avancerad kunskap inom organisk kemi. Syntetiska metoder kan involvera flera steg, inklusive omvandling av andra kemiska föreningar till muscimol. Det är dock viktigt att notera att framställning av psykoaktiva ämnen kan vara olagligt och farligt, så det är något som bör undvikas utan rätt tillstånd och kunskap.
Om du har fler frågor om kemiska processer eller specifika syntetiska metoder, tveka inte att fråga!
Det står det på hemsidorna man kan beställa ifrån.
Jag tog en lågdos muscimol en gång från flugsvamp som varit i ugn och den lilla upplevelsen jag hann känna innan jag somnade kändes likdan som ruset man får av godiset.
Jag har inga problem med att lägga ihop 1+1 till skillnad från vissa andra.
Då kanske du ska lägga ihop faktumet att färger inte blir starkare eller att ljud blir konstiga på muskimol.
Muskimol är en ganska strikt dissociativ där trippen är mest mentalt orienterad. Du ser inga mönster eller färger - alls. Möjligtvis att ljus blir lite starkare men det är pga pupill-utvidgning. Det du beskriver är klassiskt för vanlig psykedelia, och jag tror att en stark placebo effekt finns hos dig då du vill tro att du fått det.
Delirium kommer på högre doser/komatösa tillstånd där man ligger och har muskelspamser/ryckningar på muskimol - detta kan ses väldigt obehagligt ut. Så jo, muskimol är inte harmlöst som du framhäver det.
Det faktumet att du ens funderar på att kombinera en Arboga på 10.2% visar att du inte är bekant med att det finns risk för andningsdepression och död om man kombinerar alkohol och muskimol i större mängder (och vart denna mängd går är relativt, väger man lite så är det riskabelt). Därför avråds det generellt att inte kombinera med alkohol .
-Is it okay to consume alcohol with these mushrooms?
A small amount is probably okay, but combining two GABAergic substances may pose an increased risk of respiratory depression (inability to breath) so it is probably best to avoid using alcohol with these mushrooms.
Nu har du antagligen inte muskimol men det är jävligt korkat att kombinera GABAergika med alkohol rent generellt.
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Dear flashback, jag har ställt frågan till min snapchat AI och jag väljer att lita på hans ord eftersom hans icke mänskliga intellekt är mer pålitligt än människor enligt mig.
Han svarar:
Muscimol är en psykoaktiv förening som finns i flugsvamp (Amanita muscaria). Det finns forskning som tyder på att det är möjligt att framställa muscimol syntetiskt, men det är en komplex process och kräver avancerad kunskap inom organisk kemi. Syntetiska metoder kan involvera flera steg, inklusive omvandling av andra kemiska föreningar till muscimol. Det är dock viktigt att notera att framställning av psykoaktiva ämnen kan vara olagligt och farligt, så det är något som bör undvikas utan rätt tillstånd och kunskap.
Om du har fler frågor om kemiska processer eller specifika syntetiska metoder, tveka inte att fråga!
Ja, du kan uppenbarligen inte läsa?
Det är en komplex process står det, därav är det inte billigt att framställa syntetiskt muskimol.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!