Citat:
Ursprungligen postat av Rickenbacker69
r det ngon av er troende som har testat er "frmga", t ex genom att dra ett spelkort p mf och lgga det p en hg hylla utan att titta p det? Om ni sedan kan se kortet nr ni "projicerar" vet ni ju att ni kan gra det, och om inte vet ni att det antagligen bara r en lucid drm. Vore intressant att hra...
Jag hade en rtt konstig upplevelse nr jag gjorde lumpen fr 2r sedan. Vi hade precis kommit hem frn flt den dagen och materielvrden var avklarad och vi hade slutat fr dagen. Klockan var kanske runt 16-tiden. Lg p min sng i mitt logement, var jvulskt trtt och hade inte sovit p 2 dygn, ville helst av allt sova. Dessvrre var det typ 10pers runt bordet och spelade kort och satt och skrek, s det var i prinicip omjligt att somna.
S jag tnkte frska mig p att lmna kroppen, inga strre problem d. Frskte rkna personerna runt bordet fr att f det bekrftat att det var p riktigt. Men allt jag sg var en tjock rkig dimma dr det satt mnniskor. Allt i hela rummet var fr vrigt rejlt diffust ocks. Frskte ka genom vggen ut p kaserngrden, men det gick fan inte, kom halvvgsigenom sen trycktes jag tillbaka. D trodde jag att det var hjrnan som hittade p allt, nu r jag mer osker om det var p riktigt.