2018-09-27, 00:06
Medlem
Iris-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Servant
Religiöst var det ju inte.
Svar:
Citat:
Ok, jag börjar lite smått med detta påstående om att Jordens Magnetosfär hade stora störningar samtidigt som attacken ägde rum. Detta kommer från mätstationen i Alaska.
Citat:
Religiöst??
Svar:
Citat:
Om det är korrekt att magnetosfären hade stora störningar precis i samband med attackerna TROTS att den legat mycket stabil i flera dagar före attacken.
Vad beror detta på?
Kan vanliga explosioner eller flygkrascher göra dessa effekter?

Om inte så är det ju ett mycket märkligt sammanträffande. inte sant?
Slutsats - Religion.

Citat:
Vad är ni för konspirationsteoretiker egentligen....
Vi är inga konspirationsteoretiker utan tvärtom, vi är här för att debunka eran skit och det hade du snabbt märkt ifall du hade läst ett enda inlägg i tråden innan du började sväva iväg. Ingen kommer titta på din tre timmar långa film, inte ens onopono och det säger en hel del.
Citat:
tittade du ens på filmen? jag kollade på hela 3 timmar!
Är du helt cepe eller? Jag skummade igenom tramset som handlade om frimureri och annat tjafs. Att du redan innan likt onopono har bestämt dig för att det är ondskan som ligger bakom så blir det religiöst men för en teist som du är det nog svårt att förstå det så därför berättar jag det för dig.

Du gör inget annat än sätter stackars pono i dålig dager den stackaren.
Senast redigerad av Iris-T 2018-09-27 kl. 00:15.
Citera
2018-09-27, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iris-T
Svar:

Svar:

Slutsats - Religion.

Vi är inga konspirationsteoretiker utan tvärtom, vi är här för att debunka eran skit och det hade du snabbt märkt ifall du hade läst ett enda inlägg i tråden innan du började sväva iväg. Ingen kommer titta på din tre timmar långa film, inte ens onopono och det säger en hel del.

Är du helt cepe eller? Jag skummade igenom tramset som handlade om frimureri och annat tjafs. Att du redan innan likt onopono har bestämt dig för att det är ondskan som ligger bakom så blir det religiöst men för en teist som du är det nog svårt att förstå det så därför berättar jag det för dig.

Du gör inget annat än sätter stackars pono i dålig dager den stackaren.

Det jag säger är att mätinstitutet i Alaska har mätt upp störningar i magnetosfären samtidigt som tornen attackerades, detta är konstigt då dessa händelser inte borde påverkat magnetosfären.
Nu vill jag veta om dessa mätningar är tillförlitliga för om dom är det så måste man ta med detta i beräkningen.
Magnetosfären är magnetfältet. det kan du läsa om här:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Magnetosf%C3%A4r
Om du vill debunka detta så får du debunka mätningarna, ok? kan du det? för i sådant fall lyssnar jag på dig.

Om inte så kanske jag ska forska lite mer om detta.
Citera
2018-09-27, 01:10
Medlem
Iris-Ts avatar
Citat:
Det jag säger är att mätinstitutet i Alaska har mätt upp störningar i magnetosfären samtidigt som tornen attackerades, detta är konstigt då dessa händelser inte borde påverkat magnetosfären.
Nu vill jag veta om dessa mätningar är tillförlitliga för om dom är det så måste man ta med detta i beräkningen.
Magnetosfären är magnetfältet. det kan du läsa om här:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Magnetosf%C3%A4r
Om du vill debunka detta så får du debunka mätningarna, ok? kan du det? för i sådant fall lyssnar jag på dig.
Varför ska jag debunka mätningarna? Du kanske ska börja med att hitta ett sammanhang som verkar rimligt här på jorden. Saker och ting har en tendens att hända samtidigt eller vara ett märkligt sammanträffande och det behöver inte vara något konstigt för det. Bara för att man kan se en varningstext med texten "Caution 9/11" i filmen Terminator 2 https://www.youtube.com/watch?v=-76GjRjfzog så betyder det inte att det har med saken att göra.
Citat:
Om inte så kanske jag ska forska lite mer om detta.
Du kanske ska göra det trots allt.
Citera
2018-09-27, 01:31
Medlem
Citat:
Varför ska jag debunka mätningarna? Du kanske ska börja med att hitta ett sammanhang som verkar rimligt här på jorden. Saker och ting har en tendens att hända samtidigt eller vara ett märkligt sammanträffande och det behöver inte vara något konstigt för det. Bara för att man kan se en varningstext med texten "Caution 9/11" i filmen Terminator 2 https://www.youtube.com/watch?v=-76GjRjfzog så betyder det inte att det har med saken att göra.

Du kanske ska göra det trots allt.

Du verkar ju duktig på att debunka så då tänkte jag att du kan göra det?
Stämmer det som jag säger att det var stora avvikelser i jordens magnetfält precis när tornen var utsatta för attack.?

Om så är fallet så måste man ta med det i beräkningen, det skulle ju kunna vara frekvens/magnetism teknik som använts i samband med attacken. förstår du?
Citera
2018-09-27, 01:46
Medlem
Iris-Ts avatar
Citat:
Du verkar ju duktig på att debunka så då tänkte jag att du kan göra det?
Stämmer det som jag säger att det var stora avvikelser i jordens magnetfält precis när tornen var utsatta för attack.?

Om så är fallet så måste man ta med det i beräkningen, det skulle ju kunna vara frekvens/magnetism teknik som använts i samband med attacken. förstår du?

Okej. Det tar jag som en komplimang.

Men då kan jag säga på en gång att tidpunkten för den stora avvikelsen i jordens magnetosfär inte stämmer med vare sig planens inflygning eller kollapsen av någon av byggnaderna. Om man tittar noga på bilden http://drjudywood.com/articles/short/faqpics/H2_36.jpg så ser man att det rörde sig om kl 11 någonting AM och då hade båda tornen redan kollapsat och byggnad 7 knappt börjat brinna.
Det tog mig 30 sekunder att inse men inte känner jag mig duktig för det.

Men att ens från början tro att jordens magnetosfär skulle påverkas av WTCs kollaps är ju riktigt fjantigt och hör inte ens hemma i bibeln.

Vad sägs som en Koronamassutkastning från solen en bra stund innan? Eller är det för verkligt för att platsa i din skalle?

Edit: Inte finns det minsta bevis att det rör sig om EST heller. Alaska tillhör inte ens PST som ligger 4 timmar efter.
Senast redigerad av Iris-T 2018-09-27 kl. 01:58.
Citera
2018-09-27, 02:02
Medlem
Citat:
Okej. Det tar jag som en komplimang.

Men då kan jag säga på en gång att tidpunkten för den stora avvikelsen i jordens magnetosfär inte stämmer med vare sig planens inflygning eller kollapsen av någon av byggnaderna. Om man tittar noga på bilden http://drjudywood.com/articles/short/faqpics/H2_36.jpg så ser man att det rörde sig om kl 11 någonting AM och då hade båda tornen redan kollapsat och byggnad 7 knappt börjat brinna.
Det tog mig 30 sekunder att inse men inte känner jag mig duktig för det.

Men att ens från början tro att jordens magnetosfär skulle påverkas av WTCs kollaps är ju riktigt fjantigt och hör inte ens hemma i bibeln.

Vad sägs som en Koronamassutkastning från solen en bra stund innan? Eller är det för verkligt för att platsa i din skalle?

Du kan se när planen flög in och rasen av alla tre byggnaderna , det är dom där strecken som är utmärkta, du har rätt i att dom största störningarna är i mitten mellan kollapsen av tornen och kollapsen av byggnad 7.
bättre bild https://www.google.se/search?q=magne...ep95M7ike2GAM:

Man kan se att det var stora störningar under hela eventet, men det bevisar såklart ingenting.

Att byggnadernas ras inte kan påverka magnetfältet stämmer. Det vi utreder är ifall någon typ av elektromagnetiskt frekvensvapen har använts.
Och om detta vapen då skulle kunna påverka magnetfältet.

Solen får vi också ta med i beräkningen givetvis.
Citera
2018-09-27, 02:11
Medlem
Iris-Ts avatar
Citat:
Det vi utreder är ifall någon typ av elektromagnetiskt frekvensvapen har använts.
Och om detta vapen då skulle kunna påverka magnetfältet.
Jaha, men då är vi väl färdiga? Eller har du något annat verklighetstroget scenario som säger att ett fantasivapen från utomjordingar sköt sönder WTC?

Citat:
Solen får vi också ta med i beräkningen givetvis.
Ja det tycker jag, det låter helt enkelt mest rimligt.
Citera
2018-09-27, 02:12
Medlem
Citat:
Ok, jag börjar lite smått med detta påstående om att Jordens Magnetosfär hade stora störningar samtidigt som attacken ägde rum. Detta kommer från mätstationen i Alaska.
Här kan man se detta:
https://www.google.se/search?q=magne...F5OvEBUvqZNEM:
Jag vet dock inte hur jag ska verifiera om detta är korrekt. vet någon det i tråden?

Frågan till följd av detta blir.
Om det är korrekt att magnetosfären hade stora störningar precis i samband med attackerna TROTS att den legat mycket stabil i flera dagar före attacken.
Vad beror detta på?
Kan vanliga explosioner eller flygkrascher göra dessa effekter?

Om inte så är det ju ett mycket märkligt sammanträffande. inte sant?
Se av mig fetade. Ta reda på det och återkom.
Citera
2018-10-01, 01:19
Medlem
Reddit verkar ha gömt undan 911truth delen, går inte att söka inlägg och man måste mata in länken direkt för att komma dit. I princip har de kastat gruppen.

Nu är det verkligen desperation på hög nivå

Det stängs ner grupper mm lite här och var, 911truth är långt ifrån den enda
Senast redigerad av KlokOchSnygg 2018-10-01 kl. 01:22.
Citera
2018-10-01, 19:14
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Reddit verkar ha gömt undan 911truth delen, går inte att söka inlägg och man måste mata in länken direkt för att komma dit. I princip har de kastat gruppen.

Nu är det verkligen desperation på hög nivå

Det stängs ner grupper mm lite här och var, 911truth är långt ifrån den enda
Okej, så du vet redan om att det stängts ner högvis med subreddits och du drar slutsatsen att det är desperat mörkläggning utav sanningen bakom 911?

Vänligen förtydliga då kopplingen mellan 911-konspirationen och följande andra subreddits i karantän:
r/watchpeopledie
r/theredpill
r/FULLCOMMUNISM
r/hearpeopledie
r/fragilejewishredditor
r/WhiteNationalism
r/White_Pride
r/BlackPillCentral

Fundera sedan på om det kanske mer handlar om att reddit försöker städa bort skräp och att dom tyckte att r/911truth helt enkelt hade för dålig kvalite, precis som dom själva skriver i karantänsmeddelandet?
It may contain a high degree of misinformation. If you are seeking historic information about the September 11 attacks, please visit the National Commission on Terrorist Attacks Upon the United States (https://www.9-11commission.gov/).

Are you certain you want to continue?
Personligen är jag för yttrandefrihet och tycker det är trist att dom sätter reddits i karantän. Men det är direkt löjligt att skylla den saken på dom stackars missförstådda rymdödlorna som atombombade World Trade Center.
Citera
2018-10-02, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Okej, så du vet redan om att det stängts ner högvis med subreddits och du drar slutsatsen att det är desperat mörkläggning utav sanningen bakom 911?

Inte bara det, deep state är just nu helt desperata och vi får se vad som händer efter November den 6e då USA har mellanårsval. USA väljer då 435 till representanthuset och jag tror den nedstängning som varit senaste tiden bl.a. handlar om det.

911 är givetvis en central ögonöppnare för de som börjar gräva lite djupare.
Citera
2018-10-02, 10:22
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Inte bara det, deep state är just nu helt desperata och vi får se vad som händer efter November den 6e då USA har mellanårsval. USA väljer då 435 till representanthuset och jag tror den nedstängning som varit senaste tiden bl.a. handlar om det.

911 är givetvis en central ögonöppnare för de som börjar gräva lite djupare.

Menar du att flytten av Reddits 9/11-forum är beordrad av Trump för att dölja det faktum att det var Bush som var president under 9/11 och att om något om 9/11 skulle avslöjas är det alltså deep-state-republikaner som borde hållas ansvariga? (eller är allting ändå Hillarys fel..?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in