2013-09-19, 23:42
Medlem
Ebbilibrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyberslut
Det uppstår definitivt korstolerans mellan lyrica och benso så det är troligen därför du inte känner något, eller så har du jävligt kassa X2or 20mg ikto är fan en del... det är ungefär som 30 stycken 0.5mg xanor om man ska jämföra med något om jag inte tänker helt fel

Fan då är det korstolerans om inte apoteket kan fått in skit, vilket jag betvivlar väldigt starkt!

Tack för svar...

Testar kodein imån, min kropp är redan förstörd så det gör ingen skillnad
Citera
2013-09-19, 23:47
Medlem
Ebbilibrans avatar
Citat:
Det uppstår definitivt korstolerans mellan lyrica och benso så det är troligen därför du inte känner något, eller så har du jävligt kassa X2or 20mg ikto är fan en del... det är ungefär som 30 stycken 0.5mg xanor om man ska jämföra med något om jag inte tänker helt fel

Men när blir det farligt, vid hur många mg blir det farligt, kroppsligt, andning... De bör ju slappna av musklerna iaf oxå? jaja, det ger väl sig... ingen annan att skylla än mig själv
Citera
2013-09-20, 00:39
Medlem
Cybersluts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbilibran
Men när blir det farligt, vid hur många mg blir det farligt, kroppsligt, andning... De bör ju slappna av musklerna iaf oxå? jaja, det ger väl sig... ingen annan att skylla än mig själv

Sålänge du inte blandar med något annat kan du äta jäkligt mycket benzodiasepiner utan att dö.
Citera
2013-09-20, 00:42
Medlem
Ebbilibrans avatar
Citat:

Räknade nu, fått i mig 72 st 2 mg sen i tisdags, blir tuff nedtrappning, får köra Hasch i kombo och trappa ner, gillade inte dessa iktorivil, stessen var bättre! Period

EIB
Citera
2013-09-20, 00:44
Medlem
Ebbilibrans avatar
Citat:
Sålänge du inte blandar med något annat kan du äta jäkligt mycket benzodiasepiner utan att dö.

Tack för det svaret, då kastar jag fyra till, käkat två citodon med men det räknas ju inte!

EIL
Citera
2013-09-20, 16:50
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Hej!

Äter ikto 2mg för att dämpa AT för Lyrica, vägrar stoppa i mig lyrica igen... Jag har tagit 10 såna 2mg = 20 mg under dagen, sen 9tiden imorse... Gör Lyrica avtändningen att ikton inte funkar?? ätit ganska höga doser av lyrica senaste 1,5 månaden, la ner dom på rotmos för ca en vecka sen... ca 1800 mg per dag sista 6 veckor.. idioti kanske ni tycker? Jag tycker toleransen byggs upp för fort. överdoserade pga. starkt höjd ångestnivå, höjd toleransnivå?
Visst lite trött, men sova är lögn i helvetet, ångesten ligger molande kvar, irriterande... Och övriga Lyrica AT-symptom som ont i muskler (ska inte klonazepam va muskelavslappnande?), dålig mage osv. försvinner inte heller, svårt att äta, frossa, svettningar.

Frågan då! gör mitt stora intag av Lyrica den senaste tiden att iktorivil inte hjälper mig... eller är 20 mg lite. Ska jag proppa i mig mer, sväljer gärna 10 till om jag kan få känna mig riktigt avslappnad!

Och om jag då skulle vilja bli flöddrad för att verkligen få slappna av? Behöver jag ju peta i mig restan av burken då, hur mycket är för mycket har 90 mg kvar? Inga problem att äta två stackars citodon efter ikton?? Ont i ryggen

//ebbilibran

Gjorde ett test med diazepam för några dagar sen - https://www.flashback.org/p45312031#p45312031 - gick åt helvete det med!

20 mg? Galen eller? Motsvarar HELA 800 mg diazepam, räcker gott med 2 mg om dagen.
Citera
2013-09-21, 12:43
Medlem
lulligs avatar
Hej. Ang. Ikto IV. Är det bara kall lösa och filtrera, dra upp och panga? Hörde en polare sa det, men är osäker. Och vill inte ha nå svar som onödigt att skjuta i sig det, ät det istället, ni som tänker skriva det, DONT! Jag vill detta och vill veta om det är så jag ska göra. Mvh nice99

EDIT: Kommer även ha sub i lösningen.
Senast redigerad av lullig 2013-09-21 kl. 12:49.
Citera
2013-09-21, 13:16
Medlem
RockyRambos avatar
Har en inte helt full 100 bruk med ikto 2 mg. Tog 10 mg imorse. Vet inte riktigt vad jag ska kanna av denna benson? Har markt den tar lang tid att funka oht. Ngn som kan fylla i lite fragetecken? Jag gillar xanor, valium (sadar iof) och roppar. Ska jag roka skiten eller injicera det? Alla tips uppskattas.
Citera
2013-09-21, 14:07
Medlem
lulligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockyRambo
Har en inte helt full 100 bruk med ikto 2 mg. Tog 10 mg imorse. Vet inte riktigt vad jag ska kanna av denna benson? Har markt den tar lang tid att funka oht. Ngn som kan fylla i lite fragetecken? Jag gillar xanor, valium (sadar iof) och roppar. Ska jag roka skiten eller injicera det? Alla tips uppskattas.

Du lägger dom under tungan bara, börja med 2 st 2mg ikto. Du kommer må bra, få en skön känsla, vissa blir lite pigg på dom, som jag men endå benzad och soft. Lite "chill-benz" imo. Jag tog IV nu och det va ingen höjdare, tror man måste ta fler kanske då, men onödigt. Under tungan, eller tugga och svälj. Njut av lördagen nu med ikto! ;-) Have fun!

edit: Läste fel, eller såg inte att du käkat 10mg redan, om du käkar benzo dagligen och speciellt diazepam så måste du ha större doser på ikton för att det ska funka bättre, noll tollerans.. bra om du väntar nån dag eller 3 sen tar du 4-6 mg ikto så blir du riktigt skön.
Senast redigerad av lullig 2013-09-21 kl. 14:20.
Citera
2013-09-21, 23:28
Medlem
RockyRambos avatar
Jag har testat uner tungan 5 st tom, inj med nu...ingen av dessa va sa mkt att hanga i gran. Da testa jag att krossa o gora pulver av EN och snorta den! Da javlar tog det fart! Fattar poangen med ikto nu. Blev pigg o mysig pa dem, dricker bara till nu
Citera
2013-09-21, 23:31
Medlem
RockyRambos avatar
Ang at pa Lyrica sa ar det mer en opiatliknande substans inte sa latt att dampa med benso mao! Daremot gar det lysande att sluta med benso med hjalp av Lyrica!
Citera
2013-09-22, 00:16
Medlem
Ebbilibrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockyRambo
Ang at pa Lyrica sa ar det mer en opiatliknande substans inte sa latt att dampa med benso mao! Daremot gar det lysande att sluta med benso med hjalp av Lyrica!

Citodon har funkat skitbra idag! Jag mår tillochmed bra nu...
det har vart som ett benzorace sista veckan för att äntligen hitta det som dämpa ångesten idag, Citodon! :
(har kombinerat med lite annat idag)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in