2008-07-23, 18:53
Medlem
_Jago_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Girona
Sådär, nu har jag sett avsnitten som finns på TPB fram till nummer 200, hoppas någon lägger upp 201 och framåt snart.
Kommer någon här ihåg vem det var som sköt Reidar på balen?

Har för mig att det var

Kan dom inte lägga upp 201 snart?
Citera
2008-07-23, 22:08
Medlem
Gironas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Jago_
Har för mig att det var

Kan dom inte lägga upp 201 snart?

Det var det jag trodde, men när jag såg avsnittet blev jag osäker och tyckte att hon inte hade något motiv... jag funderade på Torsten, men så full som han var hade han knappast kunnat hålla i ett gevär. Men då var det alltså lilla Emelie.
Kan ingen lägga upp avsnitt 201 och framåt? Jag börjar få lite abstinens här
Citera
2008-07-24, 00:59
Medlem
NormaJeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Girona
Det var det jag trodde, men när jag såg avsnittet blev jag osäker och tyckte att hon inte hade något motiv... jag funderade på Torsten, men så full som han var hade han knappast kunnat hålla i ett gevär. Men då var det alltså lilla Emelie.
Kan ingen lägga upp avsnitt 201 och framåt? Jag börjar få lite abstinens här
Jo men Reidar hade ju hotat med att avskeda henne och så ville ju hon komma nämre Carl.
Citera
2008-07-24, 01:04
Medlem
_Jago_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NormaJean
Jo men Reidar hade ju hotat med att avskeda henne och så ville ju hon komma nämre Carl.

Reidar hade inte bara hotat, han hade ju bestämt avskedat henne och vägrat låta henne komma tillbaka. Dessutom var hon ju "besatt" av Alexandra, och Reidar var väl egentligen det enda hindret för henne att komma tillbaka.

EDIT:

Äntligen är 199-204 upplagt!

http://thepiratebay.org/tor/4311647/...nitt_199_-_204
Citera
2008-07-24, 01:15
Medlem
NormaJeans avatar
Citat:
Reidar hade inte bara hotat, han hade ju bestämt avskedat henne och vägrat låta henne komma tillbaka. Dessutom var hon ju "besatt" av Alexandra, och Reidar var väl egentligen det enda hindret för henne att komma tillbaka.

EDIT:

Äntligen är 199-204 upplagt!

http://thepiratebay.org/tor/4311647/...nitt_199_-_204
Tack du är min gud! ;D
Citera
2008-07-24, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CiM7r
Från avsnitt 37 till 60-70 nånstans är det JÄTTESEGT att ladda.. Vissa avsnitt tar det totalstopp på 70%.
Finns ingen som seedar vidare därifrån.. Tråkigt..
Skulle inte nån av er som har dom kunna ladda upp på någon annan sida? Typ Megaupload eller nåt?
Citera
2008-07-24, 14:40
Medlem
_Jago_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sindacco
Skulle inte nån av er som har dom kunna ladda upp på någon annan sida? Typ Megaupload eller nåt?

De två första är det nog riktigt bra hastighet på, men jag såg dom på jubileums-dvd:n, så ja tankar just nu ner 201, och den har stannat efter drygt halva.

Varför kan du inte tanka ner de från tpb förresten?
Citera
2008-07-24, 22:50
Medlem
Citat:
De två första är det nog riktigt bra hastighet på, men jag såg dom på jubileums-dvd:n, så ja tankar just nu ner 201, och den har stannat efter drygt halva.

Varför kan du inte tanka ner de från tpb förresten?
Det var en som skrev tidigare i tråden att det inte är någon som seedar på dom.
Citera
2008-07-25, 00:32
Medlem
_Jago_s avatar
Citat:
Det var en som skrev tidigare i tråden att det inte är någon som seedar på dom.

Märkligt. Jag laddade ner ett avsnitt i taget, eftersom jag inte hade så mycket plats på min hårddisk. Sen när jag hade seedat drygt 1 i ratio tog jag bort allt, annars hade jag kunnat seeda lite
Citera
2008-07-27, 15:24
Medlem
Har hittat en annan som lägger upp samma avsnitt fast i DivX och det är flera som seedar. Håller på att ladda hem säsong 3 nu
Citera
2008-07-29, 00:09
Medlem
NormaJeans avatar
Citat:
Har hittat en annan som lägger upp samma avsnitt fast i DivX och det är flera som seedar. Håller på att ladda hem säsong 3 nu
Du har inte hittat nån som lägger upp senare 202 och framåt?
Citera
2008-07-29, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NormaJean
Du har inte hittat nån som lägger upp senare 202 och framåt?
Nej, eller jag har inte äns kollat efter dom. Håller på att ladda säsong 4 och 5 nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in