Flashback bygger pepparkakshus!
2008-07-30, 18:18
Medlem
CiM7rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NormaJean
Du har inte hittat nån som lägger upp senare 202 och framåt?

Det boorde ju komma upp! vi får hålla tummarna=)
Citera
2008-07-30, 21:01
Medlem
_Jago_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CiM7r

Fram tills 204 finns ju redan på piratebay, och har redan länkat till den. Men efter det ser det dåligt ut. Tittar baklänges istället. Har börjat på 183 i stället
Citera
2008-07-31, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NormaJean
Du har inte hittat nån som lägger upp senare 202 och framåt?
Det verkar som att han jag laddar ner ifrån laddar ner samma som ni och sen ändrar han bara filformatet, men det är samma kvalite.
Citera
2008-07-31, 12:26
Medlem
CiM7rs avatar
I vilken säsong är det Uno blir kär i en nunna
Citera
2008-07-31, 12:39
Medlem
_Jago_s avatar
Citat:
I vilken säsong är det Uno blir kär i en nunna

Mellan 13-14
Citera
2008-07-31, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Jago_
Mellan 13-14

hehe, stenkoll
Citera
2008-07-31, 13:15
Medlem
Citat:

Tror dom slutade sända avsnitten då, minns att jag satt och tankade hem alla avsnitt, men helt plötsligt så slutade det bara..var väl förra sommaren eller något som svt körde en mini rerun
Citera
2008-07-31, 13:28
Medlem
_Jago_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nator
Tror dom slutade sända avsnitten då, minns att jag satt och tankade hem alla avsnitt, men helt plötsligt så slutade det bara..var väl förra sommaren eller något som svt körde en mini rerun

Men har för mig att när jag satt och såg 199-204 var det den gamla 2-loggan uppe i hörnet. Hade det varit från förra sommaren hade det väl varit den nya loggan. Fråga annars han på piratebay som rippat allt.
Citera
2008-07-31, 17:21
Medlem
NormaJeans avatar
Citat:
Men har för mig att när jag satt och såg 199-204 var det den gamla 2-loggan uppe i hörnet. Hade det varit från förra sommaren hade det väl varit den nya loggan. Fråga annars han på piratebay som rippat allt.
Neee det var ju gamla 1:an, ajo det stämmer alla hans avsnitt är från den tiden då dom körde på riktigt, om vi nu laddar ner ifrån samma vilket jag är till 99.95843554% säker på (:
Du kan väl meddela när han har lagt upp 205an och framåt.
Citera
2008-08-02, 18:57
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Följde den här serien tidigare och nu tankade jag ner första 10 säsongerna och kollade dom på några dagar, rätt kul hur man ändrar åsikt till vissa karaktärer nu mot då. När jag ser om den så tycker jag inte alls att Viggo och Carl är dom "värsta" karaktärerna utan Beatrice Dahlén och Tony..fan vad man hatar dom. Beatrice är ju helt störd i huvet..jag hade för mig att hon var relativt normal
Citera
2008-08-02, 19:06
Medlem
_Jago_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Följde den här serien tidigare och nu tankade jag ner första 10 säsongerna och kollade dom på några dagar, rätt kul hur man ändrar åsikt till vissa karaktärer nu mot då. När jag ser om den så tycker jag inte alls att Viggo och Carl är dom "värsta" karaktärerna utan Beatrice Dahlén och Tony..fan vad man hatar dom. Beatrice är ju helt störd i huvet..jag hade för mig att hon var relativt normal

Jo men ju längre serien går, ju snällare blir Beatrice. Sen är Tony än rätt mysko filur. Han både god och ond, samtidigt. Man vet aldrig vad han har för intentioner.

En av seriens styrkor. Den har alla möjliga olika karaktärer.
Citera
2008-08-02, 19:38
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Jo men ju längre serien går, ju snällare blir Beatrice. Sen är Tony än rätt mysko filur. Han både god och ond, samtidigt. Man vet aldrig vad han har för intentioner.

En av seriens styrkor. Den har alla möjliga olika karaktärer.

Det förklarar nog saken om dom båda mjuknar lite i slutet eftersom den senare delen i tv-serier är det man minns bäst. Dummast i serien måste ju Reidar vara iaf som han behadlade sina barn och barnbarn, han tror alltid gott om dom han inte borde lita på och tvärtom när det gäller dom övriga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in