Flashback bygger pepparkakshus!
2008-08-02, 22:12
Medlem
NormaJeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Följde den här serien tidigare och nu tankade jag ner första 10 säsongerna och kollade dom på några dagar, rätt kul hur man ändrar åsikt till vissa karaktärer nu mot då. När jag ser om den så tycker jag inte alls att Viggo och Carl är dom "värsta" karaktärerna utan Beatrice Dahlén och Tony..fan vad man hatar dom. Beatrice är ju helt störd i huvet..jag hade för mig att hon var relativt normal
Skönast är nog Gustav. <3

Edit: Ja Tony, han är skum, obland kan man gilla, tycka syns om honom...men för det mesta brukar det ju vara han som startar allting, t ex skilsmässor (va trogen är ju inte hans starka sida) sen att han alltid ska hålla på liks..."jag är så laglig"-grejset..
Carl är också en sån men han kommer alltid vara en favorit Beatrice lägger sig alltid i när hon inte ska och aldrig när hon ska, ska alltid blablabla"jag är sååå rädd.."blablabla
Senast redigerad av NormaJean 2008-08-02 kl. 23:04.
Citera
2008-08-03, 10:50
Medlem
Martinsons avatar
Citat:
Det förklarar nog saken om dom båda mjuknar lite i slutet eftersom den senare delen i tv-serier är det man minns bäst. Dummast i serien måste ju Reidar vara iaf som han behadlade sina barn och barnbarn, han tror alltid gott om dom han inte borde lita på och tvärtom när det gäller dom övriga

Reidar vågar inte släppa taget om Dahléns.. och sen är han lite väl kär i sin familj.
Citera
2008-08-03, 11:30
Medlem
Minns ett avsnitt där ett högljudt fyllo kommer ombord,(han som spelar direktören i sälskapsresan1)

Tror det var Viggo som kastade han överbord......bra avsnitt finns tyvärr inte på tubem.
Citera
2008-08-03, 11:50
Medlem
Citat:
Jag tror också dom skulle tjäna asmycket på det, dessutom är serien så pass gammal att mängder av nya tittare skulle tillkomma. Var det 1990 den började visas eller hur var det?

Sen får dom gärna köra varuhuset direkt efter, vilka Torsdagar det skulle bli

Kan man inte starta någon sort namninsamlingslista på nätet för att sedan skicka till SVT?
Citera
2008-08-03, 13:26
Medlem
_Jago_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeddyC
Kan man inte starta någon sort namninsamlingslista på nätet för att sedan skicka till SVT?

Nog inte lönt. De har ju tänkt eftersända serien de senaste två somrarna men båda gångerna har det runnit ut i sanden för att det kom upp något annat.

De sänder hellre en massa skit ingen vill se på, än kvalitetsmaterial som nästan alla vill se på. Enkel logik som inte svt ens fattar
Citera
2008-08-03, 20:28
Medlem
randy2s avatar
Citat:
Skulle direkt skriva på.
Kanske något att ta tag i?
Citera
2008-08-03, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av randy2
Skulle direkt skriva på.
Kanske något att ta tag i?

Tyvärr kan inte jag knacka en enda rad kod.
Citera
2008-08-03, 22:11
Medlem
_Jago_s avatar
Citat:
Tyvärr kan inte jag knacka en enda rad kod.

Du har ju denna sidan: http://www.namninsamling.se/
Citera
2008-08-03, 22:11
Medlem
Skulle man inte kunna tänka sig att göra ett klipp som man lägger upp på Youtube. I kommentarfältet fyller man i sina uppgifter som en sorts lista?
Citera
2008-08-03, 22:30
Medlem
_Jago_s avatar
Citat:
Skulle man inte kunna tänka sig att göra ett klipp som man lägger upp på Youtube. I kommentarfältet fyller man i sina uppgifter som en sorts lista?

Hur skulle man lämna den till svt sen hade du tänkt?
Citera
2008-08-04, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Jago_
Hur skulle man lämna den till svt sen hade du tänkt?

Skicka länken, eller skriva ut åtskilliga sidor på papper. Man anger ju i klipptiteln vad det gäller.
Citera
2008-08-04, 03:12
Medlem
NormaJeans avatar
Citat:
Det kommer ju gå snabbt också att ladda upp...^^
Är det inte bättre att SVT lägger upp boxar ist. m bättre ljud, kvalitet osv. tyckte att den där jubil. dvdn var bara skit egentligen..så kunde de ta med mer "bakom kulisserna", och bloppers
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in