2013-06-27, 19:12
Medlem
Spelarn1s avatar
Kan meddela alla Rederietfans att säsong 6 nu finns tillgängligt på öppet arkiv.
Citera
2013-06-27, 22:59
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelarn1
Kan meddela alla Rederietfans att säsong 6 nu finns tillgängligt på öppet arkiv.

JAAAAAAAAAAAAAAAA

Avsnitt 78, när Carl pratar med Reidar i trapp uppgången, ser man "Kamermanen i hiss spegeln hahaha =)
Senast redigerad av Opilus5500 2013-06-27 kl. 23:14.
Citera
2013-06-27, 23:21
Medlem
Citat:

Där blev morgondagen fullbokad.
Citera
2013-06-30, 02:29
Medlem
latexxxsss avatar
Citat:

Oj, det var snabbt. Det har ju annars varit nästan en hel månad mellan säsongerna tidigare.
Citera
2013-06-30, 15:10
Medlem
Opilus5500s avatar
Säsong 6 kändes väldigt kort må jag säga! Jag redan kollat igenom den. ÅÅÅ SvT lägg upp alla säsongerna nu, de kan väl knappast vara något svårt.
Citera
2013-06-30, 23:22
Medlem
ODSTs avatar
Kommer hem efter en kortare visit utomlands och möts av att säsong 6 ligger ute!

Dags att bunkra upp med kalaspuffar och kolla ett avsnitt innan Confed-finalen!
Citera
2013-07-01, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Jag känner faktiskt par st som var med i serien som jag lärt känna nu på senare tid. Jag kan inte låta bli dra en två repliker ifrån deras karaktärer när man väl ses =).
Vilka känner du?
Citera
2013-07-02, 10:11
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sindacco
Vilka känner du?

Jag förstod att de skulle komma upp. De inga huvudrolls skådespelare direkt utan folk med små roller som var med. Jag kommer tyvärr inte säga dem, de är privat.
Citera
2013-07-06, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Hans V Engström (Uno Kronkvist (Kronstedt under första säsongen) förvandlade ju Rederiet på egen hand från dramaserie till komedi.

Annars: Tänk om man hade en morfar eller farfar som Gustaf. Alltid rättvis och med ett gott hjärta innerst inne.
Gustav!!?? Han var ju den absolut jobbigaste karaktären!
Citera
2013-07-06, 14:54
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Gustav!!?? Han var ju den absolut jobbigaste karaktären!
Gustav hade väl sina stunder. Men ja rätt jobbig då han var en grinig surkuk som såg ut att behöva dels Valium för sitt hetsiga humör alt ett riktigt skjut .
Citera
2013-07-06, 15:41
Medlem
latexxxsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Gustav hade väl sina stunder. Men ja rätt jobbig då han var en grinig surkuk som såg ut att behöva dels Valium för sitt hetsiga humör alt ett riktigt skjut .

Jag tycker tvärtom. Gustav var den som hade störst hjärta av alla, och ställde alltid upp för resten av besättningen ombord.
Citera
2013-07-06, 16:43
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latexxxss
Jag tycker tvärtom. Gustav var den som hade störst hjärta av alla, och ställde alltid upp för resten av besättningen ombord.
Jo visst men samtidigt var han en butter gubbe när han la den sidan till kunde han vara som sagt rätt jobbig .Men han mjuknade till sist och var godhjärtad .
Var Gustav din favorit eller?

Själv skulle jag rösta på Uno , roligaste karaktären alt . Viggo och Carl för de mest skurkaktiga dock rätt festliga . Nåja , man kanske skulle ta en titt om man orkar och se serien igen på SVT Play . Mycket man glömt bort av serien .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in