2014-06-03, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treant
BUMP på denna! Ni som har distans på Hermods, är ni nöjda?
Jag är nöjd, men har inte heller behövt fråga läraren om hjälp eller så. En gång har jag frågat läraren om en uppgift och fick svar dagen efter, inga konstigheter. Har fungerat super för mig. Generellt sett så är jag nöjdare med Hermods än vuxenutbildningen i min hemkommun.
Citera
2014-06-04, 16:34
Medlem
Hej.

Håller på med matte 3c på hermods och har min muntliga examination på tisdag, ligger efter tre kapitell och har inte koll på större delen av kursen. Är jag helt körd om jag misslyckas på det muntliga? Pluggar på så gott det går men tror ändå inte jag kommer hinna ta in allt jag missat. Någon som har gjort kursen på senare tid? Har för övrigt blivit godkänd på alla prov / uppdrag men har ju löst med hjälp av boken och internet.
Citera
2014-06-04, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorl4x
Hej.

Håller på med matte 3c på hermods och har min muntliga examination på tisdag, ligger efter tre kapitell och har inte koll på större delen av kursen. Är jag helt körd om jag misslyckas på det muntliga? Pluggar på så gott det går men tror ändå inte jag kommer hinna ta in allt jag missat. Någon som har gjort kursen på senare tid? Har för övrigt blivit godkänd på alla prov / uppdrag men har ju löst med hjälp av boken och internet.

Du kan ju skjuta upp det muntliga i en vecka eller något. Tror du måste omboka 24h i förväg dock. Är det så att kursen är slut, då krånglar bokningen för mig. Jag brukar be läraren boka in en ny tid nån gång efter kursens slut. Det har inte spelat någon större roll.

Lycka till! Muntlig examination i matte suger. Speciellt när läraren stirrar på en medan man försöker tänka.

PS. Kolla PM
Citera
2014-06-08, 15:02
Medlem
Heeellooooo gott folk! Har lite frågor angående matte D!

Hur är de att läsa de på hermods? mvh
Citera
2014-06-09, 17:32
Medlem
Någon som har läst sociologi 1 via hermods distans?
Citera
2014-06-10, 10:45
Medlem
Hej samtliga

Finns det någon här som har gjort muntliga examensprovet i Matematik 3c? Jag gör mitt den 29e juni och har fått D på samtliga prov och uppdrag. Jag skulle uppskatta om någon kunde dela med sig tankar och liknande kring detta prov

Mvh
N
Citera
2014-06-10, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassol

Jag gör det nu. Syftar du på Matematik 3c?
Citera
2014-06-10, 10:55
Medlem
Timpsiiis avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av magasingatan
Jag gör det nu. Syftar du på Matematik 3c?
Misstänker att Gassol syftar på Matematik 4, eller är det fel uppfattat?
Citera
2014-06-10, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timpsiii
Misstänker att Gassol syftar på Matematik 4, eller är det fel uppfattat?

Precis, matematik 4 som motsvarar matte D!

Hur gick de på ditt fysik prov vännen?
Citera
2014-06-18, 13:38
Medlem
Är det någon som har gjort det muntliga provet i matematik 3c nyligen? Jag skulle verkliiiiigen uppskatta om du kunde dela med dig lite tankar, tips och idéer till en hårtpluggande, trög själ.

Mvh
Citera
2014-06-18, 15:02
Medlem
Timpsiiis avatar
Citat:
Precis, matematik 4 som motsvarar matte D!

Hur gick de på ditt fysik prov vännen?
Det gick inte så bra, hade ganska stora problem med alla formler osv. Jag klarade det i alla fall, med nöd och näppe, kändes det som.
Citera
2014-06-18, 15:50
Medlem
Hej!

Är det någon som har läst tyska 5, italienska 1 och tecken för hörande på hermods?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in