Citat:
Ursprungligen postat av
FluffyTwisty
Kan det vara den beryktade fgelkyrkogrden? Blir att utforska nsta gng man r i stan...
Edit: Fast fgelkyrkogrden ligger vl innuti kyrkbron om jag inte minns helt fel, intressant hursom
Jag har hrt talas om fgelkyrkogrden frut men visste aldrig vart det lg ngonstans. Jag har varit och kollat vid kyrkbron frut om det fanns ngot dr men jag hittade ingenting. Har du ngon aning om vart man tar sig in inuti kyrkbron?
Vill tillgga att det gr att ta sig under tegsbron ocks. Under bron p tegssidan ungefr 2 meter upp s finns det en lst drr (inte den som jag la upp bild p utan en annan.) till vnster om den s finns det en ppning dr man kan ta sig in. ppningen r hg p hjden men bredden r vldigt smal (ungefr 22cm) men jag lyckades klmma in mig dr. Inget jtte spnnande dock utan ett litet rum bara dr med klotter och graffiti. Bara efter ngra meter s frsvinner golvet men det finns ett rr som du kan g p till andra sidan om man vill men det knns ganska riskabelt. Jag ska dit snart igen och d kommer jag ta fler bilder.