2013-06-05, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Fr det frsta s delar jag inte din bild av "ptvingad invandring". Men ltg. Jag var tydlig med att du mste kunna bevisa att avsikten bakom denna "ptvingade invandringen" r att frinta svenska folket. Du hnvisade till folkmordskonventionen och folkmordskonvetionen tar upp kravet p avsikt.

"Article 2

In the present Convention, genocide means any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group, as such:"

Jag vet inte hur ni p samhall mr, men jag ska inte behva upprepa mig varenda gng jag skriver till dig. Frstr du vad som menas med avsikt/uppst? Ja eller nej?

Varfr anklagar du varenda motdebattr fr att vara anti-vit? De senaste hundra sidorna har du spottat ut samma sak "anti-vit", "folkmord". Du visar tendenser man oftast ser hos psykfall. Har du permission frn psyket eller vad r det frgan om?

Avsikter har jag redan pekat ut frn ledande makthavare. Metoderna har jag pekat ut, och verallt dr dem anvnds hller Vita p att blandas bort och frsvinna.

Samhall mr bra tack, bttre n dig tydligen? Men om du och din kompis 'Rationalisterna' r antivita, vad r problemet? Var stolta, kom ur garderoben?

Varfr frnekar du folkmord fr att rttfrdiga det?

Citat:
Att svenskar kan bli minoritet i framtiden r inte folkmord. Att vita undantrngs r inte folkmord. Du har inte fattat vad folkmordskonventionen sger trots att jag har frklarat det fr dig flera gnger.

Det finns ngot som kallas en process, processen mot folkmord r att Vita blir frre och p sikt frsvinner och r d folkmrdade. Du godtar endast folkmord nr Vita r utrotade och borta, verkar det som?

Citat:
terigen - jag har redan frklarat att det du har lagt fram inte rknas som bevis. Varfr ska jag behva sga det igen? Att kommuner tvingas ta emot invandrare r inte ett bevis p ett pgende folkmord.

Vad vi kan konstatera i den hr trden r att du verkar lida av ngon form av strning dr du gr sjuka tolkningar och icke-bevis. Du frsker hela tiden verrsta andra i trden med dina flosker

"Varfr frsker du rttfrdiga folkmord genom att frneka det?"

"Ibland r det bst att erknna att man r antivit."

S gott som samtliga av dina inlgg de senaste 100 sidorna innhehller detta, och att du skriker hgre gr bara bristen p argument mer uppenbar.

Tyvrr kompis,

shack matt.

Floskler som jag gett, fullspckade med kllor dr jag gett exempel p hur Vita blir undantrngda, demoniseras och uppmuntras frn systemets hll att "blanda upp" konstant. Annars r man "nazirassekttare". Fast i antivita gon verkar tvng vara frihet, kanske antivita levnadsfrhllanden ocks r frihet, tycker du?

Visste inte att vi spelade schack, men tycker du inte att vi ska hlla oss till det relevanta spelet kanske?

Varfr frnekar du folkmord fr att rttfrdiga det?
Senast redigerad av R3kyl 2013-06-05 kl. 20:43.
2013-06-05, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPC-Kaminari
Ser ofta p ntet att "Antirasist, r ett kodord fr antivi" och det frargar mig en aning, jag undrar bara hur det gr ihop? Fr mig finns det inte ngon logik i detta uttalande alls, lter bara som rena rapakaljan.
De som idag kallar sig fr antirasister uppfattar det som att det finns en brist i vita samhllen; denna brist visar sig mrkligt nog i att de just r vita och prvostenen fr hur rasistiskt ett samhlle r visas i hur vlvilligt mrkare folkslag slpps in.

Att nska sig ett svenskt Sverige blir drfr fr antirasisten ett uttryck fr rasism, men dremot att fr en kines att nska sig ett kinesiskt Kina r fr samme antirasist ett uttryck fr sjlvbestmmande. I den hndelse av att antirasisten alls bryr sig.

De som idag kallar sig fr antirasister uppfattar det som att det finns en brist hos vita; denna brist motverkas mrkligt nog genom kampanjer och fackeltg nr en frmling genomfrt ngot uppseendevckande brutalt vldsdd mot en svensk - helst skall man frsts inte alls tala om sdana saker, vilket bl a avspeglas i hur alla antirasistiska redaktioner p landets medier vljer att hantera frgan om invandringen.

Antirasisten skulle stillatigande se p i den hndelse av att Sverige invaderades och alla svenskar utrotades - om ett tillrckligt svartmuskigt folkslag ledde invasionen. Inte ens om utrotandet var rasligt motiverat skulle antirasisten lyfta ett finger: hon ser nmligen inte Den Andre som ett subjekt kapabelt till att formulera egna motiv utan stndigt som ett potentiellt eller faktiskt offer fr vithetens frtryck.

Vita mste stndigt prvas i tolerans anser antirasister. Det sgs frsts inte rtt ut; istllet vljer man att tala om majoritetssamhllet som skall visa tolerans fr olikheter. Nu rkar majoritetssamhllet alltid sammanfalla med (i Sveriges fall) svenskarnas tolerans fr frmlingar.

Varfr kallar de sig antirasister d? Nr de inte r det? Ibland pga mental trghet, indoktrinering, slhet, och en icke oansenlig mngd gr det av samma skl som DDR valde att proklamera sig demokratiskt. Det r vackert och salongsfhigt och ger tillflle till att genomdriva en politik som man av ideologiska skl vill genomdriva men som man nppeligen kunnat utan att klistra p dekaler som annonserar tolerans, mngfald och "antirasism", ord i tiden.
2013-06-05, 21:08
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna

1) Nr vi brjade uppfra stder p allvar fanns s kallade stadsstater, dessa krigade inte sllan mot varandra.

2) Industrialismen mte ett enorm motstnd, fanns en specifik rrelse till och med. S well, allt du sa dr var typ fel. Industrialismen var till och med mitt ursprungliga exempel p ngot bra som mtt enormt motstnd.

3) Motstndet till mngkultur minskar om man ser det som en helhet och inte bara de sista 10 ren. Ju mer utbildade vi blir desto mindre kommer detta motstnd bli, och vi blir mer och mer utbildade..

4) LOL.. Du menar erfarenheten utav de som varit i makten kallas historia?

5) Well, vita skulle inte haft att gra i Afrika i huvudtaget p det sttet. Det var ju grnser vi inte hade rtt att dar.

6) Den har inte tvingat ngon.. De flesta har valt det,, Typ 10% har tvingats, det kallas demokrati.

7) Demokrati r jag dock inte fr, jag r fr att de personer som klarar ett prov som bevisar att denne har en viss koll fr rsta, men enbart p personer som doktorerat, utan doktorsgrad ska man i min mening vara exkluderad frn en styrande roll..

8) Nej jag tror inte p imperie-ideologin, jag tror p det naturliga enandet av vrlden genom utbildning och utveckling. Vi har gtt i rtt linje i stort sett frn start s jag r inte s orolig fr framtiden faktiskt. I stort sett motsatsen till imperie-ideologin med andra ord.

9) Men vi kan se det p ditt stt nu, vrlden r just nu bttre, moraliskt, och i stort sett i alla aspekter n vad den var fr 100 r sedan.

10) Kostar miljarder finns det mycket som gr, nya elavtal tex. Invandringen kostar verkligen inte mycket pengar...

11) Japp, och hlften av brotten begs av vita, dessa siffror sger 0 om varken invandrare eller vita dock, om man nu har ngon form av frstelse fr statistik..

1) Uppfrandet av stder i sig mtte inget motstnd. Tvrtom. Att sedan olika stadsstater krigade mot varandra har inte med saken att gra. De krigade inte fr att de var EMOT stderna, det begriper du vl?

2) Enormt motstnd? Det var en handfull ledande romantiker (varav flera frfattare) som diskuterade mot den, och det var ocks allt. Sger du ngot annat s fram med klla.

3) Invandringskritiska partier vxer fr varje r. Sger det dig ngot?

4) Vi kan via historia studera vilka strategier som har varit bra eller dliga fr samhllena. Att blanda olika folkslag innanfr samma grnser r en sker vg mot blodbad och konflikter.

5) Men afrikanerna hade rtt att dra grnser som stngde oss ute? Indianerna ocks? Mrkligt att icke-vita tydligen har rttigheter som inte vi vita har, enligt dig.

6) Svenska folket har inte alla fakta p bordet - just drfr att dina kra politiker inte vill ta fram fakta om vad kalaset kostar oss. Varfr r just DENNA kostnad hljd i dunkel, tror du? rligt talat.

7) r en doktorand en mer moralisk mnniska? Skulle inte tro det. Alla diktaturers toppskikt har utgjorts av den mest bildade eliten. S det faller lite p sin egen orimlighet.

8) Men om det r naturlig sammanblandning du r fr s borde du verkligen vara emot den massinvandring som sker nu, fr den r inte p ngot stt naturlig, utan ytterst politisk.

9) Men om nu vrlden hller p att enas - varfr har vi FLER nationer idag n fr 50 r sedan? Massor av folkslag kmpar fr att f sin egen nation. Det verkar lika viktigt nu som det alltid har varit. Det pgr etniska rensningar och etniskt betingade inbrdeskrig p mnga platser i detta nu.

10) Inte mycket pengar? Har du ngra siffor? Klla? Eller gissar du bara? I vilket fall som helst s vill vi som betalar kalaset kanske VETA vad det kostar, eller hur? Och alla andra kostnader finns att tillg... utom just kostnaden fr invandring. r det inte mrkligt? Alla politiker i sjuklvern skulle ju vinna p att redogra kostnaderna om de nu r s sm, eftersom detta skulle platta till SD... och de vriga partierna r ju emot SD. Journalisterna r emot SD - tror du inte att de skulle basunera ut fakta om bara fakta talade FR deras sak och inte MOT den?

11) Det sger oss en sak. Det sger oss att tusentals svenska kvinnor skulle slippa bli vldtagna varje r, tiotusentals skulle slippa att misshandlas och rnas. De som har ddats av svartskallar skulle ha varit i livet. Svenskar. Grannar. Brder. Systrar. Pappor. Mammor. Vnner.

Jag anser inte att svenska liv ska offras fr NGOT alls frutom i strid fr vr egen verlevnad. r mnniskoliv s lite vrt fr dig att du skiter i att svenskar skadas och ddas.... och allt detta fr ngot som kanske ska intrffa om 1000 r?

Sg mig - skulle du offra dig sjlv, din mor eller din far?
2013-06-05, 21:19
Medlem
Brigadgeneralens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Wooow.. kolla in "socialkonstruktionisten", frsker rationalisera bort instinkter och knslor?

Inte undra p din antivita attityd med sdant onaturligt synstt. Bara fr att naturen inte bjer sig till din "rationella" fetisch betyder inte att naturen inte har en strre rationalitet i helheten, och dig.

Jag r inte antivit, var har du ftt det i sinnet?

Vad naturen betrffar gr den vad den vill oavsett vad vi m tycka om det. Jag kan fr vrigt lika grna sga att jag tycker att det r synd att en ny framtida ras eventuellt inte uppstr. Det kanske kommer en ny ras som stller alla andra raser i skamvrn. Jag r vldigt rasapatisk, det r vitt brus fr mig, oviktigt. Jag ser grna att mnga olika variationer av homospiens finns p ett personligt plan och nskar inte att alla olika raser ska bli en enda. Men det r till syvende och sist bara en estetisk petitess som inte r det mest vsentliga fr mig iaf.

Knslor och instinkter br ofta hllas under kontroll d det r lmpligt, det r vl det som skiljer oss frn vriga djur.?
2013-06-05, 22:17
Medlem
carlps avatar
Definition av folkmord

(a) Dda medlemmar av gruppen. Inte vad jag vet.

(b) Frorsaka allvarlig kroppslig eller mental skada p medlemmar av gruppen. Alla antivita uttalanden? feminism?

(c) Avsiktligt skapa sdana levnadsfrhllanden fr gruppen som frmodas stadkomma dess fysiska utrotning i sin helhet eller i delar.
Integration?

(d) Infra tgrder som frhindrar fdslar inom gruppen. Propagandan med vit tjej och svart man?

(e) Tvngsvis verfra barn frn gruppen till en annan grupp. Ghettona?

Ps.Rationalisterna du glmde mitt frra svar?
Senast redigerad av carlp 2013-06-05 kl. 22:22.
2013-06-05, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
Att bedma "enbart efter individen" r dessutom att rasistiskt missgynna alla folkslag som har frre individer och det r inte acceptabelt.

Hur fr du att gra en individuell bedmning till rasism? Vi kan vl enas om att anvnda orden s som de betyder? Annars blir det ju inte ens mjligt att fra en diskussion? Rasism r ju uppfattningen att det gr att dela in mnniskor i lgre och hgre stende raser, dvs. att vissa mnniskor p grund av sin ras r vrda mer. Tillmpningen av rasismen i praktiken, att missgynna ngon enbart fr att de tillhr en annan "ras"/etnicitet, brukar kallas diskriminering.
2013-06-05, 23:14
Medlem
Brigadgeneralens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
1) Ett annat faktum r och frblir att vissa arter r har frndrats mycket lite eller inte alls p flera miljoner r.

2) Hr mste jag be om en klla.

3) Dawkins r en biolog, och som sdan br han hlla sig till kategoriserande och klassificeringar. Inte till att sia om en framtid s lngt fram att det ska till magisk frmga fr att klara av. Finns homo sapiens kvar d s kommer de att se ut som vi, med smrre skillnader. Det finns inga som helst skl att anta att vi skulle helt byta skepnad.

4) Men ska vi d inte bry oss om ngot bevarande? Ska vi lta tigrar och snleoparden d ut? Tillta jakt p dem? Frn sekunden d jag dr upphr frmodligen ALLT att spela ngon roll, och med din filosofi br det d gra att INGENTING i mitt levande liv br spela ngon roll, allt r meningslst.

Det kper jag inte. Vi r inte djur. Vi r mnniskor, och vi har en makt som vida verstiger djurens, och den makten kan vi anvnda att skapa saker som frbli lngt efter vr fysiska dd. Vi kan gra detta i gott syfte, och som jag ser det s R bevarandet av mitt folkslag ngot gott och bra.

Det kommer jag att tycka tills du eller ngon annan har vertygat mig om att det r gott och bra att vita mnniskor dr ut. Och helt rligt tror jag inte att ni har ngot bra argument till varfr utdendet av en folkgrupp skulle vara ngot bra.

1 Du har rtt i det, men de skillnader som nd uppsttt r, om man r rasist, tmligen stora nd. De frsta hajarna och dagens hajar r hajar, men nd oerhrt olika p detaljniv.

2 Ja det mste du ha. Stephen Jay Gould var det som sa det i en intervju jag hrde, men jag har inte klla p den i nulget, tills jag hittar kllan kan du bortse frn det jag har sagt d jag i nulget inte har ngra som helst konkreta data att presentera fr dig.

3. Det finns inget som indikerar att homosapiens i sin nuvarande form kommer att frbli helt ofrndrad om man bara tittar p den transgraduella evolutionen av oss och alla primater hittills.

4. Jag sger inte emot dig hr, du har rtt att tycka precis vad du vill, det r du fri att gra i mitt tycke. Men vi r djur, vi fds och vi dr som alla andra, vi r de smartaste just nu s vitt vi vet, ett helt unikt djur helt klart, men fortfarande ett djur.

Jag vill inte att vita ska d ut fr vrigt, eller ngon annan ras heller fr den delen. Eller snleoparder.
2013-06-05, 23:18
Medlem
SFC1977s avatar
Detta mantra r uppfunnet av nazister fr att hjrntvtta och utnyttja mnniskor, den r ologisk och har motbevisats flera gnger om.
2013-06-05, 23:21
Medlem
carlps avatar
Det Rasistiska i sig r ju att ni antirasister.

Fresprkar mera pengar till denna man tex
http://www.svd.se/naringsliv/bransch...um_7164359.svd

Ni ser verkligen inte felet i erat tnk?
Vore det inte rttvisare om de somalier som r i Sverige hade tagit hand om sina egna resurser?

Ni tror att ni r dom goda men ni har s fel.
2013-06-06, 01:26
Medlem
Brigadgeneralens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Om Vita vore svarta och svarta vore Vita d skulle vl vrlden vara rtt annorlunda ocks, eller menar du att ras r en frga om "hur mycket man solat"?

Varfr ignorerar du allt som pekar p att etnicitet och rftlighet i hg grad pverkar uppfrande, handlingar och beteende?
Typ: http://www.friatider.se/forskning-na...m-ar-naturligt

Ska jag sympatisera med en som vill dra ned massimporten till en mindre massimport, och tvngsintegrera bort Vita ytterligare? LOL

Om Syrianen och Iraniern kanske ser Vita folkslags verlevnad och arbetar fr att f sina landsmn att flytta hem eller uppmuntra raslig stolthet, varfr inte. Varfr du ser bortblandning och folkmord av Vita som s positivt?

S oseris att du inte har en kommentar.. inte s ljligt uppenbart med biologiska skillnader att det r ljligt att serist mena annorlunda, allts?

S art r den magiska grnsen, kliver man ver dr brjar allt bli helt identiskt helt pltsligt? Hmm. Du kanske missat, men arter utvecklas Frn raser?

Haha nej det handlar inte om hur mycket man solar :P Men vad jag menar r allts, vad r viktigast fr dig? Att man uppfr sig som en svensk, tnker som en svensk och handlar som en svensk, eller att man ser ut som en svensk, men uppfr sig som en kurd/arab etc? r ras viktigare n kultur?

Jag hller med om att det finns emotionella band mellan olika etniska grupper i vissa lgen, men detta fenomen r inte bara begrnsat till etniska grupper, men visst finns fenomenet, det hller jag med om.

Jag ser ingen som helst bortblandning av vita. Har inte rapporten tillgnglig nu, men forskning visar att svenskar blandar sig i ytterst liten grad med andra folkslag, eller rttare sagt, andra blandar sig sllan med svenska r kanske mer korrekt att sga.

Det sker inget folkmord p vita dock, i s fall sker det ju ven ett p alla raser som blandar bort sig med de vita tills en slutlig mixras av alla r den enda som finns kvar.

Jag frstr din pong har, men nr man flyttar en nyfdd individ frn ras A till ras B och viceversa s anammar de kulturen de kommer till och blir som dem.
2013-06-06, 02:18
Medlem
Brigadgeneralens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Ahh.. Visar inte detta ngot. 10 nationalister i trden har samtliga missuppfattat det jag sagt, och s kommer en enda icke rasist och fattar direkt.. IQ test p plats..

Hehe indeed, frstr inte varfr de inte frstod vad du ville f fram. Men jag tror inte att dom har lg IQ, det r ofta emotionella anledningar som fr folk att bli rasister snarare n bristande intellekt.
2013-06-06, 09:36
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brigadgeneralen

..det r ofta emotionella anledningar som fr folk att bli rasister...

Ja, jag blir en smula emotionell nr jag inser att invandringen av icke-vita leder till vldtkter av svenska kvinnor, rn och misshandlar av svenska mn, segregering och polarisering i mitt land som tidigare varit mycket mer harmoniskt. Jag blir lite emotionell nr jag inser att miljarder lggs p ngot som bevisligen inte r bra fr oss svenskar, samtidigt som vra smbarn och vra gamla fr se nedskrning efter nedskrning som pverkar deras psykiska och fysiska hlsa, eller utvecklingsmjligheter.

Jag blir emotionell nr mitt folk ddas, misshandlas och vldtas.

Finns det ngot omoraliskt eller konstigt med det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in