Citat:
Fr det frsta s delar jag inte din bild av "ptvingad invandring". Men ltg. Jag var tydlig med att du mste kunna bevisa att avsikten bakom denna "ptvingade invandringen" r att frinta svenska folket. Du hnvisade till folkmordskonventionen och folkmordskonvetionen tar upp kravet p avsikt.
"Article 2
In the present Convention, genocide means any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group, as such:"
Jag vet inte hur ni p samhall mr, men jag ska inte behva upprepa mig varenda gng jag skriver till dig. Frstr du vad som menas med avsikt/uppst? Ja eller nej?
Varfr anklagar du varenda motdebattr fr att vara anti-vit? De senaste hundra sidorna har du spottat ut samma sak "anti-vit", "folkmord". Du visar tendenser man oftast ser hos psykfall. Har du permission frn psyket eller vad r det frgan om?
"Article 2
In the present Convention, genocide means any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group, as such:"
Jag vet inte hur ni p samhall mr, men jag ska inte behva upprepa mig varenda gng jag skriver till dig. Frstr du vad som menas med avsikt/uppst? Ja eller nej?
Varfr anklagar du varenda motdebattr fr att vara anti-vit? De senaste hundra sidorna har du spottat ut samma sak "anti-vit", "folkmord". Du visar tendenser man oftast ser hos psykfall. Har du permission frn psyket eller vad r det frgan om?
Avsikter har jag redan pekat ut frn ledande makthavare. Metoderna har jag pekat ut, och verallt dr dem anvnds hller Vita p att blandas bort och frsvinna.
Samhall mr bra tack, bttre n dig tydligen? Men om du och din kompis 'Rationalisterna' r antivita, vad r problemet? Var stolta, kom ur garderoben?
Varfr frnekar du folkmord fr att rttfrdiga det?
Citat:
Att svenskar kan bli minoritet i framtiden r inte folkmord. Att vita undantrngs r inte folkmord. Du har inte fattat vad folkmordskonventionen sger trots att jag har frklarat det fr dig flera gnger.
Det finns ngot som kallas en process, processen mot folkmord r att Vita blir frre och p sikt frsvinner och r d folkmrdade. Du godtar endast folkmord nr Vita r utrotade och borta, verkar det som?
Citat:
terigen - jag har redan frklarat att det du har lagt fram inte rknas som bevis. Varfr ska jag behva sga det igen? Att kommuner tvingas ta emot invandrare r inte ett bevis p ett pgende folkmord.
Vad vi kan konstatera i den hr trden r att du verkar lida av ngon form av strning dr du gr sjuka tolkningar och icke-bevis. Du frsker hela tiden verrsta andra i trden med dina flosker
"Varfr frsker du rttfrdiga folkmord genom att frneka det?"
"Ibland r det bst att erknna att man r antivit."
S gott som samtliga av dina inlgg de senaste 100 sidorna innhehller detta, och att du skriker hgre gr bara bristen p argument mer uppenbar.
Tyvrr kompis,
shack matt.
Vad vi kan konstatera i den hr trden r att du verkar lida av ngon form av strning dr du gr sjuka tolkningar och icke-bevis. Du frsker hela tiden verrsta andra i trden med dina flosker
"Varfr frsker du rttfrdiga folkmord genom att frneka det?"
"Ibland r det bst att erknna att man r antivit."
S gott som samtliga av dina inlgg de senaste 100 sidorna innhehller detta, och att du skriker hgre gr bara bristen p argument mer uppenbar.
Tyvrr kompis,
shack matt.
Floskler som jag gett, fullspckade med kllor dr jag gett exempel p hur Vita blir undantrngda, demoniseras och uppmuntras frn systemets hll att "blanda upp" konstant. Annars r man "nazirassekttare". Fast i antivita gon verkar tvng vara frihet, kanske antivita levnadsfrhllanden ocks r frihet, tycker du?
Visste inte att vi spelade schack, men tycker du inte att vi ska hlla oss till det relevanta spelet kanske?
Varfr frnekar du folkmord fr att rttfrdiga det?
Senast redigerad av R3kyl 2013-06-05 kl. 20:43.
Senast redigerad av R3kyl 2013-06-05 kl. 20:43.