Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-12, 12:38
Medlem
codetracers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avgrundsvral
Mm. Han är körd tror jag. "Är du sugen på att testa" går att tolka som ett hot, speciellt då han tidigare pratat om att spränga gatan. Ingen normal människa hade tagit det som ett skarpt läge såklart, men hon är snut och kommer därför undan med det. Jävla skitbeteende från en skitsnut.

För ALLA menar verkligen allt dom säger på fyllan och han är kraftigt berusad, vilket Polisen ska vara tränad i och kunna hantera bättre än så där.
Citera
2013-07-12, 12:38
Medlem
CommonKnowledges avatar
Sedan undrar polisen varför dom är så hatade.
Hon väntar väl en varning och ett "bra jobbat" av sina kolleger.

Någon som är polis som kan ge sin åsikt på denna video?
Senast redigerad av CommonKnowledge 2013-07-12 kl. 12:41.
Citera
2013-07-12, 12:40
Medlem
letspanics avatar
Kvinnliga poliser verkar ha aggressionsproblem överlag.

Garanterat pga att folk förmodligen inte visar samma respekt men det borde läras ut något alternativ till fysisk respekt.
Citera
2013-07-12, 12:42
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Det här är uppenbarligen ett bra bevis på att kvinnor inte kan vara poliser. Ingen tar de med respekt och en manlig polis hade skött det så mycket bättre.
Citera
2013-07-12, 12:44
Medlem
SeMeNoMores avatar
Såhär går det om man kvoterar in kvinnliga poliser som inte kan omhänderta någon med fysisk kraft utan att ta till livsfarliga tillhyggen för att komma upp till samma nivå som sina manliga kollegor.

Tummen upp för svenska polisen .... Igen...
Citera
2013-07-12, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Napi
Det där verkar vara totalt omotiverat, både bussa hunden och mata slag då han försöker värja sig för hunden.
Gissar på att den här polisen jobbat klart inom polismyndigheten, hon bör även bli dömd för misshandel/grov misshandel.
Det finns ju dock saker som inte visas på filmen, tex varför ambulansen är där.
Ska den hjälpa honom eller något offer efter hans fylle framfart? Någon som sitter på mer info?
"Mannen var berusad och upprörd, och slog handen in i en glasruta. Eftersom han började blöda kraftigt ringde förbipasserande ambulans och polis"
Citera
2013-07-12, 12:45
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acool
Tjejen i klänning torkar sig under näsan och verkar blöda. De verkar ju inte tycka att polisen gjorde fel..... Borde inte de ha ifrågasatt henne då.
Sen tycker jag att hon kunde löst det där på annat sätt.
Han hade nog kunnat snackas ner.....
Jag hade då inte gått fram till en galen batongglad snut med hund och påpekat att denne gör fel, hade du?
Citera
2013-07-12, 12:45
Medlem
och det är därför vi inte bör ha kvinnor som poliser på gatan. Om du inte kan hantera en full stor man utan att ta till övervåld och hundattack så borde de inte varit där alls.
Citera
2013-07-12, 12:47
Medlem
En kvinnlig polis som spöar en svensk man. Självklart ställer sig Flashbacks användare på mannens sida.
Citera
2013-07-12, 12:48
Medlem
codetracers avatar
Övervåld, grov misshandel, missbruk av tjänsteställning samt framkallande av fara för annan med hunden.

Om man vill på fullaste allvar anmäla henne, vart vänder jag mig och räcker det med att nämna filmen på DN.se som mitt bevis i anmälan?
Citera
2013-07-12, 12:49
Medlem
codetracers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Mingus
En kvinnlig polis som spöar en svensk man. Självklart ställer sig Flashbacks användare på mannens sida.

Va FAN har kön med hur en Polis uppträder att göra, de är DU som gör detta till en könsfråga, ingen annan.
Citera
2013-07-12, 12:51
Medlem
Jesus i himmelen. En pissfull person pratar goja och en (förmodar man) fullt nykter polis i tjänst med hund dessutom ser det som nödvändigt att när mannen inte lyder inom 5 sekunder på hennes order om att ligga ner (han har väl inte ens fattat vad hon sagt ännu) går på och misshandlar honom grovt med batong och hund?

Nä, den här kvinnan har INGENTING i polisuniform att göra! En utredning som innefattar blodprov bör göras omgående på henne, antingen är hon i sig själv olämplig o det grövsta eller så går hon på någon slags "medicinering"...

Någon som har filmen ocensurerad? Den är ju uppenbart suddad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in