Citat:
Ursprungligen postat av
klaskent300
Jag tror också det kan stämma, men jag ska nog vänta på rätt tillfälle att prata om det in real. Jag frågade henne bara på sms. Som sagt så ja, det känns bra när jag är kåt och jag fantiserar att jag gillar förnedringen, sen efter att jag kommer så får jag lite ångest. Isåfall kanske det bästa är att berätta allt detta till tjejen också, alltså om min ångest efteråt?
Ja, det kanske vore bra att berätta om det också. Tror du att du skulle orka leva sådär? Först är du stenkåt när du hör om hur hon knullade en storkukad man men sen när du kommit så känner du de negativa känslorna igen. Jag tror inte att det är direkt hållbart i längden. Ni kan väl prata om det i sängkammaren men jag rekommenderar inte att verkligen låta henne göra något om du inte är helt säker.
Jag trodde att jag kunde leva med det. Fick henne att göra lite saker när jag var kåt, tex låta henne skicka snuskiga bilder till en kille och sen så vet jag att hon dansat väldigt intimt med två killar på krogen. Jag lät henne också ligga och titta på en bild på en killes kuk samtidigt som jag knullade henne...
Så har jag levt ett par månader, men för ett par dagar sen började vi bråka för att jag var full. Hon skulle ut på krogen, men jag ville inte med först för jag skulle kolla senare om hon gjort något. När jag är full gillar jag inte alls cuckold tankarna så efter jag väntat på att hon och hennes väninnor varit på krogen ett tag så gick jag dit och gav henne en redig utskällning för att jag trodde att hon horat där inne, vilket hon inte ens har gjort.
Både jag och tjejen insåg att det inte funkar för oss om jag ska fortsätta ha mina fantasier. Det kommer bara bli mer bråk och jag kommer bara må sämre och sämre. Nu har det gått några dagar och nu pratar vi inte om dom där fantasierna längre. Jag tänker inte på dom heller. Vi testar oss fram med nya ställningar, dominans osv istället. Då slipper jag må dåligt efteråt. Nu kan jag känna mig som en kung hela vägen!
Trekant kanske vore något ifall du verkligen vill prova dig fram med detta, men tänk dig för många gånger innan du lånar ut henne till någon annan. Må väl!