2016-01-10, 01:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Nej, det menar jag inte. Har jag inte gjort tillräckligt tydligt att NB har förklaringsplikt? Eller ska jag upprepa? NB har förklaringsplikt.

Hur lyder hans förklaring? Du som vet. Har den beryktade hinken med förklaringen att göra? Varför riskera livstid om han bara han bara har begått griftefridsbrott? Varför kom han inte med förklaringen i tingsrätten?
2016-01-10, 01:05
Medlem
develis avatar
Citat:
TR har alltså funnit att NB har en förklaring att ge, vilket innebär att han har en förklaringsbörda. Förklarar han sig inte i HR kommer han att dömas som skyldig.
Inbillar du dig att en sent påkommen plötslig förklaring om griftefridsbrott motsvarar förklaringsbördan i det här rättsfallet?
Är det vad du vill ha sagt med allt om nekrofili och annat märkligt?
2016-01-10, 01:07
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blygtjej
Hur lyder hans förklaring? Du som vet. Har den beryktade hinken med förklaringen att göra? Varför riskera livstid om han bara han bara har begått griftefridsbrott? Varför kom han inte med förklaringen i tingsrätten?
Det skrev jag för två timmar sedan. Han skäms.
(FB) 17-åriga Lisa Holm försvann i Blomberg på Kinnekulle 2015-06-07 och hittades mördad
2016-01-10, 01:07
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Inbillar du dig att en sent påkommen plötslig förklaring om griftefridsbrott motsvarar förklaringsbördan i det här rättsfallet?
Är det vad du vill ha sagt med allt om nekrofili och annat märkligt?
Ja, och?
2016-01-10, 01:08
Medlem
hasselmuzs avatar
Citat:
Det skrev jag för två timmar sedan. Han skäms.
(FB) 17-åriga Lisa Holm försvann i Blomberg på Kinnekulle 2015-06-07 och hittades mördad

Jag frågar för tredje gången. Hur bevisas mord i din egen värld?
2016-01-10, 01:09
Medlem
Xenia ontop

Tror du verkligen på det du påstår? ?
Han har haft chansen att tala om vad som hände. Varför skull han plötsligt komma med en sån konstig förklaring?Ingen skulle tro honom och hans trovärdighet är redan förbrukad..
Lägg ner dina teorier nu om griftefridsbrott tack.
2016-01-10, 01:11
Bannlyst
Citat:
Nej, det menar jag inte. Har jag inte gjort tillräckligt tydligt att NB har förklaringsplikt? Eller ska jag upprepa? NB har förklaringsplikt.

Handen på hjärtat...

Anser DU själv att det är rimligt att tro att NB inte mördat LH?

Motfråga är inget svar.
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasselmuz
Jag frågar för tredje gången. Hur bevisas mord i din egen värld?
Sluta med det här larvet. Du vet att det är en omöjlig fråga att svara på.
Medlem
develis avatar
Citat:
Ja, och?
Så Lisa dog antingen av en olycka och ströps i sin hjälm, mördades av nån annan, NB har blivit nekrofil alternativt stod hon på en hink:
Och detta extremt långsökta förlopp ska HovR köpa och slå ner straffet till griftefridsbrott? En desperat berättelse när förtroendekapitalet är helt förbrukat via hans förnekande innan?
2016-01-10, 01:14
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Så Lisa dog antingen av en olycka och ströps i sin hjälm, mördades av nån annan, NB har blivit nekrofil alternativt stod hon på en hink:
Och detta extremt långsökta förlopp ska HovR köpa och slå ner straffet till griftefridsbrott? En desperat berättelse när förtroendekapitalet är helt förbrukat via hans förnekande innan?
Det är möjligt att det är försent att komma med en förklaring, men om förklaringen är sann och NB döms som skyldig döms en oskyldig.
2016-01-10, 01:16
Medlem
Vad grundar du dina påståenden om griftefridsbrott på.??

Nej lägg ner tramset nu xenia ontop..
2016-01-10, 01:16
Medlem
develis avatar
Citat:
Det är möjligt att det är försent att komma med en förklaring, men om förklaringen är sann och NB döms som skyldig döms en oskyldig.[

Japp - där kom det till slut bortom svängen med förklaringsbörda:
Citat:
Så enligt ditt resonemang ska bevisen underkännas, sänkas till griftefridsbrott, för att mordet inte var filmat eller bevittnat? Med ditt resonemang så är alla domslut ända till högsta nivå fel?
Kom osökt att tänka på en annan tjej i sammanhanget i samma ålder: Johanna Gurgu.
Griftefridsbrott eller vad blev domen när hon stryptes?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in