Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-09, 05:08
  #145
Medlem
affemelikes avatar
Bombade 100mg å somnade men vaknade nyss i himmelriket 😃 hahaha
Citera
2015-04-10, 14:18
  #146
Avstängd
Brain Formulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyra666
ha en benzo redo vid stora doser.. när händer huvud börjar skaka.. inta benzon. Det förstör inte ruset. men lugnar ner serotonin-rejset.
puss å kram space explorers!

Betyder detta att man ej kan blanda med ssri?
Citera
2015-04-22, 00:15
  #147
Medlem
FubarOnes avatar
Hur blandar denna sig med centralstimulanter? Typ tjack, eller kanske Meph, 3-cmc etc.
Går denna att skjuta? Funderar på att skjuta en coctail.

Var längesen jag prövade denna och kom aldrig iväg någon vart, oavsett nasalt eller rektalt.
Citera
2015-04-28, 13:42
  #148
Medlem
Avangardas avatar
"kristall" glas liknande stenar som även är rökbara!

kom över ett g från en så där pålitlig person och gav råttorna nasalt vad som skulle enligt hon bli en ok dos för de. ca 150mg Ruset påminner om tjack eller mera likt hyfsat kola (som här i vårt land är inte många som har provat en sorts kvalitet som tillfredsställer) Fortsatte ta ganska snart kanske lika mycket eller lite mindre men faktum är att ca ett g försvann delat mellan råttor o personen inom loppet av max 2 tim.
Råttorna upplevde dock pga av kort varsel mellan varje intag att de blev lite lätta på benen nedsatt syn svårt att fokusera på ost jag kastat i deras bur.

Liksom när man första ggn en tar typ lyrica kan man känna att kroppen o hjärnan hänger inte samman alltid (viket upplevs som obehaglig känslan av mina råttor) påverkar både tal o kropp kanske man bör nämna.
Hon som kom med dessa stenar hem till mig sa att man kunde även röka de på folie. Det stinker frätande men det ska enligt personen ge bäst effekt nasalt. Att det svider så och av doften att avgöra så är det i övre basiskt substans (kristallerna är även lika Natriumhydroklorid (kaustiksoda)
Att röka det vad man såg att hon gjorde det bara gled på folie fram o tillbaks utan några synliga spår.
Jag avskyr RC så¨det får vara för min del även fast ärligt talat kola saken gjorde att man skulle säkert ha lätt att fastna i detta hemska kemikalie.

Var säkra där ute med vad ni än provar då det är en hel värld av elaka människor som försöker smitta världen med skumma saker genom brev medans en del verkar bara dra i sig allt de kommer åt utan att en tänka på vad konsekvenserna skulle kunna vara. Tänk på nära o kära o din omgivning men tänk på dig själv o dit liv för att börja med.
Citera
2015-05-13, 14:49
  #149
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Någon som har koll på om denna kommer att klassas?
Citera
2015-05-14, 00:30
  #150
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FubarOne
Hur blandar denna sig med centralstimulanter? Typ tjack, eller kanske Meph, 3-cmc etc.
Går denna att skjuta? Funderar på att skjuta en coctail.

Var längesen jag prövade denna och kom aldrig iväg någon vart, oavsett nasalt eller rektalt.
Märkligt nog fungerar denna nästan bara oralt / IV. Nasalt och RP fungerar väldigt dåligt. Står i början av tråden och på BL. Någon mer som upplever samma?

Kombon med centralstimulanter skulle jag inte rekommendera. Lite cannabis till kan jag däremot rekommendera! Måste va 1,5 år sen jag provade mxp.

Mvh /Psy
__________________
Senast redigerad av Psychorama 2015-05-14 kl. 00:34.
Citera
2015-06-07, 19:57
  #151
Medlem
Mattzon2ks avatar
Körde i mig 120mg oralt, eller vågen visade det iallafall. Kan vara lite mer eller lite mindre. Hoppas på effekt, sist hålade jag sönder och kändes nästan som MXE fast ändå inte, väldigt ångestdämpande dagen efter. Ska se nu när jag är vaken hur det slår, stay alert
Citera
2015-07-02, 16:11
  #152
Medlem
Vart kan man få tag på denna då?
Citera
2015-08-26, 20:32
  #153
Medlem
FuGeeLalas avatar
Hur står sig denna till 3-meo-pcp respektive ketamin i anseende till ruslängd, dosering och givetvis själva upplevelsen.

Letar efter något som liknar 3-meo-pcp, är denna något för mig eller kan någon tipsa om något likvärdigt?

Tackar
Citera
2016-02-07, 23:55
  #154
Medlem
Synatts avatar
Hmm är denna ens klassad eller blivit missat helt av överheten?
Kommer ju en jävligt stor blanketban nu i april i UK, den kommer döda det mesta, i ett svep
Citera
2016-02-10, 11:28
  #155
Medlem
Legomans avatar
fan nu är det 2 paket från england från olika shoppar som inte kommit fram när jag beställt.
Citera
2016-02-10, 11:34
  #156
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legoman
fan nu är det 2 paket från england från olika shoppar som inte kommit fram när jag beställt.
Trist! Dåligt omen för min del kände jag nu då jag har 2 UK ordrar på g in från 2 olika vendors, jaja håller tummarna!
Fan UK-bannen kommer påverka extremt mycket, tyvärr.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in