Flashback bygger pepparkakshus!
2015-12-25, 09:51
Medlem
För övrigt så vänta er inte resultat som Shitserbrown berättar om i början av denna tråd, det är lika mycket skitsnack som hans namn OM.......det inte är så att det är mikroliter han menar och inte milliliter

Vänta er inga såna resultat som han påstår, glöm inte att 2-5 ml är det normala allt över det är väldigt bra, väldigt få skulle lyckas att få till ett sprut med 15 ml och i så fall när denne "sparat" ett tag och går på tillskott som det pratats om i denna tråden.

Och referera nu inte till några porrklipp, de flesta är fejk, går ju rätt lätt att dölja en liten slang under kuken så det ser ut som att det kommer mycket sperma.
Citera
2016-01-24, 13:30
Meer sperma
Paranötter
Folsyra
Selleri
ZMA
Tonkat ali
Macapulver
Tallpollen
Och mkt vatten

Styrketräna tungt ett par ggr/v och ät mkt animaliskat fett och sallader. Skär ner på kolhydrater. Ät dem efter träning eller på kvällen.

Jag garanterar er en laddning som inte är av denna värld. Helt sjukt!
Citera
2016-02-17, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ingenrespekt
Någon som vet hur mycket och länge man behäver ta Cumplus?
Tar det nu tillsammans med Gold Max blue vid behov. Mäökade effekt, ska man öka på en gång?
Vänligen
Du kan ligga på 3 kapslar om dagen med Cumplus, jag låg t.o.m på 4 st under 2 veckor tog också gold max blue 30 min innan sex. Var brunstig som oxe, ökade med minst en tsk sperma per tömning.
Citera
2016-02-18, 22:34
Medlem
GoFuckADucks avatar
Har nu kört på Zink 40 mg och Selen 200 mg och extra mycket av alla B vitaminer och har fått rätt bra krut i bössan, men tänkte nu att jag saknar L-Arginin som kan boosta upp lite mer.
Nån som vet hur mycket man behöver av L-Arginin för bästa effekt?
Citera
2016-02-19, 07:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck
Har nu kört på Zink 40 mg och Selen 200 mg och extra mycket av alla B vitaminer och har fått rätt bra krut i bössan, men tänkte nu att jag saknar L-Arginin som kan boosta upp lite mer.
Nån som vet hur mycket man behöver av L-Arginin för bästa effekt?
350 mg L-arginin dvs 2 kapslar doc hammer, fungerade för mig. Men jag la alltid till cum plus.
Citera
2016-02-22, 23:04
Medlem
zink+selen+folsyra funkar fint. Men mest ar det en disciplinfraga. Avhallsamhet ett par dagar garna 4-5.

Mycket vatska strax innan plus lang sexakt alt. runk innan cumshotet.

Inga problem att fa "the ropes‘’ efter det. Gar sedan att lagga ytterligare ett tamligen hogkvalitativt cumshot strax efter det forsta.
Citera
2016-02-23, 06:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBull
zink+selen+folsyra funkar fint. Men mest ar det en disciplinfraga. Avhallsamhet ett par dagar garna 4-5.

Mycket vatska strax innan plus lang sexakt alt. runk innan cumshotet.

Inga problem att fa "the ropes‘’ efter det. Gar sedan att lagga ytterligare ett tamligen hogkvalitativt cumshot strax efter det forsta.
Ok. Ska tänka på dessa råd. För mig så ökar trycket med gold max av sprutet kuksaft blir större med cumplus, färgen är vitare också. Sjukt najs!
Citera
2016-02-29, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ingenrespekt
Ok. Ska tänka på dessa råd. För mig så ökar trycket med gold max av sprutet kuksaft blir större med cumplus, färgen är vitare också. Sjukt najs!
Fick en riktig kalas laddning, använde cumplus och gold max.
Citera
2016-03-01, 09:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShitbirdJohn
Ja dom funkar sjukt bra tillsammans. Kör också stop & go, penetrera sen sluta. Bygga upp stor sats, sen kan man klämma vid ollonet då man ska tömma, på så sätt kan man skjuta långt, speciellt när man kör goldmaxen o c.p+. Testa o se.
Citera
2016-03-03, 22:34
Bannlyst
Citat:
Provar detta nu!
Citera
2016-03-06, 10:13
Bannlyst
Såg att dom hade en som hette Cum Better och Mer Sperma. Är dom effektivare än Cum Plus? Kostar mer, men fler kapslar.
Citera
2016-03-07, 18:51
Bannlyst
Citat:
Såg att dom hade en som hette Cum Better och Mer Sperma. Är dom effektivare än Cum Plus? Kostar mer, men fler kapslar.
Hört att Meer Sperma, ska tydligen ge en stor sats enligt en bekant som körde den i under en månads tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in