Citat:
Jo jag känner lite samma sak trots att det är svullet. I alla fall vid strängen, runt ollonet är det inte i närheten bra läkt än däremot! Kliar järnet. :'D Kanske ska köpa lite extrasaker för det känns inte som att det kommer klia mindre.Fick ingenting med mig hem, så har köpt saker själv i efterhand. För mig känns det mest som om stygnen bara är i vägen just nu, men mina stygn ska ju börja ramla av inom 10 dagar så jag antar det är därför det har börjat sticka och klia.
Ja morgonstånden var ingen höjdare de första 3-4 dagarna, jävlar vad det sved ibland Men det går över rätt snabbt ändå, gjorde för mig i alla fall... Önskar bara jag testat sova naken ett par dagar tidigare då det bara gjort ont i något utav stygnen som legat mot antingen kompress eller kalsongen.
Tror dock att man måste vänta tills dess att det slutat blöda och att man inte är en person som rullar runt mycket i sängen. Jag brukar alltid vakna i den position som jag somnar i så för mig är det ju inget problem.
Äsch, du får väl låsa dörren eller något
Vad är Inotyol för något?
Ja morgonstånden var ingen höjdare de första 3-4 dagarna, jävlar vad det sved ibland Men det går över rätt snabbt ändå, gjorde för mig i alla fall... Önskar bara jag testat sova naken ett par dagar tidigare då det bara gjort ont i något utav stygnen som legat mot antingen kompress eller kalsongen.
Tror dock att man måste vänta tills dess att det slutat blöda och att man inte är en person som rullar runt mycket i sängen. Jag brukar alltid vakna i den position som jag somnar i så för mig är det ju inget problem.
Äsch, du får väl låsa dörren eller något
Vad är Inotyol för något?
Haha, man vaknar effektivt i alla fall! Inte att rekommendera att umgås med tjejen man är kär i kan jag inflika med. Man är inte medveten om hur mycket kuken styvnar till av bara mys och att sova bredvid någon annan...
Ah! Har som tur är inte det problemet heller plus att jag gjorde en "halv" omskärelse.
Bor i vardagsrummet så det blir knepigt... Heh.
Inotyol som det heter är en fet salva som jag fick instruktioner om att smörja in ollonet med morgon och kväll för att inte få "elefanthud", enligt läkaren. Mitt ingrepp gick på en halvtimme med lokalbedövning och jag kände fan inte att jag hade ett kön kvar sås effektivt det bedövade. Märkligt tomt i byxorna. Gick hem utan någon kompress alls, vet inte om de var stressade eller något när jag fått vänta i en timme efter min tid egentligen skulle varit.