Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-27, 23:22
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
ALLTSÅ prins Daniel vilken underbar man,när Estelle började dra ihans ben,så satte han sig ner och började prata med henne,mitt i all festyra
Kan bara hålla med. Likadant idag. Så härligt att se vilken fin relation han har till Estelle. Och Estelle verkar även väldigt fäst vid sin farmor och farfar. Härligt när hon helt plötsligt sprang och satte sig i farmors knä oh kramade henne hårt.

Jag har aldrig varit rojalist, men prins Daniel kan man bara inte tycka illa om. Han och Vickan är det perfekta helylleparet. Jag blir helt varm i hjärtat av att se dem och barnen. De utstrålar sådan lugn och harmoni. Inga stressade blickar eller gester som Madde och Chris.
Citera
2016-05-27, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Kan bara hålla med. Likadant idag. Så härligt att se vilken fin relation han har till Estelle. Och Estelle verkar även väldigt fäst vid sin farmor och farfar. Härligt när hon helt plötsligt sprang och satte sig i farmors knä oh kramade henne hårt.

Jag har aldrig varit rojalist, men prins Daniel kan man bara inte tycka illa om. Han och Vickan är det perfekta helylleparet. Jag blir helt varm i hjärtat av att se dem och barnen. De utstrålar sådan lugn och harmoni. Inga stressade blickar eller gester som Madde och Chris.
Ja daniel är underbar även wiktoria,och man ser hur lycklig estelle verkar va.
Citera
2016-05-28, 04:00
Medlem
Kattungemammans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Vore alla män så trevliga som Daniel verkar vara tror jag att världen skulle vara bättre. Han borde klonas!
Citera
2016-06-06, 22:54
Medlem
Jag för min del förstår överhuvudtaget inte denna fanatiska beundran för Daniel. Tycker inte att han är märkvärdig på något vis, tvärtom ser han dödstråkigt ut. Han verkar dessutom väldigt enerverande med sitt ständiga pratande och viskande i öronen på folk och hans uppåtnick med huvudet när han känner igen folk.
Citera
2016-06-07, 03:41
Medlem
Och detta ständiga plockande och hålla handen med Estelle. Hade jag varit Victoria så hade jag blivit vansinnig. Tösen får ju aldrig vara ifred när han är med.
Men, det är väl hans sätt att vara kvar i rampljuset, att hålla sig nära Estelle, annars så blir det nog inte så mkt bilder på honom.
Har märkt att t o m fotografer skär bort honom från en del bilden. Han ser ju exakt likadan ut på varenda bild.
Citera
2016-06-07, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dramig
Och detta ständiga plockande och hålla handen med Estelle. Hade jag varit Victoria så hade jag blivit vansinnig. Tösen får ju aldrig vara ifred när han är med.
Men, det är väl hans sätt att vara kvar i rampljuset, att hålla sig nära Estelle, annars så blir det nog inte så mkt bilder på honom.
Har märkt att t o m fotografer skär bort honom från en del bilden. Han ser ju exakt likadan ut på varenda bild.

Mäh, ge dig! Tror knappast att Daniel behöver kämpa för att hålla sig kvar i rampljuset och jag tror inte att det är någon prio 1 hos honom att hålla sig kvar där heller.
Du får nog hålla dina fantasier för dig själv fortsättningsvis.
Citera
2016-06-08, 17:51
Medlem
Tänk vad vilket under ett bröllopstal kan vara och så lite vi begär av de kungliga!
Om man läser de första hundratalet av sidorna i denna tråd så stod inte "prins" Daniel högt i kurs. Chockvågorna spred sig när det visade sig att han kunde tala och dessutom kunde tala engelska (vilket de flesta i det här landet kan). Nu blev han upphöjt nästintill till geni och besatt stort mod och från den stunden så är han ikonförklarad och untouchable!
Ve den hemska person som inte älskar Daniel!
Citera
2016-06-08, 18:03
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dramig
Tänk vad vilket under ett bröllopstal kan vara och så lite vi begär av de kungliga!
Om man läser de första hundratalet av sidorna i denna tråd så stod inte "prins" Daniel högt i kurs. Chockvågorna spred sig när det visade sig att han kunde tala och dessutom kunde tala engelska (vilket de flesta i det här landet kan). Nu blev han upphöjt nästintill till geni och besatt stort mod och från den stunden så är han ikonförklarad och untouchable!
Ve den hemska person som inte älskar Daniel!

Ve och ve, för min del räcker det om hans hustru och barn älskar honom, gärna också föräldrar och syster.

Alla offentliga personer har förtjänster såväl som fel. Vem hade varit god nog åt kp Victoria i allas ögon? P Daniel har inga nakenbilder eller snasktvhånglande i bagaget, uselt högskoleprov och en inte närmare beskriven njursjukdom verkar vara hans värsta lik i garderoben såvitt jag vet.

Att alla människor inte gillar alla människor - i detta fall den officiella bilden av en person - är givet.
Citera
2016-06-08, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda

Att alla människor inte gillar alla människor - i detta fall den officiella bilden av en person - är givet.

Bra skrivet, tänk om fler hade förstått det.
Citera
2016-08-05, 19:15
Medlem
KapVerdes avatar
Har prins Daniel så dyr smak som ryktena förtäljer? Kungens kostymer och skor är, enligt uppgift, rena Dressmanprylarna jämfört med Daniels. Skor för 1000 USD. Hans armbandsur skall också tydligen vara de allra dyraste modellerna - bl.a Rolex Daytona.
Citera
2016-08-06, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KapVerde
Har prins Daniel så dyr smak som ryktena förtäljer? Kungens kostymer och skor är, enligt uppgift, rena Dressmanprylarna jämfört med Daniels. Skor för 1000 USD. Hans armbandsur skall också tydligen vara de allra dyraste modellerna - bl.a Rolex Daytona.
Säkert hovet som vill att han ska gå klädd så och inte i keps.
Citera
2016-08-06, 06:28
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KapVerde
Ja det gäller att förse sig när "undersåtarna" betalar kalaset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in