Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-22, 21:17
Medlem
Arne Bajses avatar
På kändistidningens löpsedel står det om PRINS DANIELS MÖRKA HEMLIGHET

Vad handlar det om ? Är prins Daniel narkoman eller kvinnomisshandlare ?

NEJ ! Prins Daniel är bestämd och auktoritär, alltså han är inte den mesiga fjant som folk tror att han är.

Vid flera tillfällen har vi reagerat på hans skarpa tonläge mot olika personer i sin närhet"

Prins Daniel har vuxit in i prinsrollen tydligen, kepsen och jeansjackan är sedan länge borta och ersatta med skräddarsydda kostymer och rolexklocka. Nu tar han sig ton gentemot den kungliga omgivningen dessutom.
Citera
2016-11-19, 13:57
Medlem
vigillarfittas avatar
Det köps in 6 burkar Pripps Blå 7.2 till Haga Slott varje fredag. Är det Danne som dricker dom? Eller delar han med Vickan.
Säker källa gällande inköp.
7.2 är gott, men man blir lite sömnig efter 6 burkar.
Citera
2016-11-19, 14:59
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigillarfitta
Det köps in 6 burkar Pripps Blå 7.2 till Haga Slott varje fredag. Är det Danne som dricker dom? Eller delar han med Vickan.
Säker källa gällande inköp.
7.2 är gott, men man blir lite sömnig efter 6 burkar.

Chris på besök ?
Citera
2017-03-06, 12:44
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Chris på besök ?

Ok, men jag vill diskutera lite var fan Daniel och Vickan har hållit hus de senaste månaderna. Varför sådant hysch-hysch? Är han sjuk igen eller? Knappast troligt att de bara tar en nöjesresa så där länge.
Citera
2017-03-06, 12:46
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dramig
Tänk vad vilket under ett bröllopstal kan vara och så lite vi begär av de kungliga!
Om man läser de första hundratalet av sidorna i denna tråd så stod inte "prins" Daniel högt i kurs. Chockvågorna spred sig när det visade sig att han kunde tala och dessutom kunde tala engelska (vilket de flesta i det här landet kan). Nu blev han upphöjt nästintill till geni och besatt stort mod och från den stunden så är han ikonförklarad och untouchable!
Ve den hemska person som inte älskar Daniel!

Ingen mer än jag som reagerande på hans mycket konstiga brummande i pauserna under bröllopstalet? Lät skitmärkligt och helt stört. Som ett mongo. Ska se om jag hittar ett klipp.

Edit:
https://youtu.be/_P4QJLmuZmo?t=6m15s

Sjukt brummande/stönande. Låter mycket märkligt.
Citera
2017-06-26, 00:18
Medlem
cybergrodans avatar
Detta har säkert redan skrivits av någon från Ockelbo, men vill man dricka öl med vår käre prins så är det på Ockelbomarknaden man ska befinna sig! På kvällarna är han där varje år med sina kompisar och dricker öl i tälten.

Det måste vara fantastiskt skönt att som offentlig person kunna ''vara sig själv'' i alla fall i hembygden utan att folk ens reagerar särskilt.
Citera
2017-06-26, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Ingen mer än jag som reagerande på hans mycket konstiga brummande i pauserna under bröllopstalet? Lät skitmärkligt och helt stört. Som ett mongo. Ska se om jag hittar ett klipp.

Edit:

Jag tror att han hummar för att han är jättenervös och vill kontrollera att rösten håller när det är pauser i talet. Kanske inte så snyggt att det hördes i mikrofonen, men ganska naturligt när man håller talet utantill på både svenska och engelska, samt vet att ens tal live-sänds på tv och att halva svenska befolkningen, inklusive släkt och alla vänner tittar på en. Det är liksom inte läge att börja harkla sig inför kamerorna.

Testa att håll ett sju-åtta minuter långt tal utantill nån gång, så ska du se att du nog också vill checka rösten lite under tiden!
Citera
2017-07-09, 20:07
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga

Edit:

Har vi inte dragit du här några gånger nu? Med tanke på hans ovana att hålla tal, särskilt med några miljoner i publiken, skötte kan sig utmärkt. Vi kan också jämföra med Knugen och hans tal, med tanke på att Knugen skämde ut sig å det grövsta.
Citera
2017-07-12, 19:43
Medlem
Jag blir lite rörd av den här pojken. Alltid ett steg bakom men lojal. Nu har han gått på begravning och som jag förstår det endast för att stötta sin fru. Vilken fin man!
Citera
2017-07-13, 06:36
Medlem
krutojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Jag blir lite rörd av den här pojken. Alltid ett steg bakom men lojal. Nu har han gått på begravning och som jag förstår det endast för att stötta sin fru. Vilken fin man!
Alla var ju där förutom Chris då, trots att han skulle vara i Sverige hela sommaren. Hur skulle det sett ut om även prins Daniel uteblivit?
Citera
2017-07-13, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint

Ja, han är alltid bakom Victoria och pratar med allt och alla. Det hade varit snyggare om han gått BREDVID Victoria, som de andra karlarna gör med sina fruar!
Citera
2018-03-23, 12:19
Medlem
Softis...s avatar
Enligt Stoppa Pressarna så är det så där lite frostigt när det kommer till relationen mellan Prins Daniel och hans frus pappa.

https://stoppapressarna.se/kungligt/...ikt-med-kungen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in