Citat:
Ursprungligen postat av
ullipersson
Hej ! Jag ska vara helt öppen och erkänna att innan jag blev en del i gruppen var dessa rasistiska sidor okända för mig. Så jag håller med att jag var naiv.
Att "knyta handen i fickan" är inte en bra lösning. Det enda det leder till är en explosion.
Under de veckor jag varit med i gruppen har vi också haft aktioner för att stötta hat mot enskild, aktion att stötta de som utsatts för hat pga sin sexuella läggning. Säkert finns det många fler som gjorts tidigare.
MVH Ulrika Persson
Vilka sidor anser du vara rasistiska, detta nämnde du ej?
Men, vad som är mer anmärkningsvärt; har du inte förstått att det finns en massiv opinion som sedan 1980-talet knutit handen i byxfickan...och sett Sverige förvandlats till något man absolut inte vetal se? Då undrar jag hur man kan ha missat detta? För detta tyder på en ideologisk blindhet.....t ex .att man sätter godhet framför rationalitet.
Jag ska vara hård....om du inte fattat detta, så är du i viss mån värd näthatet.....sannolikt uppfattar många dig som vänster, feminist och flyktingkramare. Många uppfattar dig som en samhällsförstörare.
Visst...du kanske har varit naiv........men det är aldrig för sent att lära sig sin läxa.
By the way, har du läst biologi och etologi på universitetsnivå?