Citat:
Ursprungligen postat av
Endevil
Du vet minsann bättre än börsen och professionella ekonomer. Fantastiskt. Ja, jag antar att du är rik som ett troll då i så fall. Trump har mängder av idéer varav ett flertal redan sjösatts. Så vad du svamlar om vet jag inte.
Ja? Var det där ett svårt inlägg. Jag är övertygad om att folk tror sig investera i till exempel guld i USA just nu. Det görs massvis med reklam för detta. Vilken tänkande människa som helst förstår att reklam för att köpa guld visar att folk vill sälja guld.
Och det visar ju att även silver som det görs reklam om är många som vill sälja. Rapporter om den fina framtiden och aktiekursen som går uppåt är för att folk vill sälja för att korthuset snart rasar.
Och detta är bara Trumps fel. Hans oförmåga att styra landet är så enorm att det faktiskt är lätt att skratta åt trots altt det egentligen är totalt tragiskt. Så många människor som kommer att få ett så hårt liv i lång tid framöver på grund av denna tölp.
Finns det något bra som han gjort sen han tillträdde? Något som ens funkar lite?
Har du sett Spciers försvar för att Flynn funnits i deras närhet ens?